Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goh Val. We moeten eens een draadje openen voor mensen zo als jij. Die dan alle positive kanten van het niet drinken, op kunnen schrijven. Zal ik eens een nieuw draadje openen? Ben je dan bereid om het daar ook nog eens op te schrijven? Die verhalen motiveren inderdaad onze frummers.
O ja en ik sta ook al ruim een half jaar droog.;)

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

PP
volgens mij schreef Tida dat ze zich erg slecht voelde
na dat biertje,
dat klinkt voor mij echt niet zo uitnodigend
om er ook maar eentje te nemen.

Geplaatst

Mankeer ik nu echt wat aan m'n ogen of hoe zit dat. Zie ik dat goed???????? CCCCOOOOOOOOOOOTTTTJJJJEEE Joh wat worden we getrakteerd op fijne mensen. daar kan geen neut tegenop.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
witte

Het zou nog leuker zijn als ze online kwamen:D

Maar ja, we gaan maar niks afdwingen he

Nee het Witje dat doen we niet hé? Ze zijn er wel maar we gaan niet dwingen héééé?????? Maar het zou wel tof zijn als ze ff kwamen heééééé????? Maar we zeggen niets héééé????? Maar goh wat heb ik ze gemist hééé????
Nou Bol stop er eens ff mee zeg, je wordt flauw.:P

Geplaatst

Valentine met mij ook alles kee. Hartstikke druk met vanalles en niks. Vanalles is mijn verhuizing en niks wat ik niet kan met rommellen want blijf dapper doorgaan hahaha.

Voor de veteranen hier; had net Wannes aan de foon. Ja ook nog steeds contact mee. Alles kee met hem en altijd weer leuk elkaar ff te spreken.

Kat is weer zo gek als een deur en doggy ligt uitgevloerd op de koele tegels nijdig naar de poes te loeren. Net heerlijk gegeten dus kijken of ik nog uit de stoel kan komen om nog wat te doen en anders morgen weer een dag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...