Spring naar bijdragen

Maandag 28 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 472
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen witte, baklap, annie, cathy56, Vlaamsmeisje, Desi, borretje, Alf
Alles goed met iedereen?
Ik ben blij, ik heb een spannend, avontuurlijk weekend gehad en ik heb het zonder moeite en zonder refusal drooggehouden :)
Jippieieieie
Dan ben ik alcohol de baas, toch !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala:
Gefeliciteerd met je zoon meis:present: Een goede reden om trots te zijn! Vond het trouwens eerder fijn om te lezen dat jullie je bedrijf weer aan het opstarten zijn...

Vlaams meisje:
Jammer, maar weer doorgaan. Had het 2 weken geleden ook, zo'n uitglijder bedoel ik...Zonde vond ik het en de volgende dag denk je dan: waarom? Hoop nu die "waarom?" vast te houden tot het volgende heftige trekmoment en dan zeg ik tegen mezelf:"waarom?". Hoop dat dit me helpt om het zinloze van dat trekmoment en het toegeven eraan in te zien...

Woman: super meid!:moon: Dat gaat je goed af!

Wat een heerlijk weertje nu hè! Zit nu heerlijk in de schaduw met een boekje en een bak koffie...Dacht: ga nog even hier op het forum kijken...

Bolletje: wat een actie weer! Waar haal je de energie vandaan? Maar je tuin zal vast super worden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij wel, de ene heet Poesje en de ander Poespoes.
Ze luisteren allebei naar hun naam.
Had een kat die heette Stormy, en eentje die heette Paco, en eentje (een vrouwtje) die heette Bertje.

quote:

Originally posted by:
Alf

Luistert een kat eigenlijk wel naar een naam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala:
Ja, heet kan het zijn in zo'n sportzaal hè:( Ga deze week ook weer sporten. Het is dan wel s'avonds, maar dan nog bloedje heet...Je valt al een kilo af van het alleen maar er zijn en dan hoef je nog niet te bewegen;)

Hier ook een kat met een korte duidelijke naam en hij reageerd er al ruim 15 jaar op;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman:
Ik kende hem in nog een variant: Geluk ligt op straat, je moet alleen weten te bukken

Ik ken 'm als, "geluk vliegt, met een beetje moeite kun je het vangen" :D

goedemiddag all,

Een alleen weekend achter de rug. Man is druk met uitvaart-voorbereidingen en verhuizen van spullen van zoon en z'n vriendin. In augustus/september gaat dat dan weer naar Engeland. Ik pas op de honden, vooral de geopereerde waar het verder prima mee gaat.

Ben heel erg rustig en dodelijk vermoeid.
Er is ook altijd wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...