Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toritlla

"Oké, omdat er op het pact-draadje ook vragen over worden gesteld"
ik lees hier (D&D) geen enkele bevraging en zoals Madelief juist heeft aangehaald staat het pact-draadje niet naast maar samen met D&D dus moeten dat nieuwe mensen zijn ? of personen die zich hier niet willen uiten zou ik straf vinden, ... heb min of meer een beeld van de mensen hier en die zijn redelijk eerlijk in wat ze voelen, ergeren en brengen dit toch ook op D&D.'
Over wie spreken we dan??? moet toch wel echt ernstig zijn me baserend op jouw uiteenzetting!:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve madelief
Ik weet heus wel hoe je je moet voelen soms. Ik heb het in het algemeen echt niet moeilijk als het onveilige gevoel wordt aangehaald op het pact-draadje. Kan ook begrijpen dat mensen zich hier niet altijd even veilig voelen. Ik heb daar vast ook mijn aandeel in gehad.
Het pact-draadje is er voor jullie..en ik heb geen enkele intentie om iemand daar een slecht gevoel te geven. Verre van..
Het wordt op deze manier alleen heel moeilijk voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyyy, sunshine,

terug in't land!

De volgende keer moet je der bij zijn!! In A'pen.

Ben ook benieuwd naar de broche die je vond! Is ie al gecatalogeerd? Weet je der al iets meer over?

Nog bedankt voor de soep!! Super lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat ie uitstekend Zonnie. Zeker nu het weer wat omslaat en het wat koeler gaat worden. Maar ben je al weer een beetje thuis? Of met je hoofd nog steeds in het verre oosten? Was het erg moeilijk om weer terug te komen? Buiten dat je erg blij zal zijn om je familie te zien. Ik bewonder je zo dat je dat allemaal durft.
Aha je hebt er al antwoord op gegeven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier onze limburgse schoone:D
blij dat je ons 'moe' haar soep lekker vond nien
over die broche wordt hier veel gefantaseerd... met ons Fleur aan kop:D
ik kan ze spijtig genoeg niet tonen= medewerkers bij wetenschappelijk project mogen niet publiceren maar heb aan Fleur beloofd dat ik in mijn catalogi zal zien en een gelijkaardige broche zal tonen
dus nog even geduld... ben nog maar 1 dagje écht thuis... effe B lucht terug leren ademen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: fleurtje
Lieve madelief

Ik weet heus wel hoe je je moet voelen soms. Ik heb het in het algemeen echt niet moeilijk als het onveilige gevoel wordt aangehaald op het pact-draadje. Kan ook begrijpen dat mensen zich hier niet altijd even veilig voelen. Ik heb daar vast ook mijn aandeel in gehad.

Het pact-draadje is er voor jullie..en ik heb geen enkele intentie om iemand daar een slecht gevoel te geven. Verre van..



:heart::sun::heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen breek er even in. Heb nog steeds internetproblemen; als ik wil antwoorden, vernieuwen of naar een andere draad word ik eruit gegooid. Daarom maak ik gauw van de gelegenheid gebruik om te laten weten dat hier alles goed is.
Als het lukt probeer ik vanavond weer mee te praten.
Aaaaarrrrrghhh netwerken blèèèhh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me voorstellen :rose: dat als je langere tijd, zo intensief bezig bent geweest, dat het wat moeilijk is om om te schakelen. Had ik nu gelezen dat je weer een keertje terug gaat?

Wat vreemd Saar. Ik hoop dat het gauw weer goed komt. Ik mis jouw bijdrage toch wel een beetje:):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...