will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 YyJJJJJJJJJJJJJJJJJihhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 En weer weg is...twee tieners roepen om aandacht maar kon me niet inhouden en moest toch ff kelen hier :d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Jij cowboy :D!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleur Subiet heb ik nog een traantje in mijn oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Lieve Bor!!! Man heb een paar onder jullie megasuperfel gemist!! Waar is mijn Vonneke???? Girl get your ass here!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Vloog er een vliegje in knapperd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Moet helaas supersnel vertrekken. Verwennen jullie fleurtje even extra voor me bye bye, kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bolleke ik ga als een speer. Nee ben niet aan het pakken want verhuisbedrijf geregeld zoals ik het aan zie komen. Sjonge wat viel me dat mee die service en kost maar 1500. Ja is wel een bom duiten maar ook ver weg en veel te slepen maar tevens inclusief de/monteren, dozen, stickers, noppenfolie garderobekasten, schilderijenkoffers etc dan vind ik dat niet duur. Nu had ik natuurlijk al verhuisdozen en stickers gekocht wat zonde geld bleek maar wist ik veel? Enfin is betaald en nu kan ik in mijn eigen tempo (erg laag hahaha) alvast mijn eigen gangetje gaan maar het gaat erg goed. Jank nog veel om wat ik weg moet doen maar kom ik wel overheen want heb voor hetere vuren gestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Niet erg will...ik moet er ook vandoor.Tieners remember?Doet da goe daarop de feesten hé. I'll be thinking about ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tot later ...zalig toch...Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ohohohoh, nou weet ik weer waarom ik zo'n blije bui heb vandaag: FLEUR IS ER WEER....... Welkom terug pop, heb je gemist , echt (( )) En moet er gelijk vandoor, jij ook met die twee meiden begrijp ik, maar jippppiiiiiieeeee, fijn dat je er bent, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 En weg ben ik nu echt...... Eerste paar uur pc ban voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleurie welkom terug.Druppie ja das natuurlijk erg gemakkelijk zo'n verhuisbedrijf. Hoef je toch niet alles alleen te verslepen. Poeh en dan met dit weer.Ben zo benieuwd hoe het nieuwe huis je gaat bevallen.Doeg doei Witte, Blondie en mmm us ff kijken. Ik geloof Will en Vonneke ook. Nou ja voor iedereen die nu lekker van de zon gaat genieten of iets anders gaat doen. Veel plezier.O ik dacht al wie ben ik nu vergeten. SOOTHE kerel. lange tijd niet gezien. Gaat alles nog goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bolletje hoi:heart:Onkruid vergaat niet.Goed te vernemen dat je de zaak nog steeds in de hand hebt.Een :heart:tje van mij.Maak er een mooie dag van.Allen een groet.@ Vie:heart:Weg ben ik.Aanp Voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hier ook superblij Heb net 2 boeken over Mindfullnes besteld: "MindfulnessEen praktische training in omgaan met gevoelens en gewoonten" en "The Miracle Of Mindfulness."Buddhist monk and Nobel Peace Prize nominee Thich Nhat Hanh explains how to acquire the skills of mindfulness.De Engelstalige is (ook) voor mijn zoon en de Nederlandstalige voor mij :)Blij dat Yvonne blij is en Fleur er weer is Dat Madelief en Will en Igor zo sterk bezig zijn en vast nog meer mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 even stiekem tussendoor (zit op m'n werk )Fleur: welkom terug :present::present:Net alles gelezen van vandaag. Ik benijd jullie om jullie opgewektheid (ondanks alles wat er ook in jullie leven ook speelt). Ik ben daar zo ver van verwijderd! Ergens baal ik er ook heel erg van als ik het allemaal lees!Sorry hoor, niet omdat ik het jullie misgun, dat is het echt niet.maar het confronteert me weer zo met hoe verdrietig/somber/boos ed. ik me voel.zo dusIk ben zo moe van het altijd maar vechten, elke dag opnieuw.Afijn, genoeg gesomberd.Dus ook ik weer: BEK OP HET STUUR ETC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wacht ff Soothe Of wil je me niet meer kennen omdat ik naar verweghistan ga hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleur fijn dat je er weer bent.Jannigeje wat kunnen we voor je doen om je beter te voelen? Pb mag ook altijd hoor. Denk niet dat we altijd opgewekt zijn tenminste ikke niet want heb ook mijn sombere buien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Lieve Jannigje,Jou gaat het ook lukken, daar moet je van uit gaan meis, anders is het haast niet te doen om van die rotdrank af te blijven wijfie.Maar we hebben zolang alle rotgevoelens van verdriet, kwaadheid, onmacht en ontevredenheid, weggedrukt. Dat moet er allemaal uit komen. Je moet die gevoelens opnieuw leren kennen. Vaak doet dat veel pijn en logisch dat je daar somber van wordt maar je bent nu de goede weg ingeslagen. Zet door want er komen betere tijden meid. Heb vertrouwen in jezelf en in je eigen kunnen. Blijf vasthouden aan betere tijden die er voor jou zeker ook komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Jannigje, bij mij is het ook knokken hoor. Dat weet je toch ???Gister fietste ik naar huis bij Krullebol vandaan en dan voel ik zoveel verdriet. Het is steeds weer vechten om mn koppie boven water te houden. Merk wel dat een aantal zaken het een stuk makkelijker maken* Goed slapen* Goed eten (groente fruit !)* Drank laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Druppeltje Drup, :heart: :heart: :heart:Natuurlijk wil ik je nog kennen.Pas goed op jezelf.Kusje.Mooi weer, dus uit de PC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hoi Jannigje,Logisch dat als je zo diep zit dat je maar moeilijk kunt begrijpen hoe er zoveel opgewektheid kan zijn. Het kan ook een toekomstbeeld voor jou zijn Vechten tegen heeft geen zin en levert niets op. Je wordt er alleen maar moe van. Accepteren dat het nu zo is kan wat rust geven.Acceptatie is moeilijk en gaat niet 1-2-3. Het is een proces waarbij je langzamerhand ziet en voelt! dat leven in het moment, dit accepteren i.i.g. geen negatieve consequenties heeft.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Goeiemorgen allen!Nee, ben geen langslaper, was al om 6 uur op maar heb al e.e.a. nuttigs gedaan.Teveel: Van Harte Gefeliciteerd !Fleurtje: welkom terug! Ping (of hoe je straks ook heten mag): succes en je roept maar om hulp hoor!Drup: fijn dat je het door een bedrijf laat doen, joh, dat neemt zóóóveel druk weg. En nu heb je ook nog ff de tijd om die dingen te doen die voor jou (emotioneel) belangrijk zijn, nee, makkelijk is dat niet, denk aan je !Kun je geen selectie maken van spullen aar je (nog) geen afstand van wilt doen? Ik heb een mooie oude kistkoffer gevuld met allemaal spulletjes van hem, van alles door elkaar en soms neus ik daar in als ik behoefte heb. Ook heb ik een met rozen beplakte schoenendoos waar brieven en kaartjes enzo in zitten, ook zeer dierbaar. Jij kunt vast ook wel wat manieren bedenken om dierbaarheden te bewaren.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 jannigje, ik weet niet of het helpt, maar bij deze schenk ik je een grote hoop optimisme. gebruik het wijs, van harte gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 GoedemorgenDe klimop baantzich een weg dóórhet raam naar binnenWellicht wat tuinwerk vandaagAlf leef je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden