suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Juist Niwi die instelling heb ik mede dankzij jouw advies ook nu. Ik zie er wel tegenop maar de angst webt weg! Hij mag verdorie weten dat ik er ben en dat hij niet zomaar alles kan doen, die weken detox was een ware hel en hij heeft mijn diagnostiek verpest en dat mag hij voelen maar dan subtiel, zonder drama toestanden, het enige waar ik bang voor ben is dat ik ga huilen en dat wil ik niet maar kan je door onmacht soms niet voorkomen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ik zet hier een persoonlijke mening neer...een ander doet er mee wat hij/zij wil...Mijn mening hoeft de jouwe niet te zijn, Suus....maar er over nadenken kan zeker geen kwaad he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bol ik ga je meppen met de vliegenmepper hoor, ik wil geen woord meer horen over mooi van niemand, ik wordt er erg onzeker van,Dat neemt niet weg dat ik je een schat vindt hoor bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bolletje is nu eenmaal de moeder van het forum he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bol : Kids komen terug van Opa en Oma, dus hou het zeker droog hier......Met een pijnlijke kop, maar zal dat gaan weerstaan...........Vanmiddag mn dreads erin, met die pijnlijke kop geen pretje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Suusje, ik snap je onzekerheid.Mijn uiterlijk heeft me eigenlijk altijd in de weg gezeten.Iedereen denkt dat als de buitenkant mooi is dat je dan overloopt van zelfvertrouwen....Nou niet dus!!!Heb er erg veel ellende door gehad, en nog.Veel vrouwen zijn jaloers, en toen ik ging scheiden, had ik bijna geen vrienden meer over, van de stelletjes dan he?Heb nooit enige aanleiding gegeven waardoor de vrouwen zo gingen reageren.Heel erg hard binnengekomen bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Foto van mij trouwens hieronder... Haal hem over een uurtje weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 En nu klaarstomen voor mn kids... Zie er niet uit !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Blondie, thanx!Heb ik ook een beeld bij jou!Wat een mooie en grote ogen!!! WOW!Ik durf het echt niet.Misschien als ik wat op heb misschien?Nee serieus, moet boodschapjes gaan doen dus zal hij er te lang opstaan.Maar is het ook mogelijk via PB??? Een foto plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hey Blondie zijn dat je nieuwe dreads? En je hebt inderdaad heel mooie ogen.Suus mijn therapeute zei gisteren tegen me: "Als jij een compliment krijgt gooi je het zo in de vuilnisbak, je kijkt er niet eens naar. Het is net zoiets als dat je een bos bloemen van iemand krijgt en die zonder meer in de afvalbak smijt". Misschien is het allemaal een beetje veel in 1 keer, maar waarom er niet even rustig over nadenken? Misschien hebben zoveel mensen die zeggen dat je mooi bent, wel een heel klein beetje gelijk en zie jij jezelf een heel klein beetje negatief..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ben nu echt even weg!!!!!Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Kijk, dit ben ik, alleen heb ik nu heel kort knalblond haar. Maar daar heb ik nog geen foto van, van dichtbij.Haal die zometeen ook weer weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Morning Eindelijk alles gelezen. Wilrijk: Van Harte Alf is misschien al met vakantie maar al je dit toch nog leest: Als je niet drinkt tjidens je vacance dan heb je 2 vliegen in 1 klap: Een heldere + nuchtere vakantie. Een memorabele Wat ik hier zie is dat mensen meestal heel meelevend op elkaar reageren. Het optimisme spat er vanaf Zonder reageren pik ik al een graantje mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Toch een kleine waarschuwing voor de fotoplaatsers. Al is het tijdelijk, het is een open forum en een kopie opslaan is zó gebeurd.Denk goed na of je een risico zou kunnen lopen vóór je 'm plaatst.Wel leuk te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ohhhh my................gaan we hier nu een modellenbureau beginnen? Jemigdepemig wat een bloedmooie wijffies zijn jullie allebei!!!Hm, was het toch al niet van plan maar nu weet ik het zeker dat ik mijn ouwe afgeleefde harsses hier niet laat zien :$Moet de waarschuwingen ff aanvullen: kan me herinneren dat er een tijd geleden ook discussie over was en het is idd waar dat je moet oppassen, een foto is zo gedownload en je weet helaas nooit of en wanneer het tegen je genruikt kan worden (bijv. door (toekomstige) werkgevers of kwaadwillende buitenstaanders).Ben ff de keuken uitgevlucht.Bloemkool gekookt en gefrituurd, zucchini gekookt, die moeten nu nog en dan nog verwerken tot een salata. Maar is bijna geen doen zeg. Hier achter t huis al 32 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Fransje:Supergoed meissie! Een voor jou!Igor:Ik snap best dat je de balen hebt wanneer je voor je gevoel wordt afgekat....Maar wij drinkers hebben à ltijd een goede reden om er eentje te pakken. Is er geen reden dan maken we die wel, helaas...En in je schulp kruipen kan ook zonder drank, echt! Wil niet op je mopperen, hoop ook niet dat je het zo oppikt. Ik vind het gewoon zo zonde! Hier voor jou ook een en ga ermee aan de slag voor jezelf. Je bent het waard! Suusje:Je bent een mooie meid, maar dat wist je vast al:)Kun je geen vriendin meenemen naar dat gesprek Suus? En anders zeg je het gesprek gewoon af of vraagt of diegene er niet bij kan zijn. Je kunt ook uitleggen dat je het vervelend vindt dat hij erbij zit. Het lijkt me ook therapeutisch niet in jouw belang of het moet zo zijn dat jullie het over dat incident gaan hebben...Succes!Kore:Wilde dat ik zo goed kon verwoorden wat ik voel en/of me bezig houd als jij. Mooi!Blondie:Wat is dat nou? Hoe kwam het zo??Leuk hoofd heb je trouwens:)Marjo:Ik had vroeger een collega die voor elke situatie wel een Japanse Heiku (schrijf je het zo?) had. Wanneer ik jou lees moet ik altijd weer aan hem denken. Volgens mij zou je met een beetje geluk zo een boekje met wijsheden uit kunnen geven:) Echt!Yajala:VAKANTIE? Heerlijk! Geniet er maar lekker van! Maak je niet te druk tijdens de voorbereidingen (heb ik altijd last van:$) Geniet lekker van je vent, je kinderen en de hond (die ging toch ook mee?)Desi:Je hebt helemaal gelijk meis, vitamine B1 was het:$ De warmte is in mijn bol geschoten;)Vie:Mooie foto! Leuke open blik heb je!Van mij geen foto, ben erg beschermend t.a.v. mijn privacy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zo, ik ga er maar eens op uit. 1 hond ligt bij de deur en dan 'moet' ze. Tis niet de normale tijd maar ach, wat is normaal Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ach Tida, en wat dan nog. Wat mij betreft dan hè? Ik kan hooguit eens iemand tegenkomen die zegt, gut dus jij hebt zo waanzinnig veel gedronken? En dan zeg ik, ja dat was ik, eigenlijk zie ik er voor mijn vijftig jaar nog niet eens zo verlopen uit hè, met al dat zuipen en roken dat ik heb gedaan. Maar ik heb geen baas ofzo, of andere contacten die me hierdoor kwaad zouden kunnen doen. En de mensen die me goed kennen weten dat ik jarenlang zo ontzettend veel heb gedronken.Maar je hebt gelijk hoor, voorzichtig zijn is altijd wel goed op een openbaar forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Vie.............nu je je leeftijd erbij verklapt: da's pure pesterij zeg !!!Zag al groen van jaloezie en dat maakt het er niet beter op hahaha.Tida: lekker met je hondjes weg, doe kalm aan!Niwi en Will vind ik net Fokke en Sukke :D:Dlig regelmatig in een deuk!Zo, nu ff dapper en hup! weer achter t fornuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 wat is er mis met ons, Sara....ben ik eens serieus, word ik uitgelachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nou Sara, ik ben zelf erg ontevreden over mijn voortanden die vroeger door de tandarts met een beugel te ver naar achteren zijn getrokken.En ik weet zeker dat jij ook heel erg mooie dingen hebt. Maar het is helemaal geen verplichting immers om hier een foto neer te zetten als je je daar ongemakkelijk bij voelt. Ik vind je alleen al mooi door de dingen die je schrijft.Het is nu dat Suus ermee begon en ik waardeer haar openheid, dus daar wilde ik iets tegenover stellen. Over een uurtje gaat 'ie er weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dooral die foto's van knappe koppies, heeft de Bol maar besloten om geen foto van haar kop te plaatsen hahahaha. Nee hoor ik heb geen foto van mezelf.Mensen ik ga wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja ja ja Bol, al die knappe koppies, haha. En jij dan?Zeg, op de buienradar staat dat het voorlopig nog helemaal niet gaat onweren, maar ik zie me een paar donderkoppen aankomen! Gauw de was binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hier is de lucht nog stralend blauw!Maar ik ga wel even wat doen;)Fijne dag nog allen!Vie, succes met je was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Alfready for take-off?hele fijne vakantie gewenstveel zonlekker wandelengoeie gesprekkenen weer veilig naar hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden