smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Vie zei het ergens heel mooi daarstraks: dat de keuzes van vandaag effect hebben op je toekomst.Vanuit voorheen, heb ik aangeleerd om een zekere controle te hebben over mijn leven; willen weten waar ik aan toe ben kon ik zelf regelen. Anticiperen op.. etc.Ik raak in paniek als een ander plots mijn leven beinvloed, op zodanige wijze dat ik voor rare keuzes word gesteld. Op dit moment verlies ik, van beide kanten.Lastig uit te leggen, want ik wil niet alles prijsgeven hier.Geduld heeft er in elk geval veel mee te maken.En ook: dat ik veel te zwaar op de hand ben soms.Dat laatste vind ik moeilijk. Veroordeel ik.Heb er ook last van immers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 oke kruimel, doe je mee vandaag om het echt droog te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Mogge allemaal !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Kruimel: gooed luck!Morgen Drup.Bol, volgens mij was het een gewoon Java geval die update. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 goede morgen drup alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik ben even weg voor de docuhe. En de update.Over een uurtje ben ik er wel weer...doeidoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 slokje als je meeleest welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 ik ga me ook even schrobben tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Morgu drup, schiet het inpakken al een beetje op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoi ben slokje en nieuw hier even mijn wegje zien te bewandelen goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Zo, en ik ga ook even tussen de druppels van de douche door lopen. Iedereen een fijne dag verder, en voor wie het nodig heeft heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Heeee Slok, je hebt het gevonden zie ik Welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 dank je wel Yvonneja effe zoekn is een ander forum dan die ik heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Goede Doe-de-morgen lieve allemaal De was hangt en zit aan mijn tweede bakkie.Was even begonnen met bij te lezen maar las op pagina 1 bij Will dat hij het afscheid van Jet had gelezen?Jetje weg?Hoe gaat het met een ieder hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Goeie morgen Darrie en Drup.Drup nog geen last van je rug meis? Druk hé? en nu zie je ook hoeveel spullen je hebt. Hé, maar het aanbod geld nog steeds hé?Welkom Slokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 ben er net beetje koppijn wel dank je wel Dar en hallo fransje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hallo Slokje, Welkom hier en veel succes! Gaat je lukken hoor hier met al die toppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 hoveel drinken jullie op een avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Mag ik jullie vragen waar je het verhaal van Jet kunt lezen?Vind het best jammer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hahaha Slokje, dat is voor iedereen verschillend hoor. De een drinkt periodiek, de ander 2-3 glazen en ik dronk 1 ltr jenever in de twee dagen. Maar zodra je weet dat je niet meer buiten de drank kunt, ben je verslaafd. Ik vroeg me vaak af, wanneer heb ik nu behoefte aan drank. Nou meestal als ik de behoefte had, me gelukkig te voelen. Maar weer anderen hebben de drank nodig om dingen ff te vergeten.De een begint s'ochtends al met drinken, de ander doet het s'avonds. Iedere alcoholist is anders met zijn drinkpatroon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ja hier alles kee. Nu ff koffiepauze en weer aan de slag. Las net dat een paar hier onder ons het moeilijk hebben en weet wat dat is. Heb geduld met jezelf, dan kom je er wel.Tis moeilijk vaak dat weet ik want we zijn hier niet vanwege de jeuk aan onze grote teen. We zijn hier zeker niet omdat we zo hard zijn maar juist zo kwetsbaar dus zeer gevoelige mensen.Het gaat om de wil, het willen strijden en het bijltje er niet bij neergooien. Dan gaat de adrenaline of hormonen werken en kan je veel. Hoe kan ik anders inpakken met 4 hernia's en verkeerd beenmerg in mijn rug? Pure wilskacht is dat en ja met wat meer morfine maar dan niet zo snel ik kom er wel.Dit laatste geld eigenlijk voor alles. Een mens kan veel aan hoor en is erg sterk op zijn wilskracht maar zal zeker weten dat niet iedereen sterk is en dan moedeloos wordt. Het dan grijpen naar de jajum brengt je dan weer terug naar af en doet vervolgens niets meer. Ik heb altijd toegegeven dat ik soms nog drink want zat hier om te minderen maar toen ik een doos had ingepakt en mezelf beloonde met een neut toen plofte ik op de bank en deed niets meer als denken drupje zo schiet dat niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Slokje, meestal 1 fles wijn per avond.Soms ietsje minder, soms ietsje meer......Kon wel altijd merken dat als ik een paar vrije dagen had minder dronk.Had het dan overdag rustiger, ik dronk vooral om rust in mijn hoofd te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 O dus jullie drinken ook wel zoveel ben niet de enigste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 vind het wel heel erg allemaal wat ik doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Welkom Slokje, je hebt de draad hier gevonden zie ik.En nog een goedemorgen voor alle laterkomers!!!!! Drup, 4 hernia's?? Dat is niet mis zeg!Fijn dat je zoveel hulp hebt straks met verhuizen dan!Zit ondertussen een beetje te tuttebellen hoor, kijk af en toe om een hoekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden