druppeltje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Druppeltje ook weer thuis,Fijn dat Caro er was maar ze heeft wel lang op me moeten wachten, de lieverd. Rugzak vol met lekkers voor de honden maar toen ik voor die flat stond kreeg ik zo de zenuwen dat ik alles weer mee terug genomen heb hahaha.Het is een mooie flat en ligt er ook mooi, jammer dat hij niet in Brabant ligt maar kan niet alles willen en zie later wel miss wil ik er niet eens meer weg want kan er oud worden. Eerst maar hier weg van dat grote huis en die ellendige trappen voordat mijn kopers verdwenen zijn.Makelaar zag het al aan me en ja ik heb opdracht gegeven om hem te kopen want een flat met een tuin aan het water vind ik nooit meer en de kogel moet maar eens door de kerk voordat ik van de trap val en naar een verpleeghuis kan.Vond het jammer Caro zo kort te zien en spreken maar dat komt later dus wel want moest naar huis omdat mijn hulp kwam. Kon dit niet verzetten en met het warme weer vind ik het wel belangrijk dat de vloeren goed gedaan worden als je huisdieren hebt. Maar fijn dat je er was meid en ik je lieve koppie toch nog ff heb gezien. Makelaar en ik hebben in de auto nog gelachen want ze zag zich al aan het schilderen in mijn tuin.Kom ik eindelijk thuis na weer die ellendige file en raakte helemaal in paniek wat ik allemaal met die spullen moet doen. Zelfs het bankstel lijkt niet te passen en ik kan nergens afstand van doen. Groot huis dus grote spullen en vooral veel hahaha.Makelaar ging gratis met me mee dus die maar een fles cognac gegeven al weet ik niet of hij het lust maar je moet wat en vond het erg lief van hem want hij is zomaar ook zoveel tijd kwijt om dit voor me te doen. Enfin het is kosten koper dus hij verrekend het maar al werkt dat niet voor hem want hij vind het nu een sport alles er uit te slepen omdat ik altijd zo begripvol, gastvrij en aardig was. Ja kan wel slijmen dus hoop er de vruchten van te plukken hahaha.Zo nu eten voorbereiden maar niet voordat ik iedereen sterkte heb gewenst die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Bol je bent een lieverd maar dat zal niet een twee drie lukken. Hopenlijk kunnen ze er mij bij de dagtherapie mee helpen. Wat er jaren in is geslopen gaat niet zo gauw weg. Ik weet dat ik een laag zelfbeeld heb. Maar is ook wel gebeurd en wordt er konstant weer mee geconfronteerd en dan zakt me de moed weer in de schoenen. Ik hoop me gauw sterker te gaan voelen. quote: Originally posted by: bolletjeDees misschien zou je kunnen proberen om jezelf te accepteren. Je zelf als een geheel te zien en niet alleen maar te zien als een zuiper, dat zou al een hoop schelen. Je bent een mens, een echtgenoot, een moeder een lieverd enz. Probeer te leren om van jezelf te houden i.p.v. jezelf constant af te kraken want dan is het pakken naar de alcohol een hele kleine stap. Wat ik wel een deed vroeger was, s'ochtends zodra ik wakker werd, tegen mezelf zeggen, ik ben oké. Of vandaag drink ik niet. Het moment van wakker worden en de eerste gedachten die ik had, waren vaak beslissend hoe de dag zou lopen. Ook vaak in de spiegel kijken en tegen jezelf zeggen "Wat houd ik veel van mezelf"Het klinkt heel stom als je dat tegen jezelf zegt maar het werkte bij mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Drup, kosten koper zijn niet de kosten van jouw makelaar! Daar blijf je zelf verantwoordelijk voor.Het zijn de kosten van de overdrachts-belasting, notaris, het opmaken van de akten etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hee Drup, hardstikke goed!!!Fijn dat Caro mee was en dat de flat voldoet aan je wensen.Dat je als een berg opziet tegen de verhuizing en dat je veel weg zult moeten doen........dat ken ik maar al te goed meid. Hoeveel