Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

Lekker Vonnie. En dat op de vroege morgen, wat word ik verwend zeg. dank dank.
Nou de Bol gaat dadelijk naar buiten hoor. Moet een hoop stenen afbikken en wil de grondkabel alvast gaan leggen.
't Is heerlijk weer. Precies goed genoeg om er eens lekker tegenaan te gaan.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi zo Bol, voorzichtig nippen hoor.
Kore komt wel weer terug... leest misschien nog wel mee nu....
Bereid je maar voor Fleur.... de temperatuur is hier in de tuin het afgelopen kwartier van 20 naar 26 graden geschoten.... en de meter staat in het midden, vangt dus ook nog wind (voor zover die er is:wacko: )
Maar aan de andere kant: jij zit in het zuiden, ik zit in het noorden van nederland..... hoop kilometers verschil, dus misschien gaat het bij jullie wel vriezen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

hier even een groet uit het Amsterdamse.
Zo langzaam aan steeds vaker naar huis, dus da's een goed teken.
Vanmiddag een picknick in het bos, een beetje schaduw opzoeken en van het mooie
weer genieten.
Heb een fijne dag allemaal.

Lieve groetjes.
:present:


@tiepfout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo koffie zit er in en de Bol gaat aan de slag. Gisteren kwam de buurman ff zeggen dat er een aanhanger op het parkeerterreintje hier, stond met keien. Kei gaaf hé? Heb ik tussen de film gisteren door, gehaald. Dus weer een mooie aanwinst voor de tuin.
Mensen tot laterzzzzzzzzzzzzzzz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze Bol... ennu... af en toe ook ff op je stoeltje genieten van al dat moois hoor....
zou toch zonde zijn als je constant aan het ploeteren bent ..... pas wilt gaan genieten als het helemaal af is ... en dat je dan onder de paardentram loopt op de laatste dag :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffffffffffffff wilde even goedemorgen komen wensen.
Lijkt me nogal misplaatst. Gisteravond heet, nu alweer broeierig.
Snap veel, snap niks.
Laat ik me er maar buiten houden.

Fleur maak je geen zorgen om Drup, Caro let heel goed op haar.

Igor lieverd, trek het je niet aan. Ga je eigen weg want er is geen betere. Geniet van de kraamvisite!

Wil: ga zo door; ik zit 2 dagen achter je aan maar hoop voor jou dat ik je nooit in zal halen.

Woman: laten we elkaars weekend opvrolijken??? Voor mij komt vandaag de zwaarste dag. Zaterdags gaat het meestal nog wel. En ik begrijp HELEMAAL wat je bedoelt: je komt ALTIJD weer alleen thuis. Soms is het juist erger als je eerst in fijn gezelschap bent geweest.

Heb er over gedacht een nieuwe draad te openen voor mensen die rouwen ( om het gemis van.........) want ik heb sterk het idee dat er meer lotgenoten zin daarin. Maar op dit moment lijkt me dat geen goed idee. Het wordt maar 2 dagen wat koeler weer: genoeg om de gemoederen te laten bedaren?
Ik wacht wel. Heb geduld. Bezie het van afstand en probeer te begrijpen.

Iedereen een goede zondag gewenst :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee Albertje, hoest nouw den???

Mogge forummers, 't zonnetje schijnt hier alweer volop. Gister een heerlijke bui, waar Fran(onder zwaar protest) en ik in ons blote tokusje hebben staan dansen:D Heerlijk.

Frys Famke, tige lokwinskje mei dien famke. Take care en een protte plesier joet.
Oh, ik ken geeneens Fries schrijven. Staat nog altijd op het to do lijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...