Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Wil, natuurlijk is het hartstikke lief van je, maar ik denk dat je het toch liever weg kan halen, niemand weet er van, dus dan is dat waarschijnlijk een bewuste keus geweest
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ik twijfel niet aan je goede inzet WilHet is te prijzen zelfsMaar als het in een pb is gezegddan weet ik niet of je dat zo kenbaar moet maken..Aan de andere kant vind ik dit nou juist dingen voor haar om hier aan te geven ipv over ditjes en datjes te pratenLijkt me nogal relevant, ook mbt drankwant kan me zo voorstellen dat dat wel lokt na zo'n dag...Maar is eigen keuze blijkbaar om dat niet te doen
bolletje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Wil Kanjer van me. Geweldig. En morgen Igor. Mensen samen staan we echt sterk hoor.Hopelijk gaan we dadelijk ook een elftal vormen en schoppen we de drank de vernieling in. Wij gaan het winnen van de actieve alci's.
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Het kan een lokkertje zijn Alf maar sommige dingen kunnen ook niet altijd besproken worden op een openbaar forum.Jij bent anders ook heel goed in ditjes en datjes . Niet dat ik ze altijd begrijp ouwe reus
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Hoe lang werkt zo een pilletje nu juist? Zodat ik weet wanneer ik aan wil zijn oren moet trekken!
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Even naar de dierenwinkel. Poesje heeft weer jeuk. Vorig voer ging ze beter op, en die pipetjes doe ik ook net meer. Ik kom er wel !!
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Woensdag, M&G zuiderburen?Ben in't stad sowieso, dus als jullie tijd hebben? Zelfs de extreem dure starbuck ok.Nu ga ik een bloederige steak eten en dan ben ik weer zo goed als nieuw,
Tortilla Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ow, lekker, daar kun je mij voor wakker maken .
Tortilla Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Zitten er ook bijwerkingen aan zo'n antabus of refusal,wat is het verschil eigenlijk, of werken ze hetzelfde?
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Leuk hoor, zo'n M en G. Ik hoop dat jullie het leuk hebben!Ik zit hier regeldingen te doen. Vind daar geen klap aan maar ja: wat mot dat mot. PffNu de tuin een tijdje in, de container vullen met veel te veel gespaard groenafval.... dan even douchen en voor de buis.....LatersssVM: eetse lekker .... pas op de vliegen!
Kore Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Dag lieve mensen' Daar ben ik weer,Het zit me digitaal niet mee....hoop niet dat ik voor teveel onrust heb gezorgd,Kore wel ingelogd....niet ingelogd....'t was geen boze opzet, maar ik kon gewoon niet antwoorden,technisch gezien dan, maar nu dus weer wel.Wil:present: goed man!Borretje, wat gaat er niet zoals 't zou moeten?vertellen erover helpt mischien?
Tortilla Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ik heb het al opgezocht,je krijgt dus al verschijnselenals je je huid desinfecteertof een bonbon met likeur eet.Ga ik dus niet doen,want ik gebruik homeopathische druppels.
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Niemand die weet hoe lang die medicatie in je lichaam ronddwaalt?Voor mij goed hoor VM!Is wel iets verandert sinds gisteren..kan nu enkel maar tussen 12 en 13:30u. Normaal gaat mijn broer mijn dochter elke woensdag halen en had ik in de late namiddag ook een onderhalf uurtje gekunnen maar heb besloten, aangezien het haar laatste schooldag is in het lager onderwijs, dat ik uurtjes opneem en haar zelf ga halen . Kan ik haar wat troosten . Weet niet of wil kan komen..misschien niet als het tussen de middag is..
Tortilla Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Fleurtje, volgens Efarma kun je nog 1 tot 2 weken reageren na inname van het laatste pilletje.
Tortilla Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ik ga nu mijn haar uitspoelen,hoop dat het nu weer bruin is .Toedeledoki!
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Tot 1 a 2 weken na het laatste pilletje antabus? Nou dan zit wil lekker vast..goed zo . Sorry wil..Wil alleen het beste voor je lieverd
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeHet kan een lokkertje zijn Alf maar sommige dingen kunnen ook niet altijd besproken worden op een openbaar forum. Jij bent anders ook heel goed in ditjes en datjes . Niet dat ik ze altijd begrijp ouwe reus Ach ja, dat vergeet ik steeds weer, de openbaarheid van dit forum..Verder l*l k hier ook maar wat hoor Fleursnap mezelf af en toe ook niet:D
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ga eens even voorzichtig stofzuigenvoordat de voetballiefhebbers de boel weer bevuilen...Achteraf is misschien handiger..mmmBitterballen bakken lijkt me ook eenleuke surprise voor zeMn oranje kabouter Plopmutsvast klaarleggen... muts
ekstertje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Bekkie:Heel veel succes! Zal voor je duimen!Wilrijk:De kop is eraf! Go for it!!
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 TortJe zit echt met je handen in het haar hède laatste tijd...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Een harig beestje met een kaboutermuts!! En van plop nog wel...Een belgisch kaboutertje
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Heb ik al gezegd hoe wwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaarmmmmmmmmmmm het wel is? Hoop dat mijn dochter de tocht overleeft heeft.Straks na het werk lekker gaan picknicken in het park..In de schaduw wel te verstaan. Met hoooooooooopen water..staks is de bron leeg.bitterballen..njammie...daar gaan we weer
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 hmmmmmmm zo meer even een kaassoufleetje dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden