Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo allemaal,
kom weer even binnenwippen!

Even wat afleiding lijkt me heerlijk!
Hoe is het met iedereen?
Onmogelijk alles terug te lezen! Sorry!

@ Hannah,

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft Unknown,hoop dat ze iets vind waar ze meer op haar plek zit en ze haar kunnen helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief: hoe laat liep je wekker af en hoe gaat het?

Ben het ook met Hannah eens wat betr. het meisje van 17 (en haar ouders!).
Hm, heeft Tactive daar eigenlijk regels c.q. grenzen voor? Geen idee.

Heb gelukkig de laatste fysio-behandeling gehad, d.w.z. heb zelf aangegeven dat ik het wel mooi vond zo. Niet dat het over is maar de fysio erknt dat de klachten nog wel een jaar kunnen blijven, nou daar ga ik mooi niet alle toegestane behandelingen aan spenderen, veronderstel dat ik later dit jaar nog eens iets anders heb?

Enne..........Hannah nou kan ik eens zeggen "heb ik weer": bij de kringloop prachtig gordijn gekocht, had er al een oogje op, voor de voordeur. Helaas: véél te lang, zo hoog is het hier niet.
En dan, op zoek naar gordijnroe bij bouwmarkt: ja! keukenspotjes in de opruiming! Helaas: kan niet onder de keukenkastjes want dan moet ik in de tegels boren en denk dat dat niet goed gaat.
Aaaaaaaarghhhh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het er niet helemaal mee eens,
laat Michelle zelf maar bekijken of ze hier vindt wat
ze nodig heeft. Mijn zoon van 17 mailde al heel leng met iemand en vroeg pas
laat naar de leeftijd, en nu blijkt het een vrouw van mijn leeftijd, lol (zegt hij erover)
en ze hebben er beiden wat aan.
Natuurlijk is het leuker als er leeftijdgenoten in soortgelijke situaties ook
beschikbaar zijn, misschien via Al Anon, maar wat mij betreft ben je hier ook
welkom hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoor ik nou mn eigen echo? :D Zo stil hier!

Nah, dan ga ik maar weer met de honden.
haha bedacht me vanmorgen na Yvonnes opmerking nog dat mijn 2 "hondjes"samen hetzelfde wegen als ik dus ehhhhh, het verkleinwoord niet echt van toepassing (op de honden dan, hè ;))

Dagdag, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind dat iedereen die wat aan zijn drankprobleem wil doen, hetzij minderen, hetzij stoppen hier welkom moet zijn.
Ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of wat dan ook...
Wie ben ik om te oordelen wat goed voor een ander is ??...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi ik snap je wel maar realiseer je je ook dat jongeren al heel jong op internet zitten?
Mja, wie weet, misschien ben ik te snel in mijn oordeel geweest en is het juist een verrijking.
Heb zelf geen kinderen dus weet niet hoe het voelt om over je problemen te praten met iemand die bij je zoon/dochter in de groep kan zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderweg naar huis op de fiets had ik zin in drank... Door een regenbui niet meteen naar de supermarkt gegaan maar eerst naar huis. Toen naar de supermarkt.. Maar ik bleef denken en twijfelen...
Eind conclusie... Geen bier gezien in de supermarkt.. gauw via de broodjes naar de hamburgers en de uien.. afrekenen en pleite..

Nu thuisgekomen ben ik stiekem best trots op mezelf ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jawel, Sara, ik realiseer me dat zeker, maar het kan niet de bedoeling zijn om iemand een kans op een
beter leven te ontnemen om welke reden dan ook...
Als ze destijds bij AA gezegd dat ik het zelf maar moest uitzoeken, had ik nu niet meer geleefd...zo simpel is dat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat best wel een moeilijk onderwerp. Wanneer hoor je hier wel of niet thuis. Op de eerste plaats vind ik dat, wanneer je je hier prettig voelt, je hier dan ook thuis hoort. Wat voor 'n leeftijd je ook hebt.
Een jonger iemand kan zich best thuis voelen bij wat oudere mensen. Daar misschien meer vertrouwen in hebben.
Van de andere kant lijkt mij inderdaad dat, wanneer die jongere tussen leeftijdsgenoten zit, er inderdaad meer op (gelijk niveau) gepraat kan worden. Maar misschien wist Unknow niet dat er deze sites bestaan. Dus hoop ik inderdaad dat Tactive, haar de naam van die sites door mailt, dan kan ze zelf kiezen.
Maar op de eerste plaats komt, waar voelt zij zichzelf het prettigst.:)

Hahaha. Ja Jane dat was hier ook smikkelen. MMMMMMMMM:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een fijne middag gehad. Nu klaarmaken voor de zware dansles van vanavond. reistijd valt mee, geen overstap en uitstappen op Amstelstation.
Morgen mn huis klaarmaken voor mn feestje en leuke dingen bakken en koken.
Blij dat ik de afspraak afgezegd heb poehpoeh. xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het vandaag lekker druk gehad Slokje, dat je je nu zo goed voelt? Fijn meis, zo zie je maar weer, niet drinken maakt gezond, en vrolijk. :)
Die gevoelens had je misschien niet gehad als je gedronken zou hebben.;)

Frans geweldig dat je zo sterk geweest bent om niet toe te geven aan de trek. Moet jij eens kijken hoe trots je je morgen voelt. Het geeft nu al zo'n kick.:present:

Ik heb vanmiddag een zware steen op m'n arm gekregen. Gaat een beetje pijn doen en er zit een grote zwelling.:(
Nou ja, morgen moet ik naar Jos toe voor een evaluatiegesprek dus werken zit er dan niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol een dagje niks doen en je arm ff ontzien kan geen kwaad hoor,
heb je arnika? Beetje licht masseren zodat het oude bloed (gekneusd)
afgevoerd kan worden doet de zwelling afnemen. Sterkte en kalmpjes aan he,
alhoewel dat tegen de Bolle zeggen is vragen om aktie:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...