bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goeie middag Cathy Ja helemaal mee eens. Malloot vind ik een scheldwooord en dat is geen naam voor iemand die aan zichzelf wil gaan werken. Dat zijn bij mij nog steeds Kanjers. Misschien een nieuwe naar voor Malloot, Kanjer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Malloot = malle *loot In mijnen woordenboek..maar ik vind zelf woordjes uit . Hey hier zou ik het nog juist hebben.Ach bolletje maakt toch niet uit? Het is maar een nick toch..zou het ook maar gek vinden om iemand kanjer te noemen..Pindanootje ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Marieke,Ik heb gemist wat jullie gaan doen en kan het niet terugvinden?Hannah, sterkte meid en houd moed !!!!!!@het weer: het is hier zonnig maar ik hoor opeens regen op het scherm, raar toch!@vrijdag: in die 40 graden gaan wij op vakantie in de file, slim hè ( )..... dom dom dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ff snel melden: Heb het erg druk met voorbereidingen crematie (morgen) en verhuizing en problemen zoon en zijn vriendin. Laptop is even uitgeleend.Ik slik nu librium omdat alles wel erg veel en te emotioneel is. Om m'n hoofd er een beetje bij te houden heb ik dit nu even nodig. Er is van alles aan de hand en behoorlijk ernstig en heb maar tot 3 juli de tijd om eventuele beslissingen te nemen.Inhoudelijk zal ik er niet op ingaan, hooguit hoe ik me voel. Nu redelijk sterk maar ook geschokt en loop met vele vragen rond. Hoop dat ik donderdag bij mijn psychologe wat goede informatie kan krijgen.Tot snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Klinkt heftig Tida..Veel sterkte meid! Go kick some ass.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malloot Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 HalloIk merk dat enkelen mijn gekozen naam niet helemaal juist vinden. Toch wil ik hem niet veranderen, omdat ik té goede herinnneringen heb aan deze naam. Mijn poes, die me 10 jaar van zijn leven heeft gesteund heette zo. Overal en altijd was hij bij me, zonder riempje, zonder problemen, soms vervelend, soms helemaal even weg, maar altijd aanwezig. Hij is vorig jaar overleden en tot nu toe heeft niets of niemand hem kunnen vervangen. Ik moét hem wel in ere houden. En wat mezelf betreft: ik voel me soms ook een malloot. Maar als dat associeer met mijn poes, is dat het beste compliment dat ik mezelf kan geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nou vandaag dus actie daklek. Vooralsnog geen drup te bekennen, en het regent behoorlijk. Toch raar dat het nu niet meer drupt omdat ik het vlierinkje van 50x50 heb weggehaald. dan zou het toch op de grond moeten druppen. maar eens even mn Sherlock pet opzetten. Zou wel lekker zijn als ik vannacht in mn slaapkamer kan slapen ipv in mn atelier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: MallootHallo Ik merk dat enkelen mijn gekozen naam niet helemaal juist vinden. Toch wil ik hem niet veranderen, omdat ik té goede herinnneringen heb aan deze naam. Mijn poes, die me 10 jaar van zijn leven heeft gesteund heette zo. Overal en altijd was hij bij me, zonder riempje, zonder problemen, soms vervelend, soms helemaal even weg, maar altijd aanwezig. Hij is vorig jaar overleden en tot nu toe heeft niets of niemand hem kunnen vervangen. Ik moét hem wel in ere houden. En wat mezelf betreft: ik voel me soms ook een malloot. Maar als dat associeer met mijn poes, is dat het beste compliment dat ik mezelf kan geven. Malloot nu is het duidelijk!!! Snap dat volkomen. Ben zelf een echte kattenliefhebber en heb er eigenlijk teveel! Heb nog wel een kleintje in de aanbieding hoor! Maar oke een lieve kat is niet te vervangen... Blijf jij maar een Malloot...dat is dus een erenaam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Geen problemen hier met je nick hoor malloot . Malle poes dus . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Oké Malloot dan zit er een hele grote emotionele waarde aan de naam. Houdt ze dan maar in ere hoor.Ja zal merken dat hier erg veel dierenliefhebbers zijn dus praten, of vragen hebben over dieren kun je hier ook kwijt. We zijn van veel markten thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Good afternoon all,Fleur en Wil:sun:Malloot en Madelief welkom hier, vind het wel grappig hoor malloot.Tida, sterkte ik denk aan je.Voor iedereen:present:Hier drukkend warm maar nog geen regen, zit er wel aan te komen zoals ik het nu zie buiten, nu van mij mag het even gaan gieten hoor.Fleur hoe is het met je? Beetje minder down, morgen ja je ons kleine eigenwijze belgje ontmoeten hoorde ik.Als je iets kleins ziet komen op een stoere motor dan weet je dat hij het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bolletje ook voor jou een offcourse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik heb geen dieren in huis tenminste als je mijn dochter niet meerekent Bekkie . Ja al iets beter hoor..misschien moet ik gewoon de vier seizoenen door en is het dan voorbij?Arme wil . Zal geen hakjes aandoen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Haha nee doe maar niet anders valt het helemaal zo op hé?De vier seizoenen door ja misschien wel, komt wel goed met je. Keep on going, je bent al een heel stuk op weg he, dus wees daar nu eens trots op mutsefluts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nou Mallootje, prima hoor!En verder.... beetje tevreden met jezelf, want dan is het helemaal okay natuurlijk!!Het was niet kwaad bedoeld natuurlijk!Hier 13 druppels van iets wat op regen leek....In bikini dus zó opgedroogd!LatersssTida: sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Me know bekkie Hoe is ie daar? Nog lekker in je overwinningsgevoel? Super hé!! Another one bites the dust..and another one down, an otherone done..another one bites the dust!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Misschien moet ik wat lijm aan wil vragen? Plots een inval.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goeie middag lieve Bekkie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Hier 13 druppels van iets wat op regen leek....bikini dus zó opgedroogd!Was het geen overvliegend wild? Of een zwerm kanariefantjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Heb je iets te lijmen dan? Neem dan alsjeblieft geen seconde lijm fleur dan komt hij nooit meer los.Ja ja still victory hier, another bitch bites the dust zing ik dan maar Dus het gaat hier lekker, ga dat gevoel ook vasthouden. Bol? Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dag allemaalHet heeft hier even geregend, dus de ergste warmte is voor dit moment gelukkig even voorbij.Ik kan er helaas niet goed tegen. Mijn flat is als een oven als het zo heet is.En dat doet mijn hemeur helaas geen goed.Ik heb niet alles gelezen ook al sta ik al een poosje ingelogd, maar een paar dingen toch wel:Hallo nieuwe mensen: welkomWil en Igor: sterkte!!!! Goed van jullie hoor om te beginnen met anta of refu. Borretje, ook jou wens ik heel veel sterkte, ik kan alleen maar vermoeden hoe het is om je kleine niet bij je te mogen hebben. En al het gedoe met instanties!!!! Ik ken het op een andere manier, ik leef met je mee.Cathy, hoe gaat het nu met jou?En Alf: gaat het al beter? Ik wens het je oprecht toe.Hannah: ik ken je geschiedenis niet, maar heb wel begrepen dat jij een akelig, voortdurend probleem hebt. Ook jou wens ik sterkte.Ach eigenlijk wens ik het ons allemaal, mijzelf incluis: moed en kracht om vol te houden, om de problemen die we tegenkomen het hoofd te bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 En ze vergat mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ha Malloot: je profiel staat nog open.Ik heb het al aan de moderator doorgegeven, maar je kunt het zelf ook onzichtbaar maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 MEA CULPA Is dit nog goed te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 En ze vergat mij Om mijn hart te lijmen hé bekkie *zei ze dramatisch *. Straks met een vriendinnetje uiteten en wat luieren op een terrasje..ook minder zonnig hier..beetje bewolkt. Dat het nu maar niet gaat regenen als ikke onderweg ben want sta ik daar goe als een verzopen kieken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden