smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee Ari, fijn dat het goed gaat! En houden zo natuurlijk...Van mij alvast een fijne vakantie gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ari. Meid dat heb je goed gedaan. Ik wens je alles goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suusje: gauw naar het ziekenhuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dees, waarom tot morgenavond?? Is er dan wél een reden tot mogelijk drinken?Voor mij niet!Kop op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ha die Arifijn dat het goed gaaten blijft gaangeen vakantiepact meer nodig he?Heb het fijn meisen tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dames, ik ga morgenavond naar de AA. Gewoon een stap extra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Knap Ari!! en fijne vakantie!! Suus: Gebruik je wijsheid in je beslissing hoe naar de SEH of huisarts te gaan!Igor: Voor jou heb ik echt een paar strenge woorden.De stok achter de deur is vooral in het begin héél erg belangrijk. Jij hebt voor puppy's gekozen, ik had je een plant aangeraden. Als die na een jaar nog zou leven zou je aan een huisdier kunnen gaan denken (de film 28 days gezien?)Enfin, je hebt de puppy's nu en die verantwoordelijkheid is net zo groot als een kind in huis hebben. Ik kan het absoluut niet hebben dat dieren worden verwaarloosd. Zeker als het nog puppy's zijn en héél veel moeten leren. Als je het NU goed aanpakt dan hebben zij én jij het later samen goed. Honden gezond grootbrengen is een hele taak maar later oh zo dankbaar.Richt je NU en de tijd tot volwassenheid (spreek dat met jezelf af) op die schatten van honden, onwetend en afhankelijk. Als het mis gaat, door jouw alcoholmisbruik loop je de kans ze kwijt te raken en houd je er alleen een schuldgevoel aan over wat weer tot méér drankgebruik zal leiden. Dat moet je niet willen.Nu de mildheid die ik toch ook voel.Je schrijft dat je het niet alleen kunt en hulp nodig hebt. Dat is een hele posititieve stap in jouw proces en het lijkt me een goed idee omdat jij het zo voelt! Maak er werk van Het is nu vakantietijd dus de aanloop en wachttijden kunnen wat langer zijn maar pak vandaag de telefoon en zoek iemand die jou wil bijstaan.Liefs en veel wijsheid,Tida Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja dat is wat ik ook iedere keer vraag, Dees lukt het met het niet drinken maar krijg daar dan geen antwoord op. Jammer.Niet dat je het verplicht bent maar ik stel deze vragen niet voor niets. Zie vaak een afwijkend schrijfpatroon en dan komt er bij mij al gelijk de vraag, lukt het allemaal nog. Misschien ben ik erg wantrouwend kan ook zijn hoor.Maar als je vind dat ik die vragen moet stoppen Dees, dan zeg het maar hoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Heeel veeeel plezier en fijn voor je dathet nog steeds zo goed met je gaat.Van het frum in de trein tot de nieuwe niet meer kennenhet is net als de drankIn het begin er elke dag aan denkenen straks bij thuiskomst, denken (hoop ik)ohh ja ik moet nog even naar het frum om te melden dat je een jaar gestopt bentGeniet van je vakantie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Doeg doeg Ari en een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet maar lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dat vind ik nou jammer dat ari al weer is:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Heee Dar, jij ook lekker vrij vandaag?Of heb je nog vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 leuke collage darkun je zo een poster van laten makenvoor de verkoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Marieke, ik ken je niet zo goed, maar ik merk aan je dat het niet goed gaat met je?Of heb ik het mis?Je hoeft mij niet te antwoorden hoor, het is belangstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Vandaag bij mijn psychologe geweest en het was fijn. Ze is iemand die ik eigenlijk (blijkt nu) al heel lang 'ken'. De moeder van een klasgenootje van m'n zoon. Bij haar kan ik alles voelen wat er opkomt en ik vind het niet vervelend. Zo kan ik toch ergens me gewoon verdrietig voelen zonder daarvoor veroordeeld te worden.Dat ben ik namelijk gewend. Veroordeeld worden om wat ik voel en zelfs denk. Bij haar leer ik dat oud zeer af en toe boven komt en er gewoon mag zijn zonder dat het moet uitmonden in een 'toestand' of, zoals ik voornamelijk doe, opkroppen. Ik kom er licht vandaan en met een smile Goede keuze geweest (tot nu toe)Zelfs een afspraak met de fysio gemaakt. Er is een sportzaal in het artsen-centrum gekomen waar ik begeleid leer goed te bewegen.Ze gaat wel al snel met vakantie maar toch voor volgende week een 1ste afspraak gemaakt als intake en ze zei dat ze me misschien al wat tips&trucs kon meegeven. Wie weet durf ik dan daarmee toch naar de sportschool.Ik zie het weer een beeetje zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 ik heb de maandagen weer vrij tijdelijk (errrrrrrruuuug lekker)dus geniet er dubbel van nu ik een lang weekend heb.Ik hoor morgen precies hoeveel vakantiedagen ik heb dus dan ga ik lekker plannen.Veel plezier Dar met je fotokunsten, ziet er erg leuk uit!!Ik ga ff sluitenen tot straks maar weerlaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goeiemiddag dames!Heb net de draad van vandaag gelezen en wat is er al weer veel gebeurd.Vanmorgen de draad van gisteren gelezen, hemel wat gaat daar een tijd in zitten.Nu vooral benieuwd hoe Suus terug komt uit het ziekenhuis,dat klonk echt niet mooi. Hoop voor haar dat het meevalt en dat haar man op tijd bij het ziekenhuis kan zijn.Verder zou ik op zó veel mensen willen reageren dat ik de kluts kwijt raak.Nou ja dan maar lukraak:Igor, meid, lees aandachtig wat er aan je geschreven is, er zit vast iets waardevols voor je bij.Madelief: je gaat GOEOEOED!!!Jet: fijn dat je weer mee hebt geschreven. Doe het gewoon op je eigen manier, komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dar: Wat vind ik je toch een lieverd :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Kijk kijk daar is onze vakantieganger Darretje. Lekker meis een beetje keutelen hé? Kom je een beetje tot rust, want niets moet. Heerlijk zo hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 GewoonCaus I like meEn joe en joe en joe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Igor = een vrouw? Had een totaal ander beeld. Doet niet af aan wat ik heb geschreven. Toch wel iets meer compassie, gek hè.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoezo klein Dar:DTida Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Bol voor mij is het weer een doel om morgen naar de AA te gaan en niet te drinken.Carolien idem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Tida: dat klinkt goed! Fijn, positieve ervaringen Haha over psych gesproken..........Had vanmorgen om 11 uur een afspraak dus haastje repje huis stofgezogen en gedweild en kletsbezweet in de auto erheen geraced. Wat blijkt? Afspraak om 15 uur Dat gebeurt me de laatste tijd nou iedere keer, bah.Enfin, ik zie weeralarm en denk: op tijd honden uitlaten. Nu was ik idd op tijd, maar........heb het op de terugweg nèt niet gehaald en aiaiaiai in een WINDHOOS terecht gekomen! Wist niet wat er gebeurde links en rechts vielen takken naast en op de auto, 1 x moeten stoppen om tak van de weg te trekken en vlak voor mijn straat zag ik pal voor me een boom neergaan!!! HELLUP. Werd bang wat ik thuis zou aantreffen. Maar het is allemaal goed afgelopen, ik moet wel een beschermengel hebben want thuis was de hele grote parasol de lucht in gegaan maar gelukkig niet door het raam maar tegen de berging beland, pfffffffffff.En nu moet ik dus zo echt naar de psych. Ben best bang en weet ook niet wat ik onderweg tegenkom en of ik haar überhaupt bereiken kan.Oja: de BBQ gisteren was erg gezellig, behoorlijk gelachen en voelde me sterk. Geen alcohol gedronken al was er wel ff en gremlin toen iemand mij koude witte wijn aanbood. Niet gedaan.Enneh....vandaag 2 weken zonder dus we gaan lekker door.Zo ga me klaar maken voor vertrek.Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 dag wervelwind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden