Spring naar bijdragen

9-7 vrijdag

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal.

Ben bijgelezen van het draadje vandaag maar nog niet van gisteren.

Suus: ik ben blij dat het zo goed met je gaat. Maar rustig aan he? (toch ben ik een beetje jalours!):o
En wat zie jij er goed uit:)

Ekstertje: Niet B12 maar B1 thiamine is de vitamine tegen muggen ed. Dit moet wel al geruime tijd ingenomen zijn.

Vandaag heeft dochterlief ook haar laatste schooldag. Eerst boeken inleveren, dan naar stad speurtocht, daarna zwemmen en daarna barbequen. Volle dag. Ze was zelfs een beetje zenuwachtig. Leuk om mee te maken.

Mijn kater is het weer volgens mij in zijn bolletje geschoten. Hij reest op en neer door het huis tot ergernis van zijn zusje die hem telkens met een blaassymphonie tegenmoet treedt. Erg lachwekkend.

Gisteren de hele middag doorgebracht met mijn moeder(85). Daar blijven de gremlins gelukkig weg.
Ze gaat morgen vroeg met mijn zus en broer en dochter op vakantie naar Oostenrijk. Vind het best eng want als er iets gebeurd ben ik mijn hele eigen familie kwijt.Ik weet dat ik zo niet moet denken maar ik ben als enige die hier blijft nu mijn zusje er niet meer is. Ik had graag mee gegaan maar ons vakantiegeld zit in onze tuin. Heel jammer!:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga aan jullie denken jongens!

Hou het droog,
ik ga genieten en ben over 2 weken weer terug!
Voor jullie allen die last hebben van hardnekkige gremlins.....................denk aan morgen!

Denk hoe trots je op jezelf bent als je wakker wordt zonder kater en zonder dat schuldgevoel!

Dikke kus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga maar eens een bril voor jullie aanschaffen bij hans A! Het is dus absoluut niet mooi maar ik wou graag dat mensen wel weten met wie ze praten, vanavond haal ik ze weer weg hoor!!! Mooi ha pff waar hebben jullie aan gezeten. Oud lijk.

Back to order de tuin van de buuf is klaar, nu haar gezicht zien straks, ik kan niet wachten haha, heb meteen een mooie pot bloemen erin gezet voor haar zodat ze het wel als een complimentje ziet,maar ze kent me door dik en dun. Nu even de buurman aan de andere kant helpen met stene sjouwen naar de achtertuin, en ik had beloofd als ik mijn auto ga wassen straks dat ik de zijne even meeneem,kleine moeite toch.
Wel erg in de DIA... Das minder.

Zit wel even met een dilemma als ik het zeggen mag, ik heb dus Donderdag a,s een afspraak bij de kliniek waar ik zat en er was gegarandeerd dat die vent er niet bij zou zijn en nu kreeg ik net een mail dat hij bij het gesprek aanwezig is, en ik moet ook alleen manlief moet werken, zal ik de afspraak maar cancellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Madelief man heeft door mijn opname al veel vrij genomen en ze kunnen steeds alleen s morgens, en ik ken mezelf, de confrontatie aangaan met hem is niet verstandig want dat wordt een big fight. Ik heb de voormalige psychiater van mijn overleden vader aangeschreven en daar krijg ik maandag antwoord op met de vraag hoe het aan te pakken, ik weet weglopen ervoor heeft geen zin maar die viespeuk zien maakt dat ik bang ben dat ik dan zo overstuur raak dat ik terugval! Hmm moet ik maar eens over na denken. Vindt het wel onproffesioneel want dit is de tweede keer dat ze me garanderen dat hij er niet bij is en dat dat dus wel het geval is. Ik voel me net zo een speelbal, maar ik ben nog steeds blij en positief hoor het knaagt alleen een beetje[veel] en dan komt de theorie van Bol weer boven, dat ik zo hard werk om nergens aan te hoeven denken!

Even de Kofte[gehakt met veel knoflook,paprika,peper en uien en ei en meel klaarzetten en de aubergine en courgette snijden en voorkoken[die komen in deeg daarna met feta, aardappels kruiden met cajunkruiden,frisse griekse slade erbij maken en knoflookbroodjes voorbereiden en dan een vruchtenmelange met aarbeitjes,kersen,meloen,sinaasappel en appel en peer klaarmaken en dan ben ik qua koken lekker vroeg klaar.

Daarna reageer ik,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het gewoon moet ''facen''. Het is gebeurd,hij heeft bekend dus ik weet dat ik geen schuld heb en de boosheid zal niks uithalen eerder problemen brengen en als ik cancel heeft hij zijn zin. Nee ik ga me eens sterk maken. Ik kan hem altijd negeren toch. Of niet?? Anders heeft iemand me zomaar in mijn macht zonder dat ik daar toestemming voor geef,hij zal zich[hopelijk] schamen, ik niet. Of zijn de meningen anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Suus, misschien moet jij dat stuk over een negatief zelfbeeld ook maar eens lezen dat ik gisteren bij T&A neergezet heb. Tjemig! Of zullen we een brilletje voor jou aanschaffen?

Waarom informeer je niet even bij de kliniek voordat je verdere aktie onderneemt? Je mag toch op zijn minst duidelijkheid hebben over het hoe en waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de tuin moet er weer tegen kunnen, vanmorgen de eerste boontjes geplukt, dat gaat smaken vandaag.
Spekjes en neiuwe aardappeltjes erbij en.....een lekker kopje thee.; Geen slecht vooruitzicht nietwaar.

Suusje, onze schoonheid, waar je mij een plezier mee kunt doen: dat doe je al door een beetje aandacht te schenken.
Wel een advies: probeer inderdaad wat rust in te bouwen hoe moeilijk dat ook is. Je bent als l een wervelwind.
Tja, of je die afspraak moet cancelen??, misschien verzetten zoals Madelief al opperde?

Yajala: fijne vakantie toegewenst.

Desi: veel plezier van je tuin. Als daar jullie vakantiegeld in is gaan zitten dan zal-ie wel mooi zijn. Vertel er eens over, ik hoor graag verhalen die over fijne dingen gaan.

Nu ga ik de draad van gisteravond aflezen; dat "gesprek" wil ik helemaal meekrijgen en er mijn voordeel mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net per pm al een heel fijn gesprek met Niwi gehad en dat doet me beseffen dat als ik wegloop voor die afspraak dat ik mezelf dan tekort doe en weer iemand macht over mij laat uitoefenen, dus ik ga!!! Ik kan hem altijd negeren en hij is degene die fout zat niet ik dus ik doe mn koppie omhoog en face it!!! Zal moeilijk zijn maar mijn trots zal groter worden, en ik denk dat ik die afschuwelijke foto's zo maar weghaal want het was niet mijn bedoeling om complimentjes te krijgen[ja Vie ik zal het stuk lezen maar ik heb een laag zelfbeeld] Het was de bedoeling dat jullie wisten wie Suusje was en dat jullie er een gezicht bij kunnen bedenken,meer persoonlijk dus.

Even de knoflook snijden en de uien, altijd een excuus voor tranen[die ook van geluk kunnen komen hoor]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Madelieveke en Niwi.

Wat is het toch weer wamme hé? Ik heb goed geslapen. Komt door de ventilator. Ze zeggen wel eens, die verplaatst alleen warme lucht maar ik begrijp dat niet. Als lucht zich met grote nelheid verplaatst wordt het toch wat koeler. Tenminste met die ventilator van mij wel hoor.
Heb blondie ook weer gezien. Hey meis, vandaag houden we het helemaal droog hé?;)
Wat hebben we een knapperd in ons midden hé? Die Suus.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...