fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ah ja ik zie het...Jij bent anders :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Misschien moet ik dan toch maar weg gaan, word er zomoedeloos van. heb het zelf niet meer teruggelezen namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Was het maar zo simpel Dhendro,ja af en toe blijdschap, zoals gisteravonddan oogst ik met dochter op een manierdie met alcohol nooit had kunnen ontstaan.maar dat komt nog veel van buitenaf of via een ander(net als die boosheids-aanleidingen trouwens)heel zeldzaam zijn de pure gewaarwordingenen dan maakt het eigenlijk niet uit welke emotie erbij hoortdan voelt het als ik en niet als mijn egodaar kan ik dan wel weer blij van worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Lieve mensen ik kap er voor vandaag weer mee. Ga ff lekker op de bank liggen. Er komt een bui aan, dus nog ff wat binnen halen en niet al te laat naar bed.Ik wens iedereen een goeie nachtrust toe en morgen weer gezond en vrolijk op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Kan nog een deel van gisteren kopiëren als iemand zin heeft?Het zit me ontzettend hoog..waarom..lees en leer zou ik zo zeggen. Blijkbaar is dat een leerpunt voor meerderenWing I do like you, you dog ; Je bent als een mossel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ohwww nee jij gaat nergens naartoe beks..toch niet voor het volgende half uur Net de groetjes van will uit de ardennen..Kleine dwerg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Daar krijg ik toch een vreugdesprongetje bij Jane, mooi vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 denk je niet, PP, dat je in die omstandigheden toch nog een vrije geest kan hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Voor degenen die het weten en het interesseert: mijn goede moeder is overleden en al begraven. Het is echt goed zo. Ze lijdt niet meer.De rustige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Had jongenDan is het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Goeieavond Haddock. wij hebben elkaar hier nog niet eerder ontmoet. Ik heb al wel veel van je gelezen. aangenaam kennis te maken. Ik herken jouw gevoel omtrent je moeder. Tis goed dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Welterusten vast mensen ik ga even een krantje lezenen straks komt meryl Streep nog in een 4 sterrenfilmeen mooi besluit van een mooie dag:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik hou van je von Ik hou van je beks Ik wou dat ik kon zeggen...ik hou van je Fleur..Jij, jij en jij..doe ermee wat je wil..opbouwend zie ik niet..heb het niet gevoeld. Maar is vast één of andere analyse voor. Draai maar in cirkeltjes...Er is geen verschil meer.Will stuurde net een sms..gek kaboutertje..Je vroeg hoe ik met de woede rond ex omging bol..Niet goed. Het is een parasiet..het wreet me op vanbinnen uit. Niet meer dan dat..Maar het is niet zozeer wat ie deed. Het is meer het geloof dat ik het verdiende dat me nekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 @Haddockgecondoleerd,het leven stopt niet bij de dood,het is goed zo,wees blij met de mooie herrineringen en geniet van de tijd die jullie samen hebben gehad!Don,t be sad,just remember the good times!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Tr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Jane, fijne avond verder. Streep, mooi mens. Fleur. dan wordt het tijd dat je van jezelf gaat houden. Tis dat ik niet zulke puntschoenen als Tas heb.... anders.... En dat jij zoiets over jezelf hebt afgeroepen. Hoe noemen jullie dat ook alweer: klets voor de poep als je dat blijft geloven???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 een hele goedenavond voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Alf , volgens jij vind jij meryl op zich al vier sterren waard.... ongeacht de film waar ze in speelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Excuus trouwens dat ik zomaar binnen kom rollen .... Ook goeieavond natuurlijk voor marjo, Tortilla, Haari, wing, Xineah, Hannah, rapil, yaja, bol en dhendro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden