fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Met een groot stuk taart komt alles goed jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ga onmiddellijk aan de slag: welke smaak had u gehad willen hebben???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dat ging gemakkelijk . Met kersjes aub maar geen slagroom hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Gosh is het zo erg Fleurtje? Zijn een heleboel liedjes over gemaakt maar dat maakt het alleen nog maar erger. Terrasje pikken en dingen doen die je leuk vind helpt al een heleboel hoor. Weet het uit ervaring:)Het leven is een harde leerschool, maar heeft ook vele leuke kanten die ga je vast tegenkomen trust me.Jannigje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: dhendroOwww nog een vraag; waar zit de volgende dip? Ik weet de 3-maanden dip, de 8-maanden dip en toen? Ik had nu ergens bij 15-16 maanden een dipje, maar goed allemaal weer overleeft en nu waar zit de volgende serieuze dip ? Of tuin ik er dan juist harder in als ik dat weet? Nou ja vertel toch maar, zit er nog een veel voorkomende dip bij 18 maanden ofzo? Dhendro, ik ben blij dat je dit bericht hebt neergezet.Ik zit in de 1e dip maar durfde daar eigenlijk niet iets over te zeggen. Want het lukt me wel om niet te drinken, dus het lijkt "een luxe-probleem" en misschien ontmoedigend voor anderen.Maar ik zit er dus wel in! Ik dacht dat het begin het moeilijkste zou zijn en dat was ook wel gedeeltelijk waar. De afkickverschijnselen vond/vind ik lastig. Voor mij vooral het slechte slapen.Maar er was ook de euforie!!!!!Die is nu voorbij, en nu komt het er opaan.Nu is het zaak om alle problemen die er zijn nuchter onder ogen te zien en aan te pakken en dat valt me niet mee.Bolletje: MOOIE foto's! Kun je (als het koeler is) wel lekker bij je vijver zitten of ben je daarvoor (ook) te onrustig? (als ik je goed heb begrepen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Probeer er niet teveel aan te denken maar elke keer opnieuw sluipt het in mijn hoofd. Zo weet ik dat ik bij de verhuis weer een aantal dingen ga tegenkomen die ik niet wil zien. Zo staan er ook op het fototoestel foto's van vorig jaar. Die wil ik ook niet meer zien maar ja moet wel als ik ze wil branden op cd of wegzwieren.Binnen een paar maanden loopt het misschien weer vlotter.Thanks knapperd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zo zus nu weg, houd een oogje in het zeil merk ik wel...Aan de ene kant heb ik zoiets van, heb vertrouwen, maar goed die heb ik al een aantal keer doorbroken, dus snap het anderzijds welZo met mn nieuwe hond Boots naar de dierenarts...Het is een lieverdje, heel druk,actief en aanhankelijk...Maar zo dun, pffff...Dus effe laten controleren en daarnaast heeft hij gisteravond de hele avond lopen oprijden... Nog niet gecastreerd, maar snel laten doen;)Al zijn ze wel aan elkaar gewaagd !!! Net met mn zus een boodschap gedaan... Honden thuisgelaten,want mogen niet mee naar binnen ern dacht die kunnen toch nergens heen...Jajaja, toen we terugkwamen liepen ze dus fier en drijfnat in de steeg achter mn huis.. deugnieten !!!Maar goed, ben nu weg met Boots, plaats vanavond nog wel een foto van die deugnieten...Liefs Blondie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bekkie "Ja ja still victory hier, "??? Ik weet niet waar het over gaat, maar het klinkt goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Fleur ik ga ook een heleboel dingen tegenkomen als ik alle dozen opentrek hier en straks in mijn nieuwe huis. Ik denk maar één ding, koesteren als iets wat is geweest, ik gooi het niet weg, maar bewaar het in een andere doos.Dozen puilen uit de berging straks maar alé, is niet de eerste keer namelijk.Ooit ga je er laconieker over denken en kun je er met andere ogen naar kijken. Die tijd heb ik nu bereikt. En dat komt voor jou ook. Life is a bitch, but things will change/Het heeft ook zo zijn voordelen, zei ik van de week ook tegen Wil, niets moeten is een groot ding. Alleen willen is zoveel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jannigje pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bekkie: pb terug En deze zijn voor jou: :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hey die Jannigje. Nee hoor ik ben niet echt onrustig. Tenminste iedereen zegt dat ik erg veel rust uitstraal maar ik wil mijn creativiteit gebruiken. Ik heb zoveel in m'n hoofd. Ja dat schijnt bij kunstenaars (men zegt dat ik dat ook ben) vaak zo te zijn. Ik wil constant creatief bezig zijn. Dat geeft me een ontzettend fijn gevoel.Maar ik ben niet echt onrustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik schaam me heel erg; ik ben zo aan de zuip gegaan dit weekend dat ik er nu nog ziek van ben. Ik ga donderdag dan ook opnieuw weer naar de AA.Het is zoals hun het zelf ook zeggen: als je één biertje neemt, dan drink je de volgende dag of de dag erna een tank leeg.Toen ik uit de coma kwam was het weekend ineens om. Het was of iets anders me had overgenomen die me alleen maar drank liet halen en opdrinken. Ik had ook een leuk weekend kunnen hebben.Nu heb ik blauwe plekken en ben ik heel erg misselijk de hele dag. Gelukkig is dochter niet boos, maar leuk was het natuurlijk niet voor haar. Over 2,5 week heb ik vier weken vrij. Ik wil dan écht niet drinken en gewoon leuke dingen doen met dochter. Fietsen huren bij een station met mijn net aangeschafde ov-fietskaart bijvoorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 JannigjeAls je in de eerste dip zit moet je nietschromen om het daar over te hebbenSterker nog, je moet het er over hebbenIk heb hetzelfde proces meegemaakt,eerst de euforie, ik kan het jeeeh, dan de depressie: wat nu, hoe moet ik in godsnaam verder?Ik heb het wel aangekaart hier.Heeft me goed geholpenalleen al door het aan te gevenen te weten dat er mensen naar je 'luisteren', je steunen.Het is zeker geen luxe probleem en al helemaal niet ontmoedigend, het is zoals het met meerderen van ons gaat, het is de realiteit.Maar het gaat ook voorbij, ik kan het zeggenen dat had ik een tijd terug toch ook niet gedacht. Nee, het nuchtere leven valt niet mee, maar het is de moeite van het proberen waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ha Bol, dan heb ik denk ik in de gauwigheid verkeerd gelezen..Wat mooi dat je zo creatief bent! En die VIJVERS!!!!!!, zo mooi! En dan met een watervalletje, zoooooooo rustgevend, dat geluid!Prachtig, en chapeau hoor, je hebt het toch maar voor elkaar gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoi TatumJa het is erg voor je dochter, voor jou niet leuk om dit te horen, maar het zal echt niet tof geweest zijn voor haar. Dus, braaf naar de AA gaan elke week. kan je niet vaker gaan ?Elke dag 2x melden op dit forum. Ik weet dat je geen internet hebt, ivm vaag vehaal van een buurman. REGEL HET. Het kan ook zonder kabel en ik kan me niet voorstellen dat je afhankelijk bent van een buurman. Eens gaan nadenken over refusal misschien ??? kom op meid, bek op het stuur, je weet hoe het moet. Doorbijten en volhouden !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tatum Je schaamt je gelukkig niet om het hier te meldenBovendien geef je aan dat je niet meer wil drinkenvooral niet als je straks vrij bent. En voor je dochter.Was er een aanleiding dat je bent gaan drinken?En het klopt: als de knop om is lijkt ie wel vast te zitten en kan maar moeilijk terug. Maar het kan wel.Hoe ga je dat aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ga ook iets doenvanavond de doedelzakken afzeggenheb nu 2x gehoord dat 1 van de mannen het er niet mee eens isdaar krijg ik een onrust gevoel vanook geen zin om te wachten of het wel ok wordtgraag of nietdeze onrust daar doe ik het niet voordus vanavond zeg ik af, en dan zie ik verder wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ga er ook weer voor. Maar er is volk gearriveerd.Ik laat spoedig weer van me horen En ja Woman: ik ga het regelen. Dit kan zo niet langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ZoMailtje gestuurdDat lucht op !!!!Beter zo. ga niet op mn knieeen om mee te mogen doen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Spoedig ?Morgenochtend aub, en morgenavond. Twee keer per dag Tatum. Kan heus wel op je werk. Even hoi en dag zeggen, hoeft geen groot verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Alf, je hebt gelijk, het is belangrijk om er wel over te praten. Ik heb weer teveel in zitten vullen voor anderen, niet goed.Ik heb er ook behoefte aan om het erover te hebben merk ik.Maar vooral als ik me erg somber voel heb ik de neiging om mijzelf terug te trekken, en dat zijn nu juist de momenten dat ik in wezen juist "de andere kant op zou moeten/willen bewegen".Durven laten zien hoe ik me voel.Dank voor je bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 JannigjeDat ken ik ook hoorje terugtrekken terwijl je eigenlijkaandacht wil, jezelf maar wegsomberenipv ruimte voor jezelf makenVaak helpt het om eens precies het tegenovergesteldete doen van wat je eerste gevoel je ingeeftdat klinkt moeilijk maar valt reuze meeIs mijn ervaring.Is er geen tussenweg Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tatum, hoe waardeloos je je nu ook voelt, je hebt je gemeld!!! En dat is goed. Ik ben het helemaal met Alf eens dat het goed is dat je niet uit schaamte bent weggebleven.Ik weet niet wat wijsheid is voor jou, maar voor jezelf EN voor je dochter: de tijd dringt. Maak gebruik van alle mogelijkheden deze 2.5 week voordat je vakantie hebt.Ik gun het je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 BekkieGefeliciteerdmet je overwinning gisteren:present:nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden