albertina Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoi Bol,met mij gaat het goed.En bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hier ook hoor. Heb net een boterham naar binnen gewerkt met oude kaas. Nu weet ik ook waarom ze ons kaaskoppen noemen. Heeeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Kaaskop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hey Vlaams frieteke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Lekker hé, ik lust zowel graag kaas als fritjes Zo ik ga even slaapjes doen, nachtshiftje roept me straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoi allemaal,Ben er weer even alles goed met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Vanmiddag liep ik langs een terrasje en ik kreeg me toch ineens een scheut trek , jemig zeg.Alleen het rare was dat ik nu niet eens weet of ik nu trek had in drank of in een peuk..... Ik wilde gewoon IETSMaar mezelf lachend toegesproken , muts kom op , zet door en dat heb ik dus maar gedaan en ben doorgelopenVandaag 10 km gewandeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Dag slokje , u ken ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 goed van jou toppie respect voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ben jij tot nu toe droog gebleven , slokje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 De vierdaagse is volgende week , o man wat zou ik die graag eens willen lopen.Wandel nu gemiddeld 10 a 15 km per dag .Naar en van het werk , met de hond ed.Maar de 50 van een vierdaagse????? Wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ja ben tot nu toe droog.Vind het nu wel lastig worden isal half 5 bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoe ga je het aanpakken vandaag slokje? Hoe ga je jezelf door de moeilijke momenten trekken?heb je al een plan van aanpak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Nou vandaag wel want we gaan op visite en ik rij dus geen drank kan nu een goede manier zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Sinus wat ontzettend knap van je meis. Ja misschien kun je dit jaar nog niet mee doen met de 4 daagse maar het zou fijn zijn als je dat als doel zou stellen voor het volgend jaar;)Slokkie blijf maar lekker bij ons in de huiskamer meis, we kunnen je, samen met jouw wil, er doorheen trekken hoor. Deze uren zijn voor veel mensen erg moeilijk, maar je zal eens zien als je zo sterk bent gebleven om niet te drinken, je je straks heel sterk zal voelen meis. Echt. Probeer het maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoi Bolletje ja ik ben blij met jullie want we hebben elkaar nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik zie het wel bolletje.....Mijn eigenlijke doel is : me eens fit , schoon en vrij te gaan voelen.Ben op de goede weg.Andere doelen komen over een paar maanden wel , en wie weet Hoe gaat het met jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Da's best een lastige tijd Slok. Voor mij eerder ook altijd die joehoeeee-tijd om het nou eens flink op een zuipen te zetten, en dan bij voorkeur op zaterdag. Want het was immers zaterdag dus dan mocht het. Trouwens op zon-, maan-, dins-, woens-, donder-, en vrijdag wist ik ook wel een smoes te bedenken.De vraag is, wat ga je er aan doen?Ik zie Bolletje in gedachten met kruiwagens zand heen en weer lopen en word plaatsvervangend moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Tijd voor andere dingen .... prettige avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Mijn man heeft nu een klein glaasje gekocht een kleine flesje wijn.De rest heeft hij opgeborgen en ik ga vechten.Ook door de weeks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Stond een vervelende onaardige buurvrouw voor de deur die zich naar binnen wurmde. Zat midden in mn rommelgedoe, dus zeg dat het niet goed uitkomt. Ze gaat zitten, heb je een bakkie voor me ? Nee, want ik moet verderAh toe, effe een bakkie, ik heb zo'n zin in een bakkieNee want ik ben bezigAh toe, doe niet zo flauwNeeWat ben je streng zegJe mag een peuk en daarna weer wegNiet even een bakkieNEE !!Dus tijdens sigaret vervelend gsprek, en daarna blij dat ze weg is. Vervelend mensVolgende keer komt ze ook niet binnen. Puh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 wat vervelend dat ze zo doordramt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoe hebben jullie de knoop doorgehakt voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik bekijk het per dag.Er is nog niets gehakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ja als je alles per dag bekijkt..Lijkt me wel een goed idee maar wil zelf een stelling hebben voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden