bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Goh Val. We moeten eens een draadje openen voor mensen zo als jij. Die dan alle positive kanten van het niet drinken, op kunnen schrijven. Zal ik eens een nieuw draadje openen? Ben je dan bereid om het daar ook nog eens op te schrijven? Die verhalen motiveren inderdaad onze frummers.O ja en ik sta ook al ruim een half jaar droog.
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja valy als het meer dan 3 dagen wordendan ligt dat aan jou he:Den ik heb ook een dagelijks pactmaatje hoorzonder haar was ik misschien ook niet zo ver als ik nu ben.
Kore Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 PPvolgens mij schreef Tida dat ze zich erg slecht voeldena dat biertje,dat klinkt voor mij echt niet zo uitnodigendom er ook maar eentje te nemen.
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Dat is ook nieuw,maar errug veel lekkerder dan dat andere.
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Die Bol healtijd gretig voor een nieuw draadje:P
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Oké Val. Ik ga nu bij thema's een draadje aanmaken. Momentje ff wachten.
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Zo las ik het ook koredan weet ik weer dat ik dat niet meer wilduidelijke taal dus.
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Das niet verkeerd Sinusmisschien niet helemaal wat je verwachtte van een ADB forum:D?
sinusjuh Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik ga ook maar eens lekker koken voor mezelf Prettige avond allemaal
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 heb ik een dejavu????Ik zie Vally en coco:o
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 ik ga lekker beachvolleyende zon breekt weer doordus dat wordt weer heerlijken daarna even afscheid nemen van dochterdie een weekje naar Z-Limburg gaat
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ha Janelekker ff uitwaaien op het strand dus.en een heerlijk weekje geen dochter dus...Good for you!!
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Mankeer ik nu echt wat aan m'n ogen of hoe zit dat. Zie ik dat goed???????? CCCCOOOOOOOOOOOTTTTJJJJEEE Joh wat worden we getrakteerd op fijne mensen. daar kan geen neut tegenop.
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Heyyyyyyyyyyyy, ik zie Co!!!Alles nog mineraal, licht of helderblauw Co???
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Heee Bolletje, lieve onweer psychologe;)Het zou nog leuker zijn als ze online kwamen:DMaar ja, we gaan maar niks afdwingen he
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ha Womanhier nog niks opgeruimd hoor(hooguit de goede voornemens weggevaagd)
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 quote: Originally posted by: witteHet zou nog leuker zijn als ze online kwamen:D Maar ja, we gaan maar niks afdwingen he Nee het Witje dat doen we niet hé? Ze zijn er wel maar we gaan niet dwingen héééé?????? Maar het zou wel tof zijn als ze ff kwamen heééééé????? Maar we zeggen niets héééé????? Maar goh wat heb ik ze gemist hééé????Nou Bol stop er eens ff mee zeg, je wordt flauw.
druppeltje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Valentine met mij ook alles kee. Hartstikke druk met vanalles en niks. Vanalles is mijn verhuizing en niks wat ik niet kan met rommellen want blijf dapper doorgaan hahaha.Voor de veteranen hier; had net Wannes aan de foon. Ja ook nog steeds contact mee. Alles kee met hem en altijd weer leuk elkaar ff te spreken.Kat is weer zo gek als een deur en doggy ligt uitgevloerd op de koele tegels nijdig naar de poes te loeren. Net heerlijk gegeten dus kijken of ik nog uit de stoel kan komen om nog wat te doen en anders morgen weer een dag.
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Mooi zo dat je flauw bent Bol, ik kan wel ff wat lachen gebruikenzo recht vh werk af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden