Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

Gelukkig maar ....
Ik neem aan dat je het over die foutmeldingen hebt Bor?

Leuk he honden Saar, net kinderen, doen vaak net dat wat je niet van ze verwacht, hihi.
En ja, zo'n patroon van heeel laat naar bed gaan verdwijnt denk ik ook niet 1,2,3,
Zal best wel moeilijk zijn om dat ook te doorbreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oke dan.
voor mij inmiddels tijd om hier even me te gaan opfrissen, rondje met de hond.
En dan een middagje lekker ontspannnen met een vriendin er op uit.

Zonnetje, grappig dat je er net zo over denkt, over kinders en partner bedoel ik.

Dames en heer, ik ben weg....

Laterrrrr


:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Suus.
Hoop dat het gesprek daar voor jou een beetje redelijk verloopt.
Maar laat het gebeurde alsjeblieft niet jou goede voornemens en resultaten van de afgelopen weken teniet doen meid.
Daar zou je jezelf verschrikkelijk veel ellende mee bezorgen, en ook jouw gezin.
Jij bent jij , jij bent het waard om zonder al die rommel je leven te leven.
Jou gezin ook,
daar mag een klojo die jou onfatsoenlijk heeft behandeld geen invloed op hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, het lijkt me dat je zelf ook weet dat dat nooit voor jou de reden mag zijn.....
En je zorgverzekering opzeggen?
Don't , domste wat je kunt doen.
Hoop toch dat het je gaat lukken te zien wat je had de afgelopen weken toen je niets dronk en dat je je realiseert wat je er weer voor in de plaats krijgt als je de fles weer in je hart gaat sluiten.
Sorry, maar dat levert je alleen maar veel meer ellende op.

één persoon die jou kwetst mag nooit de reden zijn dat je alle mensen die jou dierbaar zijn in de steek laat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Yvonne maar ik vindt dit zo unfair, wel je best moeten doen[voor jezelf] en niks terug krijgen,geen hulp nada niks en dat maakt me erg kwaad. Ik doe mijn best een verslaving boven te komen en dan flikken ze zoiets.
Maar ga jij lekker genieten meis,ik gun het je zo. Geniet een beetje voor mij he? haha.
Dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus,
Je hebt je best gedaan voor jezelf... maar ook voor je kinderen en voor je man.
Je HEBT er je man al mee terug gekregen.
En dan zou je dat klakkeloos uit handen geven omdat een of andere hufter jou onheus heeft bejegend en omdat de officiele hulpverlening nu niet thuis geeft?
Sorry, is voor mij onbegrijpelijk.
Laat dat stelletje zien dat JIJ het kunt , samen met de mensen die jou lief zijn.
Knok voor jouw leven , voor jouw geliefden..... jullie zijn het waard.

En nu ben ik inderdaad weg.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke niet kwaad worden meis. Daar schiet niemand iets mee op lieverd.:heart:

Suusje, ik denk dat mensen uitbehandeld zijn als ze voelen dat jij de drank nog niet kan laten staan. Ik zie het met Jos. Die wil (kan) om een of andere reden niet mee werken.
Als de hulpverlener kan zien dat jij echt mee werkt, dan krijg je hulp. Maar ik kan me voorstellen dat ze het gevoel krijgen dat het vechten tegen de bierkaai is. Dan laten ze je vallen.
Eerst moet die verdomde drank uit jouw leven meis. Leg niet die verantwoording bij een ander maar pak die zelf. Jij bent de enigste die dat kan. Jij bent verantwoordelijk voor jouw leven en jouw drankgebruik, niemand anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was al weg , maar zag nog net even je reactie Bol,
Ben echt niet boos hoor, alles behalve, voel mee een beetje A.J. Kwak: ik ben vandaag zo vrolijk...enz.
En dat gevoel heb ik nog steeds.
Sorry als ik boos overkwam, echt
Hoop alleen dat suus zich kan herpakken enz enz.
En nu...... ben ik echt weg anders loop ik mijn lunch date mis

:heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje,

Ik ben het wel met Bolletje eens en ook kan ik uit eigen ervaring spreken.
Het is niet zo dat we ons eindeloos klem kunnen drinken en met de vingers knippen voor hulp.

De wachtlijsten in de zorg zijn lang. En zeker wat betreft de verslavings problematiek.
Er zijn er meer die hulp willen en nodig hebben.

Ik bedoel het niet slecht, maar ik ken jou vanaf het begin met grote en keine drama's.
Je zult er zelf hard aan moeten werken.
Met andere woorden, laten zien dat de motivatie er is.

Wanneer je blijft drinken, gaat men het spaarzame geld in een ander investeren.

Ik heb er geen probleem mee. Je mag eindeloos spuien, maar in de zorg loopt het anders.

Suus, doe de drank uit de weg. Toon de bereidheid er voor te gaan, dan is er altijd hulp.
Hier spreekt een stukje eigen ervaring.

Suusje, doe er in vredesnaam een keer wat aan. Eens is het te laat!!!

Groet.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu naar de Bijenkorf voor een flitsende zonnebril.
Ben hem kwijt. Ik haak hem tussen m'n shirt en blijkbaar met bukken
er tussenuit gedonderd.

Ze prijzen nu wat af, dus misschien zie ik wat leuks.B)

Allen een groet.


@Niwi, ook opnames gehad. Soms liep ik totaal ontregeld door m'n huis en "eiste" een opname.
Ho stop, wilt u even in de wacht gaan. ik kon kletsen als de beste.
Op dat moment dacht men, bekijk het maar.
Is het weer zover met je.:)

Fijne dag Niwi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is relatief rustig op kantoor hier. Wel lekker. Kan ik vanalles een beetje bijwerken.
Vanavond staat er ook niet veel op het programma. Avond 2 zonder drankmisbruik! en roken. Dat weet ik nu al, want ik laat mijn geld en pinpas op werk liggen. Een dwangmiddel dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans: avond 2 zonder drankMISbruik? of GEbruik?
En dan ook nog niet roken en jezelf vast leggen door pin en geld niet mee te nemen.......
jee man je klinkt beresterk, go for it!
Niks op t program vanavond? Kom je toch lekker hier!
Gisteravond was ik pas om half 10 thuis van hondentraining, dan nog wat eten, tv kijken enzo dus niet meer hier geweest. Ik vind het fijn dat ik nu eindelijk eens een tv-programma kan uitkijken zonder in een roes in slaap te vallen! Zoals je gisteren al zei: je krijgt er een heleboel Quality-time bij zonder drank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...