Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Drup, ik heb net het draadje gelezen!Ik woon in Adam en wil je met alle liefde helpen, maar..........Het hangt af van de datum van je verhuizing. Ik "moet" nl. een kleine week voor mijn werk naar een congres. En dat is volgens mij precies die week.Maar ik kan wel eerder iets komen doen???? Ik kan tillen/sjouwen, inpakken ed., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wat hebben dostojevskien osho gemeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik hou hiermee op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Lekker koese leave.Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hllo avondfrummers.Ben net terug van de AA. Voor de eerste keer. Het is me goed bevallen. Vanaf nu ga ik iedere dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zo ik ben moe. ik ga slapen.Truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hallo allemaaldruk, druk is t hier geweest zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Er is sprake van een nogalbeperkt concept, zoals het conceptwil doen vermoeden het lijkt dan of ik daar moeite mee heb terwijl ik wel houvan dat in deze wereld het is leuk maar deomschakeling naar fris in een fractie terwijl altijdop de achtergrond het is niet moeilijk ik verdwijn erte makkelijk in dat is het gevaar het is nog niet permanentsamengesmolten ja soms heel even het is er beide altijd welNog naast elkaar, teveel wou het zeggen en toch ik houniet van spelletjes en toch is het een spel alsof ik lijk te dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Trusten Dees : Blij om te horen dat het zo goed bevallen is bij de AA... Je was er toch flink zenuwachtig voor...Zo zie je maar weer !!! Weer een stap in de goede richting... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Er zijn geen slachtoffersDat doet het concept vermoedenEr zijn ook geen winnaars..Het is fris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Het is okeeIk vervalIn gejeuzel..Yek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jetset integendeel!!!En iedereen is mijn hoofdNou en!Wat schiet het opAls je door de bevrorenmoessonvlakte je gewondeen weg baant naar wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hoe bedoel je jetset , dat echt zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jet,Balen zeg, maar morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen...Blondie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 De vrijheid!?/Die is erHeel gewoonJetset ((( )))Enjoy de idioot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jet, ook jij hoort erbij hoor, lieverd al kwam het misschien vandaag niet zo over !!! Sorry daarvoor !!! Lees echt je berichtjes wel en vind je een welkome aanwinst voor het forum !!!Nogmaals Sorry !!! Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 prive forum??we zitten op blz 31 hoordie komen toch niet alleen door 1 clubje?Dan doen we toch met zn alle bedoel ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Iemand zei sorryEr is niets aan de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Das idd beter jetset,beter om er morgen nog is op terug te komen dan idd als het je zo zwaar valtIk wens je weltrusten en onthou: morgen is alles anders....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jet, als ik me na vanavond nooit meer meld hier, dan blijf ik misschien wel tot in de eeuwigheid geregistreerd op het forum.Verkijk je dus niet op het aantal geregistreerden. En dan is het nog zo dat het op elke forum zo is dat sommige mensen zich aanmelden gewoon om mee te lezen. Ik denk dat het getalsmatig hier niet anders is dan op andere fora; ca. 75% is lezer, de rest schrijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jawel Marjo, Sorry is wel op zn plaats vind ik, aangezien ik het niet op mn geweten wil hebben dat een ander dit forum gaat ontwijken omdat ze het gevoel krijgen er niet tussen te kunnen komen...Baal nu ook, al heb ik geen spijt dat ik vanmiddag steun en hulp heb kunnen bieden aan diegene die het nodig hadden...Hier droog gebleven en voor zover ik weet Bor en Desi ook en dat geeft een voldaan gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 waar ben je boos om Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wat een helaasOnwaarheden allemaalMaar zo is hetWat nou feitenIn welke contextVanuit waar gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 jet als je er nog bentheel veel mensen komen voor de 1e keermet spijt, goede voornemens en de katervan de laatste drankorgie nog in hun lijf.Volgens mij hebben ze dan meer tijd nodig om zich ook nuchterhier kwetsbaar op te stellen.We kunnen hier zijn voor hen, voor onszelf en elkaarje bent welkom hierook nu meiden je past hier zeker indus houd jezelf niet voor de gekgewoon blijven komennet wat je wilt en nodig hebt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden