Spring naar bijdragen

10 juli 2008

Aanbevolen berichten

Beter toch maar even uitstellen nog dan Druppie ??

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Sara we treffen elkaar altijd wel weer, waar dan ook.

Sjips zou dinsdag naar woman gaan maar las net een waarschuwing hier de auto niet te gebruiken want je kan niet in of uit Amsterdam. Ja tuurlijk door dat voetballen maar dachten wij niet aan dus. Dacht wel aan de finale morgen maar er niet aan dat ze dinsdag hier landen en als ze winnen zal het helemaal een gekte zijn.

Grachten en boten zijn al helemaal versiert dus Dar en Soothe als jullie ook gaan dan ben ik herkenbaar aan mijn oranje shirtje, rode strik witte broek en en blauwe sandalen.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 510
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb 2 zusjes eks, gewoon bij iemand thuis, (ongelukje) broodfokkers hou ik niet van. de prijs en zo maak niet uit, ik heb de ouders gezien en dat was goed. de baas was ook erg betrokken, en kon nog net de traantjes inhouden :D:brokenheart:. als de 'fokker' en de ouders goed aanvoelen heb ik geen twijfels ook al moet ik 1 uur of zo reizen. ik ben een gevoelsmens en heb zelden er naast gezeten. (soms ook vervelend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor:
Zijn het zusjes? En zo verschillend? Grappig! Ik zou ook wel een hondje willen, maar heb hier een vogel, een poes en een hamster....Is ff genoeg;)

Wing:
Is misschien een idee!
Te koop: mega mooie ventilator met het geluid of je aan het strand ligt..... met op de achtergrond een drukke autoweg;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

nou bol ik zeg geen nee, maar eens zien of ik nog vakantie krijg.
:D
had nog niets gepland dus weet nog niet wat de mogelijkheden zijn.

Ik hoor het wel. ;)

Die ukkies zijn nog jong dus mijn katten worden dan altijd heel stoer, want dan durven ze wel gewoon binnen te komen eten. hahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing,
Prachtig uitzicht,
Kijk gedeeltelijk over ons mooie groene dorp, en half schuinweg op weilanden met koeien en bossen erachter.
Elke dag prachtige wolkenluchten.
Neee, voor mij geen vitrage voor de ramen.
Krijg wel mooie overgordijnen voor de gezelligheid in de winter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dag lieve Rapi.:heart:

Igor woon jij dan nu niet alleen? Ik zou nooit anders gewild hebben hoor. Wil ik hier in m'n blote niksie lopen is er niemand die zegt "Joh doe is ff normaal." Als ik zin heb om mijn kamer te veranderen doe ik dat. Nee wat dat betreft. Ik heb best veel mensen in huis gehad, boven op mijn zolder, die ik verhuurde en dan was af en toe berengezellig maar ik zou geen man over de vloer willen hebben, die gaat bepalen hoe of wat. Dat doe ik zelf wel.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge jonge ff een pipetje in hun nek tegen vlooien en teken maar ze doen nu net of ik de grootste dierenbeul ben. Jammer voor ze dat ze nog net niet mijn mobi kunnen bedienen. Wie zei er ook al weer dat dieren dankbaar zijn? Nou die van mij blijkbaar niet want krijsen ook nog eens als ik met de goedbedoelde injekties naar de dierenarts ga. Betaal me scheel en krijg echt geen dankbaarheid hoor. Jawel als ik ze te vreten geef maar dan houd het op. Wandelen met de hond vind ze een must van mij en als ik de kattenbak verschoon ligt er prompt uit dankbaarheid weer een drol in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,
Groot compliment voor jou.
Etentjes zijn altijd heel moeilijk he.
Goed idee om de BOB te zijn, is ook meteen een stok achter de deur.

Ekster,
Hier nu ook opeens een paarse,blauwe lucht.
Kan lekker van het uitzicht genieten zo.
Oh jee, het flitst al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...