Spring naar bijdragen

maandag 12 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 429
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er weer. Ook ik ben mezelf af gaan vragen waarom ik zo ontzettend kwaad was. Dit gebeurd zelden.
Ik denk dat het komt omdat ik mijn moeder nog al eens zat gezien heb. We hadden toen een café, en als er dan mensen aan haar zaten en haar betastte, werd ik ontzettend kwaad.
Dacht toen al, je weet niet wat je je kinderen aan doet met al dat gezuip. Ik voelde haast lijfelijk weer dat machteloos gevoel dat ik toen had. De kwaadheid, ze moesten met hun vieze tengels van mijn moeder af blijven.
Ik denk dat ik daarom zo kwaad was net.

Aha, tijd voor een klein peukie. Heb de keukenwekker gekocht en probeer een kwart sjaggie te roken per half uur. Nou hijg,hijg, :P vlug vlug een ding in m'n mond. Verbrand haast m'n toeter.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol,
je reactie is heel puur
en idd je eigen verhaal bepaalt die grotendeels
dat geldt voor ons allemaal, we mogen niet vergeten dat we
hier vanuit eigen ervaringen en projecties reageren, maar
niet altijd weten wat goed is voor degene due hier om hulp komt.
Fijn dat je er over doordenkt en er op terugkomt, je bent een
integer mens
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik voel me al weer een stukje beter Wing. Ik vind het moeilijk nu om er over te vertellen zonder namen te noemen, maar het komt er hier op neer dat er bij mij vanmiddag gevoelens naar boven gekomen zijn. Ik ben vreselijk boos geweest, en voel nu, nu ik het weer op schrijf toch wat verdriet. Ik denk dat het me onzettend pijn doet als ik lees dat kinderen zich zo machteloos kunnen voelen als een van de ouders drinkt. Ik was toen ook zo'n 14 jaar. Je mag geen grote bek geven aan kerels die met hun vieze handen aan je moeder zitten omdat dat niet netjes is.
Dus je blijft met die kwaadheid zitten. maar goed het is gelukkig weer een stuk minder nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er ook weer ff.

Triest voor Desi en erg voor haar dochter. Weer een nadeel van virtuele gesprekken is dat je niets kan doen maar ondertussen erg ongerust bent en niet weet hoe dit gaat verlopen. Zover ik weet heeft Tactive ook wel handreikingen die je kan proberen maja zoals met alle moet je zelf willen.

Als je Laura bent dan wens ik je veel sterkte meis en ja al anon met huisarts zou goede hulp zijn voor je. Dit probleem is voor jou alleen te groot, sterkte. Aan je manier van schrijven lijkt het me dat je Desi zelf bent en dat schept veel verwarring. Als je toch Desi bent dan hoop ik dat je proffesionele hulp zoekt want die kunnen we je hier niet geven. Sterkte meid en laat snel wat horen hoe het met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie, ikzelf had niet het gevoel dat Dees schreef. Ik ben geen kei meer in het goed formuleren van zinnen en de ned. taal maar weet wel dat de jeugd tegenwoordig vaak zo schrijft. Wij zien een hoop fouten maar ik denk dat de jeugd daar niet zo veel waarde meer aan hecht.:)
Ja en dat we ons nu allemaal zorgen maken dat is een ding dat zeker is. Tenminste ik wel. We hebben toch een band opgebouwd, ook al is die virtueel. Een geschreven woord zegt mij vaak ook heel veel en ik voel daarbij ook een hoop.
Maar goed, hopelijk zien we Dees morgen weer. Ze zou naar de AA gaan dus heb ik daar m'n hoop op gevestigd.
Het zal wel goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo je mag hem hebben hoor want heb ook een klok van mama. Kan echt niet alles meenemen dus moet afstand doen al is het met lood in mijn schoenen. Heb nog haar trouwring en bijbeltje dus dat moet voldoende zijn en herinneringen gaan mee in je hart.
Denk telkens nee als ik wat weg moet doen maar zo krijg ik nooit spullen van 3 verdiepingen in een flatje dus haal diep adem en doe telkens wat weg waar ik aan gehecht ben en dat is aan alles hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het Dar en ik ga er voor al is het moeilijk afstand te doen maar ga niet in een mausoleum wonen daarom verdwijnt er telkens wat zodat het niet al te emo wordt. MP wil ik niet want onderhandelen over dingen die wel wat waardt zijn en emo ook wil ik niet dus dan maar de kliko in. Kom er best wel en ben al een eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Drup,
Moeilijk hè, afstand doen van spulletjes...Ik herken het wel hoor. Heb op zolder ook nog 2 dozen staan die van mijn ouderlijk huis komen. Mijn moeder leeft niet meer en paps is snel hertrouwd en wil geen contact meer met zijn kinderen. Die dozen voelen voor mij als ballast, maar is ook het laatste wat ik heb van thuis...Ze uitzoeken vind ik zelfs te confronterend. Misschien als er meer tijd overheen is, het is nu nog te vers..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup:
Wilde tegen de avond een stukje lezen hier en zo nodig reageren. Viel midden in het "gedoe" rondom Desi. Voelde me er niet fijn bij en ben weggegaan, leek me beter. Fijn dat later e.e.a. is verwijderd. Hoop dat daar de dingen wel weer op zijn pootjes terecht komen...

Had het te doen met Suusje vanmorgen. Hoop dat ze haar snel hebben kunnen helpen en dat het meevalt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar opruimen kan verhelderend zijn. Na mijn (verlopige) koopovereenkomst ben ik er mee begonnen. Op naar een nieuw leven en het verleden afsluiten met al mijn herinneringen in mijn hart. Morgen zijn de 3 bedenkdagen ook voorbij dus beide partijen kunnen niet meer terug tenzij ze niet kunnen betalen en dat kunnen we dus hups drup ga naar je nieuwe leven. Gaat ook niet zonder slag of stoot want was hier erg gelukkig met mijn man maar nu hij er niet meer is zal ik verder moeten en me niet verstoppen in de drank wat ik gedaan heb na zijn dood.

Alles komt kee voor iedereen, als we maar blijven volhouden en vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik hier kwam
was er niets uit mijn
oude situatie

Langzaam komt er nu
wel eens wat binnendruppelen

Ik weet nog niet of ik daar
blij mee ben, wel wennen
dingen weer in het nieuwe
Zonder al teveel emotioneel
beladen

Ik vind iets mooi of niet
En ik ben eruit, ik wil wel
mijn boeken terug

Misschien..

Alles komt kee Drup!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...