tijd heb je nu nog dan? Wanneer zou je in de flat willen / moeten trekken?Nou ga nu maar ff relaxen, wat een spanning hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mijn dochter is op het moment naar haar gesprek bij haar psycholoog waar ze af en toe mee afspreekt als ze ergens mee zit. Dit is een belangrijk gesprek want haar vader komt vandaag ook. Sinds ze bijmij woont is hun kontakt minimaal en dat vindt zij heel erg en hij denk ik ook. Hij heeft dit gedrag al eerder vertoond bij mijn oudste dochter. Toen liet hij opeens ook niks meer horen. Hij is toch de verantwoordelijke of zie ik dat verkeerd. Ik heb altijd veel kontakt opgenomen met hen toen ze bij hem waren. Dat doe je toch als ouder.L. hoopt ook nog altijd dat ex zich met mij verstaat want hij weigert nog altijd iets te overleggen met mij. Kan hij niet aan zegt hij dan terwijl hij lang en breed met een ander getrouwd is. Het gaat toch om je kids nietwaar.Het belangrijkste in je leven.Sorrie typfouten: t is zooooo vreselijk warm:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Drup: Proficiat ik hoop dat je er gelukkig wordt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Tatum is dat niet 10 procent van de koopsom? Toen ik mijn huisje kocht was dat geloof ik zo. Goeie middag trouwens. Hoe is het met je?Druppie, als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik zeker mee komen helpen met sjouwen. Of iemand moet mij komen halen. Ik wil best een paar dagen komen helpen met b.v. lampen aansluiten enz. Ik kan natuurlijk ook de diertjes zo lang voor je opvangen, kijk maar ik wil graag wat voor je doen.Proficiat trouwens. Heel fijn voor je meis. Eindelijk komt er dadelijk rust in jouw nieuwe huisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 10% van de koopsom is de boete die je moet betalen als je niet aan je verplichtingen voldoet. Bijvoorbeeld als je van de koop af wilt terwijl je niet op tijd hebt aangetoond dat je de financiering niet rond krijgt.Wel zijn de kopers kosten ongeveer 8% van de koopsom, waarvan 6% voor de belasting is. Overigens is dat wél weer een aftrekpost voor de koper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik heb drup verkeerd begrepen Ik dacht dat de makelaar hielp om haar huis te verkopen. Dat de andere partij de kosten koper moesten betalen.Sorry drup en uiteraard GEFELICITEERD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Zo, heb nu ff bijgelezen, had in eerste instantie impulsief op Drup gereageerd.Dhendro; wat ontzettend naar, pijnlijk, onbegrijpelijk. Wens je sterkte!Desi: go girl! Ik vind het knap dat je jezelf meteen weer zo herpakt en een aktieplan regelt. Ja en wat betreft de vader van je dochters.........heb er geen ervaring mee maar zie dat vaker gebeuren bij vriendinnen om me heen. Blijkbaar hebben moeders een ander beeld en gevoel bij ouderschap dan vaders?! Zie Madelief niet, iemand nog iets gehoord/gelezen?Wil: één van de dames hier heeft je er al een beetje op proberen voor te bereiden geloof ik. Vergis je niet wat een berg aan onverwerkte ellende er nu opeens naar buiten kan komen."Drank maakt meer kapot dan je lief is"is geen loze slogan maar bittere werkelijkheid.Ik wens vurig voor jou en je vrouw ( en gezin) dat jullie de tijd kunnen/willen/durven nemen om schoon schip te maken ( en dat kan best nog duren en veel emoties kosten) om zo elkaar en jezelf een nieuwe kans in de toekomst te geven. Sterkte kerel ennneh........... hier hoef je niet vrolijk of positief te doen als je je niet zo voelt hè?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 MENSEN MORGEN WORDT HET 37 gr. @#$%$%^&Volgens mij is die goeie man boven in de hemel helemaal de kluts kwijt hoor. Wat is dat nou voor 'n achtelijk gedoe zeg.Zal vanavond in bed eens een hartig woordje met hem gaan spreken. Is ie nu helemaal bedonderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 dat wordt afzien morgen. Worden we niet vrolijk van. Spreek maar eens een hartig woordje met die goeie man in de hemel. Een graad of 20 is meer dan genoeg. voor alle mussen dood van het dak vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedemiddag Kom ff binnengewaaid Heb maar verticaal gelezen..maarDruppie, fijn toch? Heb me ook heel lang getwijfeld..maar komt wel goed dus ook jij van harte gefeliciteerd!Dendhro, wat triest..zelfmoord komt zo veel meer voor dan we denken. Ook bij jongeren..hoop dat hij een weg vind in zijn gevoelens.Wil, das ni alles..Weet niet goed wat ik erop moet zeggen..Het kan twee kanten uitgaan dus laat ons hopen de juiste. Daartussenin..goed met elkaar praten, tijd voor elkaar maken, ruimte geven..nou ja ik ben geen expert Hier is het beetje balen. Fiets liep lek op weg naar het werk vanmorgen dus de dees kan te voet naar huis. Goed dat het zo'n lekker weertje is en is natuurlijk ook goed voor de lijn. Kan ik morgen op de minifiets van mijn dochter want heb echt geen zin hem vanavond nog te maken ook al zou het slimmer zijn .Vandaag heel wat gekeel en geroep op het plein voor mijn werk. Is een ontmoetingsplaats voor verslaafden (drank/drugs). Dus ga ff kijken aan het raam..een helen tamtam om waarschijnlijk weer niets. Vrouw die niet goed meer op haar benen kon staan en totaal uit de bol ging.Nu ja politie was er vlug bij..Spektakel allom maar weer en wat ziet mijn oog plots??De vader van mijn dochter...Tussen het hoopje verslaafden..DAMN!! Begrijp het wel, heeft niets..geen vrienden, geen thuis, niets..En toch, DAMN!!!Eén positief ding, hij liep niet met een fles vodka aan de hand. Wel een pils..en dan denk ik toch ergens..gaat ie wel sterk genoeg zijn om weer niet in die goot te belanden? Weer aan de vodka te gaan met alle gevolgen vandien?DAMN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nee eerder om hem..Dochter wil hem totaal niet zien. Hoop dat ze als ze wat ouder is wel wil. Hij heeft nooit echt een vlieg kwaad gedaan. Haalde gisteren nog aan bij dochter dat hij haar nog wel een keertje wou zien. Zij zegt dat het niet hoeft. Hij kwam vroeger ook nooit mama dus waar nu? Ik heb daar geen zin in zegt ze dan.Nu ja..daar heb ik me al wel overgezet..Kon eerst niet geloven dat hij daar zat..maar wil zeker niet neerbuigend doen als het gaat om verslaafden. Dat ben ik ook..Maar vind het spijtig voor hem en anderzijds te begrijpen..Komt ie uit de 'afkickkliniek' en kan ie niet anders dan zich terug tussen de rest te mengen. Nu ja..ik kan hem moeilijk lopen redden hé..Triest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En toch nog voor de laatste keerDAMN!!!!Moet ervandoor...hoop niet op hem te botsen . Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: lin84 Een graad of 20 is meer dan genoeg. voor alle mussen dood van het dak vallen. Ja en dan worden wij weer gebeld bij de dierenambulance dat er een dooie mus ligt die wij vervolgens in die hitte moeten gaan halen. Ja hoor, mensen doen dat echt. Ik zou zeggen gooi ze in de container of begraaf ze in de tuin, dan ben je er ook van af. Die diertjes zijn toch dood.Lin hoe is het eigenlijk met jou. Had jij nu zo'n last van hartkloppingen? Zo ja is dat nu iets minder geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Fleur wat een ontzettend triest verhaal over die drug/alcoholverslaafden. Dan mogen wij toch blij zijn dat we nog een huis hebben. Vreselijk voor zo'n vrouw die de kluts kwijt is. Ik zou er erg verdrietig van worden als ik dat zou zien. Nee we hebben het nog niet zo slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wat een berichten/mededelingen/discusies allemaal. Mijn hoofd tolt ervan.Ik heb het idee dat het voor mij nog lang gaat duren voor ik al die namen met hun verhalen ga onthouden.Duidelijk is dat Druppeltje een flat heeft gevonden die haar aanstaat.Proficiat en ik hoop dat er een last van je afvalt en je een beetje zonniger de toekomst in kunt kijken; met niet die angst dat je je zelfstandigheid op moet geven.Ik hoop echt dat je er van gaat genieten.Gister zijn er geen gremlins langs gekomen, vandaag ook nog niet; zou het te warm voor ze zijn? Is er toch nog een lichtpuntje aan deze hitte.Verder zijn er nog zoveel mensen die ik een hart onder de riem zou willen steken zoals Dhendro, Wil, Fleurtje, Desi, Madelief, Woman (van jou wordt ik altijd blij) Caro, Borretje, Alf,Marjo en nog zovelen die ik nu zeker vergeet.Bolletje, ik ga vanavond na jou het gesprek aan met die van boven, waarschuw hem maar vast; ik klaag nooit over het weer, ook niet bij kou en regen maar nu gaat het te ver!! Alhoewel mijn eega het allemaal prima vindt; hij werkt zich in het zweet pal in de zon en fluit erbij........is ook niet normaal toch??Voor eenieder: een bos margrieten uit mijn tuin, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Geert vergeet niet de vliegenmepper mee te nemen voor die Man. Daar heeft hij het niet zo op. Bovendien kun je daar ook heel goed Gremlins mee weg meppen. Je doet het goed meis. Je kunt trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Bolletje, helaas hebben wij maar 1 vliegenmepper en die is van eega. Die staat er mee op en gaat er mee naar bed........................................hobby van-um.Morgen ga ik een hele grote kopen, kan ik ook lekker rondmeppen.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Haha dan moet je zo'n electrische kopen, lachen, elke vlieg die ertegen komt knettert zich kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Het is me teveel. Wat een overdonderende berichten hier! Is dat niet teveel voor 1 draadje?Durf zelf bijna niet meer te posten hier! Moet dat niet meer uitgesplitst worden? Het gaat niet goed met me.... maar vind eigenlijk niet dat ik dat bij ditjes en datjes moet posten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Foei Sara!Drup gefeliciteerd met je nieuwe flat aan het water, heerlijk voor je!Madelief, hoe gaat het met je? Is dochter weer weg?Misschien maar goed hier weer te blijven als je het moeilijk hebt he.Mijn spinning is afgebelddoor de sportschool notabene.Te weinig animo helaas, het zweet zo lekker nu met sporten.gelukkig ga ik nog met mijn cluppie beachvolleyendus toch iets om me op te verheugen vanavond.En morgen komen ze hierheen (sauna-avondje, kun je het je voorstellen?)ben benieuwd of dat doorgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Fleurtje ik vind het heel erg bewonderenswaardig hoe jij over je ex praat/denkt/voelt, je moet een mens met heel veel gevoel, mededogen en een groot hart zijn:present:Warm...ja warm is het en blijft het. Maja: sommige vakantiegangers hebben er honderden euri voor betaald en wij krijgen het gratis en voor nix dus............Niet al te hard klagen hoor, voor je het weet regent het weer dagen aaneen Was in de super waar ze vorig jaar crodino verkochten. Kon het nergens vinden en stond middenin de "gevarenzone" rijen en rijen wijn, wijn, wijn en bier, bier, bier pfffffff ben maar es gaan vragen: hebben ze uit hunaanbod gehaald maar denken erover om het weer terug te nemen.............BAALBAAL.Maar: alleen 1 héél klein gremlinnetje gezien die ik zo weer weg kon blazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Madelief, ik zat net aan je te denken.Schrijf maar wel hier,we kletsen alleen als er geen dringender zaken zijn, vertel maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden