Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Niet meer veel gedaan hier..

Heb het moeilijk met een aantal dingen hier maar heb niet het gevoel dat ik me daarover nog kan uitspreken.
Vind het moeilijk het gevoel te hebben dat mijn persoon wordt aangehaald op het pact-draadje ondanks dat ik op dat draadje niet wil reageren al is het op moment tegen nature in. Ik hoef me daar niet te mengen of net voor onrust te zorgen als er net mensen zijn die daar ver weg van willen staan. En daar zou het voor zorgen.
Deze reactie heeft ook niet de opzet een bom te laten vallen maar ik merk ook dat het op het pact-draadje levend blijft. Het blijft héél eenzijdig zonder reacties van mezelf. Dit ook door mensen die zich best thuis voelen hier.
Ik ben hier..op D&D..totaal aanspreekbaar en heus best te pruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi die Fleurie,

Heb weinig tijd voor en zin inForum maar wou toch ff. hoi zeggen.

Morgen gaan we voor een paar dagen naar Barvaux, stappen en camperen bij de Ourthe.

Met drie kids en zware rugzakken...........

Z. van 4 is nog heel hard in z'n mamaaaaaaaa, pakkie pakkie stadium dus dat gaat puffen worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Niwi, bikini met bloempjes gaat ook mee!!!

PP, ik blijf erbij dat ik jou graag lees en dat ik ook iets herken van mezelf in jou en ook in Fleur, maar door de jaren misschien genuanceerder ben gaan schrijven, spreken idd.

Ps, ik geniet ook van jouw stukjes uit de Volkskrant,die iklees als ik de kans heb (niet altijd voorradig).
Ken je De morgen, Belgische variante krant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Telegraaf is als Het Laatste Nieuws Mar. heeft ook , z'n eventuele andersomme, functie!

Niwi, openbaar forum dus de hond vande buren mag niet mee, wel mijn bloemekes bikini, die god zei dank niet van de buurvrouw is!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,
Wil er toch even op reageren.
Het pact draadje is eigenlijk geen draadje ernaast.
Het is verweven met dit forum en bedoeld voor mensen die het nog moeilijk hebben.
Daar willen we jou/jullie niet altijd mee vermoeien.
De reden dat ik hier zelden reageer is zelfbescherming.
Mijn trigger is o.a. spanning.
Dus als er ergens spanning ontstaat trek ik me terug.
Dan is het fijn om even op een andere draad aan te geven dat ik het moeilijk heb bijvoorbeeld.
Zelf heb ik niet het idee dat dit speciaal over jou gaat, maar ja als je dit zelf wel zo voelt?
Het was al eerder af en toe katterig en wrevelig.
Daarom ben ik hier niet veel, althans reageer ik zelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...