Spring naar bijdragen

maandag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 512
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi, weer de fout in gegaan vanavond, dan moet ik weer morgen gaan werken met een stomme zatte kop en mij schammen, mensen niet aan durven kijken. nu de fles open is moet het wel leeg. puuuffff ik weet dat ik echt weer moet stoppen, had ik eigenlijk al besloten vandaag, was tot 18.30 gelukt, maar ja dus niet gelukt. ik ga toch vragen aan de psy of ik die baclofen kan proberen. denken jullie dat er echt een uitgang is? voor mij is alles een probleem, ik zie niet leuks in niets, of ik drink of niet, mijn man, mijn kids, mijn werk, mijn familie. heb geen doel in het leven, probeer ik steeds iets te bedenken maar ja dat is het nooit. slik oog prozac word wel rustiger daardoor maar niet gelukkiger was het maar een wonderpil!!
veel leesplezier sorry, ben volgens mensen altijd negatief...vaak denk ik als wij met mijn man ruzieen dat de enige utgang de scheiding is maar dan probeer ik mijn leven te voorstellen en ik weet het niet en dan denk ik oh veel makkelijker om van een brug te springen...wat is dit k. leven voor? ik denk vaak, had ik geen kids gehad wasd e keuze makkelijker geweest.
groetjes allemaal,ga ik proberen jullie te moedigen, werkt misschien makkelijker om het voor andere te doen?!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het ziet er naar uit dat ik dag één ga doorkomen. Nog niet opgemaakt, geen intenties om nog wat te gaan halen... vandaag gaat i.i.g. goedkomen. Maar ja, meestal is dag twee moeilijker. Het lijkt wel alsof de alcohol dan pas echt uit je bloed is? Hebben anderen dat ook (gehad)?

Ga zo denk ik even lekker lang en heet douchen. Waterkosten zitten toch bij de servicekosten inbegrepen (gas helaas niet, maar ja).....

Morgenmiddag ga ik trouwens met een 'vriendin' op een terrasje zitten. Het gekke is dat ik in dat soort situaties veel minder moeite heb om niet te drinken. Komt waarschijnlijk doordat ik een alleen-drinker ben. Maar toch even uitkijken morgen.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
lililulu

hoi, weer de fout in gegaan vanavond, dan moet ik weer morgen gaan werken met een stomme zatte kop en mij schammen, mensen niet aan durven kijken. nu de fles open is moet het wel leeg. puuuffff ik weet dat ik echt weer moet stoppen, had ik eigenlijk al besloten vandaag, was tot 18.30 gelukt, maar ja dus niet gelukt. ik ga toch vragen aan de psy of ik die baclofen kan proberen. denken jullie dat er echt een uitgang is? voor mij is alles een probleem, ik zie niet leuks in niets, of ik drink of niet, mijn man, mijn kids, mijn werk, mijn familie. heb geen doel in het leven, probeer ik steeds iets te bedenken maar ja dat is het nooit. slik oog prozac word wel rustiger daardoor maar niet gelukkiger was het maar een wonderpil!!

veel leesplezier sorry, ben volgens mensen altijd negatief...vaak denk ik als wij met mijn man ruzieen dat de enige utgang de scheiding is maar dan probeer ik mijn leven te voorstellen en ik weet het niet en dan denk ik oh veel makkelijker om van een brug te springen...wat is dit k. leven voor? ik denk vaak, had ik geen kids gehad wasd e keuze makkelijker geweest.

groetjes allemaal,ga ik proberen jullie te moedigen, werkt misschien makkelijker om het voor andere te doen?!!

He Lililulu,

Jammer dat vandaag niet gelukt is, maar morgen is er weer een dag!! Ben je al wel eens langere tijd nuchter geweest? Want zo niet, dan kan je niets-leuk-vindengevoel heel goed daardoor komen...

Heel veel sterkte nog vanavond, morgen en alle andere dagen dat je het nodig hebt :present:

Ben benieuwd naar die baclofen, iemand anders attendeerde mij er ook al eens op. Ga binnenkort eens even kijken of ik er meer over kan vinden (weet dat er hier op het forum ook een thread over is). Is er überhaupt iemand hier die het (heeft) gebruikt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tida: bedankt voor link. Het klinkt als een wondermiddel, maar als ik dan weer de reactie van Madelief lees. Wat is dan wijsheid.....

Trouwens, niet erg fijn om te weten: 'Ongeveer 80 procent van de mensen valt terug na behandeling van bestaande therapieën'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tussendoor kinderen naar bed gebracht... Madelief, heb je ooit andere medicijn geslikt die je ook van de kaart kregen?uiteindelijk verdwijnen de bijwerkingen? heb verschillende anti dep. geslikt en van sommige word je helemaal hi maar als er een medicijn zou zijn da zou helpen tegen die drang om je te bezuipen zou ik het wel willen proberen...
Ben weer beland in die periode van en wat nou? met drinken kan het echt niet verder en zonder kan ik een paar maanden. vind ik ook zo moeiijk om het gevoel te hebben dat als ik niet drink ik iets mis, bij voorbeeld bij een feest met champagne of uiteten in een lekkere restaurant en geen goede wijn kunnen drinken...of een lekkere fles oude port voor je man kopen en de verkoper:wil je het proeen, heu nee (toen dronk ik weer even niet) oh, vind je het niet lekker dan? he ja maar niet...en die zogenoemde vriendienen die je vragen oh drink je niet, oh toch eentje, NEEEEE!!! oho oh dus ben je zwanger!!! heu, nee, als ik begin, kan ik niet meer stoppen.dan vonden ze goed dat ik niet dronk, maar wat denk je, ben weer een paar weken geleden begonnen, dat zien ze ook maar ze durven niets te zeggen, dat is toch wel raar of niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ping, ook al vallen mensen terug, ze pikken er altijd een hoop van mee. Al is het alleen al de tijd dat ze niet dronken en het leven in nuchtere toestand konden ervaren. Dat blijft toch hangen. Ik zou me voor kunnen stellen dat mensen daar dan toch naar terug willen.
Hier zie je het ook best vaak. Mensen gaan weg om het zelf te gaan proberen en als dat nog niet lukt, komen ze weer terug.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...