Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ha Cath (en de rest natuurlijk ook: ha) Ja, alles wel aan boord. Ik had nogal trek vanmiddag na mn werk maar gelukkig doe ik tegenwoordig mn boodschappen voor meerdere dagen. Er was dus verder geen enkele reden om de winkel in te gaan. Linea recta naar huis getuft. Hoe'st met de kozijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jammer dat Tort niet reageert, hoewel... kan nog komen?Ik lees het dan nog wel.Wimmetje: je moet toch ergens beginnen hè. Ook minderen is een manier om AdB te worden!Mup, ik ga ipv afbranden de boel afbijten; ik heb alles al in huis maar je mag dat met warm weer niet doen. En nu dan maar met betonverf bezig op een andere wand. Er is zat te doen hier hoor!Ga nu ook ff weer bezig. (even koffie opdrinken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 O Mup zo doe ik dat ook hoor: zo min mogelijk de supermarkt in te hoeven scheelt aanmerkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hi Cathy,Ik ben hypergevoelig,altijd angsten voor ziekte,doodgaan van mezelf of mijn geliefden.En alcohol dempt dat,dan ben ik niet zo bang.Ik weet niet hoe ikniet bang kan zijn zonder A.Aangepast:teveel gevoelige info... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ben je net verhuisd dan of aan het renoveren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Torilla, ik kan je helaas niet adviseren. Behalve dan dat het een goed idee is om de internetbehandeling te gaan doen. Ik hoor er hier goede verhalen over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nee, ik ben buiten bezig PP.Nee ik ga (hoop ik) niet verhuizen; er is gewoon onderhoud te plegen.Mocht ht mis gaan met mijn plan om mijn ex uit te kopen en zelf voor de lasten te staan dan echter, maar pas na mijn allerlaatste snik geef ik hier de boel op.Voorlopig geen bord in de tuin! No way.Om mijn ernst kracht bij te zetten profiteer ik van vrije dagen en mooi weer en doe dus van alles!Geeft een heerlijk gevoel. Mijn huis, o zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wimmetje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tortilla: het is alsof je erg in jezelf gekeerd bent. Ofzo. Dit forum (ik ben er ook nog maar net) helpt volgens mij wel om het betere in jezelf naar boven te laten komen. En nogmaals: ADB lijkt me echt professioneel. Doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja, ik weet het weer Cathy. Je zit nog met je ex he? Sorry, ik vergeet weleens iets over iemands achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 heb ik wat gemist vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Voor Tortilla:ik denk dat velen onder ons verslavingsgevoeligen héél gevoelige mensen zijn. Jarenlang gebruikte ik A als zelfmedicatie.ik was ook zeer angstig, fobieën e.d. Gevochten om er van af te komen, nl. altijd.... eumh ... vaak de angsten aan gegaan.Ook ik neig in gevallen van stress om heel dwangmatig te worden. Een schoon huis heb je dan etc etc. Maar je word gek van jezelf> je bent de boel aan het controleren en controle komt voort uit angst. Om nu te zeggen dat je dan ontspannen leeft, nee.Dan maar een kleine dosis antidepressiva voor mij. Niets aan te doen. Het helpt.En zeer goed oppassen met de A helpt me ook. Net als: goed slapen, beweging e.d.Ik ben werkelijk vóór medicatie als je dat een poosje helpen kan.Kijk goed naar wat jij nodig hebt.Leven met veel angst is AFSCHUWELIJK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 hee Mupke en igoralles goed met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: igorheb ik wat gemist vandaag? Mij misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoi Witte, Alles goed. En ik wil ook graag horen hoe het met Igor is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 of jullie hebben niet goed opgelet van morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 soms geeft een moeder teveel van haarzelf en dan moet het baasje een keuze maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Nee, ik ben buiten bezig PP. Nee ik ga (hoop ik) niet verhuizen; er is gewoon onderhoud te plegen. Mocht ht mis gaan met mijn plan om mijn ex uit te kopen en zelf voor de lasten te staan dan echter, maar pas na mijn allerlaatste snik geef ik hier de boel op. Voorlopig geen bord in de tuin! No way. Om mijn ernst kracht bij te zetten profiteer ik van vrije dagen en mooi weer en doe dus van alles! Geeft een heerlijk gevoel. Mijn huis, o zo! Cath, ik kan me zo goed voorstellen hoe belangrijk je huis, thuis, voor je is!!!!!Ik woon zelf al jaren niet naar mijn zin, heb mezelf altijd wijsgemaakt "dat ik niet moest zeuren en er het beste van moest maken". Dat was ook zo, vooral na de scheiding.Maar nu weet ik dat ik iets anders moet en wil gaan zoeken, in een buurt waarin ik me goed voel. Een huis "op de grond" als het enigszins kan. Financieel is dat niet eenvoudig voor me.Ik was het weekend in Friesland, bij vriendinnen die heerlijk wonen, en voelde weer hoe belangrijk het is dat je woont op een plek waar je je goed voelt.Dus: GEEN BORD IN DE TUIN! (als het even kan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: igorof jullie hebben niet goed opgelet van morgen Je hebt de HA gebeld.En toen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Wil het even onder de aandacht brengen. Weet dat het hier niet thuis hoort, maar wil zo graag jullie mening over dit.http://www.baclofen.nl/?p=84 Heb er al een berichtje over gezet in thema's rond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 of mij:D? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 die heb ik wel gebeld maar jullie raden het al geen tijd vandaag of morgen of vrijdag. ben op het moment zelf heel druk dus het wordt volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 heel eerlijk heb ik jullie wel gemist, was vanmorgen in staat om me helemaal klem te ...........maar ik moest vanmiddag iets belangrijks doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 waar hadden we dan op moeten letten vanmorgen Igor? Geef es een hint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jane... jij wordt altijd gemist hoor! Welcome back!Igor vertel, snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 oei das niet bestals ik altijd gemist word'dan ben ik er dus nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden