bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Cathy lieverd laat die tranen maar komen hoor. Het lucht zo ontzettend op. En je mag zelfmedelijden hebben, dat gevoel is er niet voor niets. En als je wilt delen zijn we er voor je. Een sterke virtuele arm om je heen lieverd. Je verdiend het.Kore:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dees denk je dat je het tot morgen uit kan houden om niet te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee lief dat jullie op me reageren, gek is dat , dat pas dan de tranen komen!!Ik sluit zo af hier.Onweer vind ik naar. Het begint. Dus ook maar ondergaan hè.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zat me net af te vragen waarom mensen toch zo bang zijn voor onweer. Ik ken die angst niet.Is het de angst voor het weerlicht? Is het de angst voor het zware gedonder?Misschien dat iemand dat mij uit wil leggen?Hier staat de straat helemaal onder. Ik woon vlak bij een bocht en in die bocht is het een mtr. lager dan mijn huis. De auto's komen er met moeite door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 De combinatie Bol!Ik ben alleen buiten bang,binnen niet, maar vindt het niet echt leuk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ben je dan bang Kore om getroffen te worden door de bliksem? Is het het gevaar dat dreigt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik heb als kind in Zeeland de bliksem in zien slaanin een boerderij vlakbij, paard dood in de wei, boerderij in brandben altijd bang gebleven als de donder binnen de 10 tellen na de bliksem komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Mijn moeder heeft vroeger bij iemand de bliksem zien inslaandus die was bang voor onweer BolDie angst heeft ze mij meegegeven.Als je als kind bang bent vor monsters onder je bed en je ouders zijn dat ook (net als in de efteling reclame)dan raken kinderen die angsten niet kwijt.Nou ja en inmiddels zoveel narigheid gezien van onweerdat ik er gewoon huiverig voor ben.Binnen is het idd anders dan buitenenne die van die wc die kon ik nog niet, ik zal m onthouden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jezus zit hier in tranen,moet naar het ziekenhuis om half 2, bindweefsel is stuk en aan het andere oog begint het ook, * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja, ik ook Jane,Bij ons in't dorp is er een kinddoor de bliksem getroffen.Nu is de bui hier ook losgebarsten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja Jane dan kan ik me voorstellen dat je dan bang bent.Hier is net de ziekenauto met twee politieauto's voorbij gesjeest met sirene's aan. Hoor nog meer ziekenauto''s.Daar denk ik dan altijd bij "God laten we hopen dat het niet ergs is". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suus heeft de h.a. dat geconstateerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 He wat is dat weer??Hoe kan dat nou zeg?Jeetje wat een gedoe suusjeMaar goed dat je eerder heen gegaan ben!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jeetje Suus!!! Hoe kan zoiets nou????Meid ik denk aan je! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja Bol yhij wou er niet eens aankomen,heeft meteen het ziekenhuis gebeld!* heb ik dat weer mijn oog is net een tennisbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suusje Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Begrijp het Caro zend je een mail.Cathy als ik het moeilijk heb dan ga ik buiten in de regen lopen. Frisse lucht en niemand niet dan mijn tranen. Kan dan tegen een boom trappen of hardop schelden zonder dat iemand me ziet of hoort.Watte Suus? Half 2? Zoals ik al eerder zei naar de EHBO !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suus is er op dit moment niet iemand die je naar het ziekehuis kan rijden? Je kunt er al vast maar zijn meis. Als het dan verergert zijn ze er direct bij.En hoe ga je naar het ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoi Hannah,We zijn elkaar net misgelopen he, vannacht?Heb je nog kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik ga met de auto want man denkt dat hij er niet op tijd zal zijn grrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Slaap lekker dan straks!Suusje, vraag iemand anders.als dat kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hallo allemaalRare nacht gehadMaar wel iets leuks ook, want ik heb heb een sms gekregen van een minnaar van vorig jaar. Die had ik toen uit de kroeg geplukt en is een poosje blijven hangen. Dus die zal vast wel weer eens langskomen denk ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik kwam ook even binnen om te zien of Suus terug was. Suus, vraag anders een buurvrouw of -man mee. Gewoon voor het rijden.Sterkte hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suus sterkte meidvriendin of taxigeen risicoen wil je niet weghebben maarachter de PC vandaan!Rust nuhoud je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoi ben weer terug van het ziekenhuis. Het is niet te geloven nu zijn mijn waardes weer normaal. De internist dacht dat ik de AD al afgebouwd had want dat zou de oorzaak zijn. Maar nee hoor, ik ben nog niet begonnen met afbouwen want ik heb woensdag pas een afspraak met mijn psych. En toch is het Prolactinegehalte tot 1/5 gedaald. Gelukkig is er niks met mijn hypofyse.Bol ik probeer het droog te houden tot morgenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden