Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal!

Ben ik even uitgeslapen! Rol pas net mijn bedje uit! LUXE! :) Nu even lezen en zo nodig reageren...Ga dan een half uurtje roeien en dan ontbijten. Wat ik verder vandaag ga doen weet ik eigenlijk nog niet. Hier is het regenachtig, maar moet in ieder geval nog boodschappen doen.
Wil ook nog naar de bieb, maar die is vandag dicht...
Maar nu eerst lezen, tot zo!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, doet me er aan herinneren dat ik mijn boeken moet verlengen Eks, dank daarvoor.
Heerlijk uitgeslapen dus, lekker.

Mensen , ik ga er weer vandoor. ga me houden aan mijn voornemen van 8.59 ook al is het wat aan de late kant.

Blondie, ik moet er echt vandoor.
Weet dat het geen desinteresse is ...
Wil graag op je reageren.... en helpen , maar moet echt weg.
sterkte meid.

Voor iedereen, met of zonder gremlins op de schouder:
Haal uit de dag wat je er uit kunt halen.....
Laterrrrrrr.
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie je zegt dat je er niets op het forum over zegt... maar je begint er wel over, kaart het aan...
Je roept om hulp en .....
Je geeft mij een beetje machteloos gevoel.
Zeker omdat ik je een paar dagen geleden heb zien vertellen dat je je niet gehoord voelde toen je hulp vroeg.
Maar nu reageer je zelf nauwelijks op reacties op jou.
Dat vind ik best jammer.
Had iets meer voor je willen betekenen.
Maar allah, weet dat ik ook zonder dat je het merkte aardig aan het meppen was om je heen ;)
Sterkte meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, ik begrijp je wel. Ik heb net het laatste stukje van het pact-draadje doorgelezen en kreeg het ook even moeilijk. Maar bovenal zit ik hier voor een leuke vakantie voor dochter en mij die ik niet wil verzuipen!

VANDAAG DRINK IK NIET! Wat er ook gebeurd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Will thanx voor je uitleg, het kwam gister op mij ook wat raar over., maar gelukkig was het een chatfoutje zullemaarzegge. Dan komt het soms wel eens anders over dan je werkelijk bedoeld.

Jammer blondie dat je pact niet loopt zoals jij verwacht.
Maar pact of niet, uiteindelijk zul je het zelf moeten doen,
dus geef niet op.
Ik hoop dat jullie er onderling uit zullen komen en elkaar niet
in discrediet brengen op de draad.

Bol visite das toch leuk???

Lekker als je zo vroeg al weet dat je dag niet meer stuk kan yalala
Geniet er lekker van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief:
Vandaag de wekker al op 5 uur, wat een verandering! Ik snap best dat je je zorgen maakt om het weekend. Maar waarom niet je partner inlichten, al is het maar een beetje? Het maakt ook dat je je gesteund voelt en dan lukt zo'n weekend ook vast beter denk ik.

Fransje:
Dag 26! Goed zo! Dat verdient een :present:

Borretje en Blondie:
Op dag 16, ook een :present: natuurlijk!

Teveel:
Ja, herken dat wel een stukje: hoe vaak je wel niet gratis een drankje in je maag gesplitst krijgt! Vroeger van ik dat gastvrijheid en nu erger ik me daar kapot aan! Ik geef zo'n glaasje nu meteen aan mijn vriend. Maar moeilijk en irritant blijft het. Hopelijk lukt het je de volgende keer wel om er iets anders mee te doen dan opdrinken. Vandaag dag 1 Teveel!

Mupke:
Fijn dat je ze te horen een goede vakantie hebt gehad. Ja, voor velen is vakantie ook drinken hè. Dat was/is het voor ons ook vaak, toch? Ik ga binnenkort ook met vakantie, hoop dat dat mijn 2de drankvrije vakantie gaat worden. Maar de vorige keer was het maar 1 week en nu 2 weken.
Vandaag had je inieder geval weer een lekker helder hoofd:)

Blondie:
Hoe herkenbaar misschien.. Ik had een maatje hier op het forum. We stuurden elkaar dagelijks PBtjes en hadden elkaars mobiele nummers wanneer de nood hoog was. Gedurende 1 maand of zo veelvuldig contact, klikte ontzettend en hadden veel aan elkaar. Daarna hoorde ik van de 1 op de andere dag niks meer van haar. Ik maakte me zorgen en heb haar meerde PBtjes gestuurd, niks.....Toen maar een sms-je en hierin mijn zorg uitgesproken, niks...Ik neem maar aan dat ze is gaan drinken en daardoor het contact heeft verbroken. Ook op het forum komt ze sindsdien niet meer. Ik zie het nu maar zo: stoppen of minderen middels een pact of maatje kan je helpen/steunen. Maar uiteindelijk doe je het zelf en zul je het zelf moeten...Het is natuurlijk jammer wanneer anderen het niet redden, maar misschien kun jij Blondie ze helpen om de draad weer op te pakken! Voel je sterk en ga verder!

Will:
GEFELICITEERD met je eerste maand!:) Dat er nog vele mogen volgen!! :present:

Yajala:
Wat klink jij lekker blij! Gaat het goed met je kindje in het ziekenhuis??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...