Spring naar bijdragen

acht juli tweeduizendtien

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo weer terug van school,

Sara ik zal beloven dat ik ''probeer'' me wat kalmer te houden want ik zag net sterretjes toen ik te snel opstond,maar ik wil zoveel doen vandaag dus ik ga maar gauw aan de slag dan heb ik het klaar gelukkig,ik wil de tuin doen en de was en vouwen en een sopje door het huis, de auto stofzuigen en reinigen, koken natuurlijk, zwembad even schoonmaken en weer vullen, de heg snoeien, keukenkastjes en koelkast even uitnemen de hond met de tondeuse doen en wassen, dan heb ik nog een afspraak om 13;15 om mijn wenkbrauwen te laten doen bij een vriendin die visagiste is,ondertussen de kids halen tussen de middag en terugbrengen naar school, stenen moeten nog versjouwd worden dus ben wel bang dat zitten er niet bij is vandaag. ik zal elke keer als ik pauze neem hier even komen.
Succes met je hondjes haha,zet het even van je af en begin dan opnieuw. Die van mij luisterd ook niet meer sinds het heet is,blaft weer naar auto's[alsof hij een auto aankan haha]naar fietsers enz,dus kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt,je wordt er idd gefrustreerd van maar ja wij willen honden en ze komen niet met gebruiksaanwijzing.

Bol,lieve woorden,goed mens ben je ook he topper.

Yvonne geniet heerlijk van je vrije dag en ga lekker de tuin in! miste je al vanmorgen.

Nou ik ga aan de slag hoor! huphuphup.
Zo als ik rookpauze neem weer terug.

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Suusje.
Wat ben je druk druk zeg. Vroeger had ik dat ook. Voor mij was werken een nieuwe vlucht. Als ik niet kon drinken, vluchtte ik in heel hard werken, zodat ik niet hoefde te voelen wat ik eigenlijk moest voelen. Ik vluchtte voor mijn gevoel.
Zou het kunnen zijn dat dat bij jou ook een beetje het geval is? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes Jane, en geniet ook wat van het weer he meis:rose:

Zo net een megagroot zwembad met een emmer leeggeschept,pfff slim met een hernia hoor! Maar hij is leeg dus ga hem zo schoonmaken en weer vullen,het vullen duurt 3 uur man dus doe het maar meteen dan is hij vanmiddag lekker opgewarmt door de zon. Ik heb net gedouched maar zweet als een otter alweer. Nou even het zwembad doen en dan snel de was erin en de rest opvouwen en strijken bah. Maar die kleine van mij is om het uur vies haha ja dan heb je heel wat wassen te draaien,en dan het beddengoed elke dag wel,met al dat gezweet.
Nou het is hier toch heel erg stil dus ik ga gauw verder werken.
Tot zo maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, pilletje thuis vergeten, dus niks vandaag. Wees gerust dat ik dat strakjes neem hoor. Ze gaan me niet hebben :)
Ik ga gewoon verder op dit pad, voel me er eigenlijk verrassend goed door !!!

Hoe gaat het met jullie allemaal, gaat weer warm worden vandaag zulleeehhhh :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, hou je haaks hoor, volgens mij gaat het je helemaal lukken.
Sorry dat ik niet erg gezellig ben geweest, beetje in de kamer aan het rommelen afwisselen met buiten zitten.... en nu moet ik weg voor een bespreking.
Zal mijn leven beteren ;)
Fijne dag allemaal...
Suus, hou vol hoor.... en kijk heel goed uit met die medicatie weglaten.... lijkt me beregevaarlijk...
Laterrrrrr.
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, kinderen naar school gefietst en kon het ritje 2 keer doen want mijn dochter was haar tas vergeten....zucht...
Plantjes in de tuin water gegeven en wat onkruid uit de voortuin geplukt. Het kan er nu weer mee door;)
Straks nog even de tomaten verder opbinden, die groeien toch zóóó hard!

Blondie:
Goed zo meis: al dag 2! Aplaus:present: en lekker zo doorgaan hè! Dreads leuk, maar niet erg warm juist nu?

Bolletje:
Nee, metselen in dit weer? Volgens mij droogt de specie al op voordat je het op je muurtje hebt!
Gewoon pootjes in je vijver en een goed boek erbij, veel beter plan;)

Suusje:
Iemand zei het al eerder, maar we horen nu een totaal andere Suus dan voor je opname. Weet nog dat ik me zelfs aan je irriteerde en na verloop van tijd tegen je gezegd heb dat ik niet meer op het forum op je zou reageren....En moet je nu jezelf zien! Je geniet van je kinderen, bent positief en je hebt oog voor anderen. Dat vind ik nu zo fijn om te zien! Dat heb je allemaal zelf gedaan Suus, wees er maar trots op! :heart:

Wil:
jij gaat nog steeds goed hè!

Sara:
Vandaag dan maar rustig aan hè? En mooi dat je zieken bezoekt, doe je dat via de Zonnebloem of de kerk?

PietjeParel: Dar is inderdaad op vakantie. Ik geloof 2 weken, maar kan me vergissen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief:
Las net dat je niet lekker bent opgestaan en dat je je zorgen maakt voor de dag....Kom maar vaak hier langs wanneer het even niet gaat hè? Misschien kunnen we je dan wat helpen of steunen. Je bent zo goed bezig en ik hoop dat je dat vast weet te houden. Dus..kookwekker in de aanslag en gáán!

Sterkte Madelief:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Niwi en P.P.

Suus;)

Maakt niet uit Wil. Dat spul blijft toch een tijd in je bloed zitten hoor. Of je het nu s'ochtens of s'middags in neemt. Je bent nog steeds erg goed bezig.:)

Hey Caro. Leuk je weer eens te zien.;)

Eks had ik je nu al goeie morgen gewenst?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks, het gaat best moeizaam nu ja. Heb jij goed door!
Wekker staat al!
Heb net maar even mijn voeten vertroeteld. Lakje zit er ook weer op.
Ja ja ik tril niet meer zo, dus eyeliner staat ook weer strak!;)

Nog een klein uur doorbijten.... en tegen 11 uur probeer ik iemand te bellen die erg lang van stof is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggû allemaal,
wat een bedrijvigheid hier alweer!

Dag 3. Het lijf voelt redelijk, nog geen koppijn of extreme vermoeidheid.
Wel spierpijn maar dat zal van het werken komen?

Suus, ik sluit me aan bij Bol, dat je zo hard werkt omdat...
Gelukkig zie je dat zelf ook.
Als ik jou lees word ik zelf ook een beetje hyper; dat neem ik dan een beetje van je over, snap je?
Oooohh, en dan denk ik..... RUST! Heb je dat zelf ook niet? Nou, ik hoop iig dat je daar op termijn wat meer ruimte voor gaat voelen.
(en het zegt dus wat over mezelf)

Na wat leeswerk hier gaat mijn dag zo ook beginnen.
Eerst smoothies maken... en kijken of ik nog wat tuinplanten kan redden van de droogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Marieke en zo is't! :) Drinken: het is nergens goed voor...Over drinken gesproken? Deze dame gaat een bakkie koffie zetten en met een goed boek de tuin in:) Mijn boek is bijna uit en mega spannend... Een echte "who done it".
Vanmiddag zal het wel te heet zijn om buiten te zitten denk ik.

Fijne dag nog iedereen en hou het droog:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was een bijzonder nuttig uurtje therapie. Een schep huiswerk meegekregen, daar kan ik de eerste weken wel mee voort.
Lees hier voornamelijk opgewekte geluiden, dat geeft de burger moed.
Krijg net te horen dat we zondag een vol huis hebben met de finale. Met van die voetbalfanaten die geen wedstrijd kunnen kijken zonder veel bier en chips. Blèèèh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...