will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Frans, die test heb ik al meermaals doorstaan hoor. Als ik dat kan kun jij dat zekers ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping,misschien een tip om dit soort momenten te beschrijven in een dagboek?neem ik even gevoegelijk aan dat je die controle terug wiltZomaar een brainwave "ik stop er ook mee" is eigenlijk gedoemd om te mislukkenwe zullen altijd bewust moeten zijn waarom, waardoorgoeie die het zegt wil bij mij nog wel eens misgaangelukkig niet meer met drank dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wing,lekker man!meerwerk is vandaag de dag altijd goed.Gelukkig is het nu weekend, mag je bijkomen van die 6 dagen.hier is het ellende, treurnis en droefeniszit weer alleeeneeeeGeintje,ik huppel door en verder de normale dingen thuispubers, logeetjes die dan wel en dan niet komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleur,ik wil echt niet denigrerend overkomenmaar volgens mij is de vlam in de pan geslagen op het moment dat je je naam lasmisschien even ademhalen en morgen teruglezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hé Wilie, wat kon je soms mopperen en klagen over het groteonrecht jou aangedaan, en zie! Willie fantastisch.En het vrouwtje Willie, ook gestopt?Hou vast Willie. Je had het zwaar, maar je bent er.Groet Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Willy,Dit zijn mooie berichten!!En nu niet makkelijk gaan wordenniet denken, ééntje kan welIk dacht toen ook na 8 maandenik ben een bikkelgeef nu maar een biertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik zie wel het is komen en gaan op dit forum. Af en toe een ouwe hap en wat die regelmatig op dit forum zitten.Ik woon al jaren met mijn vrouw in Drenthe. Over 4 weken ga ik verhuizen naar Duitsland. Alles zie ik nu weer behoorlijk scherp en ook de missers in het verleden (drankjaren) Gelukkig heb ik niet te veel beschadigd maar toch af en toe het schaamrood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik vind het leuk nu met ouwe drinkebroeders te chatten. Ik denk nieuwe dat foremisten veel aan die ouwe hap kunnen hebbenNiet dokters maar of familie maar mensen uit de praktijk Zo heb ik het ervaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 SOOTHE,Mijn vrouw drie niet meer dan drie kleine biertjes per dag . Zij is ook een ander mens geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Lijkt alsof ik er iets van moet leren?Er is een nuance. Ik kleur binnen de lijntjes..netjes..braaf..Maakt niet uit..old news.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ouwe hap, nieuwe hapwe zijn allemaal eigenwijs en willen allemaal het wiel opnieuw uitvinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tasseke je hebt gelijk NIEUWE HAP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Daar heb je Alf weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 van mij mag je ook buiten de lijntjes kleuren fleurpersoonlijk vindt ik het jammer als er teveel extra lijntjes zijnzoveel, dat je het plaatje niet meer zietmaar tja, picasso is ook ooit begonnenen had maling aan de voorgedrukte plaatjesis uiteindelijk zeer gewaardeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 AlfEerst zou ik naar het zuiden van het land gaan. Daar wonen twee mijn kinderen Maar ook daar zijn de huizen duur voor wat wij zoeken.We hebben uiteindelijk voor ons zelfs gekozen en bij LINGEN HASELUNNE een prachtig huis gekocht voor de helft van hier. Dus niet in Roemenie maar dertig km van Nederland en ik blijf gewoon Nederlander en mooi dat het daar is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik lees geen alcoholgerelateerde onderwerpen...It's just not that funny to me..there's the difference Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik kom me weer even melden. Ik heb niet gedronken en niets in huis. Dochter is net teruggekomen van vriendin.1e week van mijn niet-drinken-vakantie voelt aan als zeer geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Alf,Wij zijn zo'n beetje de zelfde lichting dus ik weet wat jij allemaal doorgemaakt hebt.Hoe voel jij je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goh Willie dat klinkt goed zeg. Ga je daar ook nog je werk op pakken of ga je een rustig leven leiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleur, wat van Willie zijn rentree?Zeer gerelateerd.Knap toch van Willie.En geiten kan best, maar ook wat ruimte voor, en luisteren naar een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden