Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeieavond Jannigje.

Hm, zit dus op twee plekken tegelijk nu...
Wilde toch nog heel even zeggen dat ik het zo jammer vind dat er een gespannen sfeer is terwijl dat helemaal niet nodig zou zijn.

Dit is gewoon de huiskamer.
Moet van alles door elkaar kunnen lopen, vrolijk, gek , ernstig , verdrietig... noem maar op.

En als het hier te druk is... gewoon scrollen of op een ander draadje posten waar puur onderwerggerelateerd gepost wordt.

En nu duik ik weer in het alleen maar droge belastinggebeuren helaas....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: fleurtje
Ik heb geen 'goed contact' met kruimel madelief..

Vreemd dat je dat plots insinueert. Ik heb een goed contact met beks en toch durven we op elkaar neerkomen.



Nee muppie ik bedoelde dat madelief naïef is..en dan bedoel ik het op een manier dat het hier geen rozengeur en maneschijn is. Maar kan zijn dat ze dit al wist natuurlijk. Dus wie ben ik om te schermen?



Het wegjagen van nieuwelingen en onzekere mensen? Nou dat verwijt kreeg ik ook meer dan eens..

Nou ja zijn ook kleurrijk hé.



Pietje....
De inhoud heeft iedereen kunnen lezen, maar bedankt voor de herhaling,
Hier nogmaals dan.......
Voor mezelf mag ik er dan uithalen wat over mezelf gaat toch?
Is niet aan jou om je daar in te mengen denk ik.
Of ging het over jou?:?? Dan heb ik iets gemist....sorry.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff Vonne praat me er niet van, moet ik ook nog doen en ook voor mijn moeder ieieieiek.
Ja ben benieuwd, hoor pas na 30 juli iets, hoop natuurlijk op een gesprek.

Doe je best Tort! Mij lukt het ook nog steeds niet :$
Bankhangen resulteert in bankpitten tot ik in de kleine uurtjes brak en stijf wakker word.
Hoop dat het jou vanavond lukt, alvast welterusten!

Hallo Jannigje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne,

In bijna alle huiskamers vallen wel eens woorden en is de sfeer soms wat minder.
Als je maar met elkaar blijft praten, de deur dicht gooien betekent met een rotgevoel blijven zitten.
Voor alle partijen...
En een rotgevoel is wel het laatste dat wij nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beks :heart:

Was ff kleintjes in bed aan het gooien..

:D
Bol..je blijft vasthangen op een bepaald idee rond Fleur..

Ik quote:

Fleur schei nu eens uit om iedere dag weer opnieuw iemand uit te zoeken waar je ruzie mee uit lokt. Dat is niet prettig meid en het helpt jou ook niet. Het is beter om te blijven kijken naar jouw problemen en die aan te pakken. Dan kun je echt groeien. Zolang jij maar bezig bent om mensen uit te lokken, kun je niet werken aan jezelf. En daar kom je tenslotte toch hier voor.
Je trekt mensen aan, en als die dan dicht bij je komen schop je ze weer hard weg.


Daar zit je fout bol..je komt neer op een antwoord dat ik geef. Het is niets anders dan het antwoord dat Mup gaf of bekkie. Ze kwamen neer op kruimel. Anders in jouw ogen..meer niet.
Waarom blijf je vasthangen aan dat idee?

Ook voor VM..

Quote

Hey Fleur,

echt! Neem het van mij aan, soms moet je stoppen, zowel IRL als geschreven, niet omdat je geen gelijk hebt! Maar het gaat niet altijd over gelijk hebben.

En je moet je niet altijd aangevallen voelen! De mensen praten ook maar over hun gevoelens en ervaringen, daarom niet direct op jou gericht!

Ik hoop echt dat we mekaar nog es snel zien!


Vrijdag was op mij gericht en het zit me nog steeds hoog. Als ik het aanhaal vind ik het enkel mijn goed recht niet meer dan dat. Het heeft me zwaar neergehaald.
En hoe bedoel je IRL?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvon ben het met je eens.
Weet je, als ik op de Pact-draad kijk denk ik stiekem bij mezelf "zo was het eerder op de dagdraad ook" en ik zie dat er over dezelfde dingen gesproken wordt als hier eigenlijk. Bovendien: hier moeten we toch ook en vooral praten over de hobbels in de weg van het ADB die we in t dagelijks leven tegenkomen?
Heb een soort heimwee gevoel en vind het jammer.
Maar goed, meer wil ik er ook niet over zeggen, heb nu gezegd wat ik denk en basta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Madelief

Nou ik begrijp Kruimel en wie er achter staat totaal niet!


Volgens mij zit ik toch op een verkeerd forum.


Waar mag je het in vredesnaam nog wel over hebben?????


Niet over trek (gremlins) Niet over je thuissituatie (huisdieren die je dierbaar zijn)


Kortom, niet teveel zeuren.


Waar moet het volgens jullie wel over gaan??


Ben er echt klaar mee.


Heb even gedacht dat ik hier op een forum terecht was gekomen met MENSEN.


Nu blijkt dat ik op een forum zit waar je werkelijk nergens over mag of kunt praten.




Op een uitzondering na, die ik een warm hart toe draag, maar ik pas ervoor om me in een keurslijf te laten persen door een aantal mensen hier.


Veel plezier allen!!!!



Hoi Madelief vanmiddag om 14:00 typte ik dit voor je, als vervolg op het goede voorstel van Hannah, niemand legde jouw een verbod op:

Hoi Madelief, het is gewoon een andere manier van kijken naar iets:
tuurlijk mag je hier zeggen: rottige gremlins, het is zwaar, het is moeilijk etc.
Maar al snel heb je dan waarschijnlijk de neiging om in verzet te komen tegen
dat gevoel; goede kans dat je kwaad wordt op je trek.

Op een gegeven moment is het heel lekker als je het verzet kan opgeven
en kan zeggen: o ik heb trek. Trek is niet erg, niet negatief, accepteer dat het er is,
dat je trekgevoel mag hebben, geef er alleen niet aan toe.

Op de manier van: hee daar vliegt een mus. Nou ja laat maar lekker vliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel , helemaal met je eens dus.
Saartje, ook helemaal mee eens.
Fleur, ben in ieder geval 'blij' dat je er weer bent meis.
Heeft geen zin om van alles en nog wat te zeggen nu om je .... te sussen .
Ik denk dat niet alles wat wordt gezegd bedoeld is om je neer te halen, maar je ervaart het wel degelijk zo.
En dat moet een ongelooflijk rotgevoel zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madelief, het is gewoon een andere manier van kijken naar iets:

tuurlijk mag je hier zeggen: rottige gremlins, het is zwaar, het is moeilijk etc.

Maar al snel heb je dan waarschijnlijk de neiging om in verzet te komen tegen

dat gevoel; goede kans dat je kwaad wordt op je trek.



Op een gegeven moment is het heel lekker als je het verzet kan opgeven

en kan zeggen: o ik heb trek. Trek is niet erg, niet negatief, accepteer dat het er is,

dat je trekgevoel mag hebben, geef er alleen niet aan toe.



Op de manier van: hee daar vliegt een mus. Nou ja laat maar lekker vliegen.


Dhendro,
Wat wil je er precies mee zeggen?
Dit is toch de plaats om dat te delen?
Of heb ik het mis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik begin overnieuw. Ik wilde op een aantal dingen reageren maar kon niet de juiste woorden vinden en daarmee zeker niet de juiste toon.
Dus ik hou het bij: ik vind het vervelend dat er de laatste tijd veel "gedoe" is. En daarmee bedoel ik niet verschil van inzicht of van mening. Dat moet kunnen en is normaal denk ik.
Met gedoe bedoel ik een soort hardheid en liefdeloosheid naar elkaar toe waar ik verdrietig van word en me onveilig door voel.

C'est le ton qui fait la Musique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Experiment met goudbloem crème mislukt dus naar de doc. met zoon. Berenklauw, geeft allergie en infectie maar niks ergs.

Verder grote, stabiele boomhut gemaakt, regen maar wel weer C.

Nu zijn ze ze slapen maar net leuk gesprek over evolution met een R dervoor die doorkruisd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha VM evolutie hè? Zei je zonet ook van het forum, grappig, kun je ook een R voor zetten;)
Een boomhut?! Gaaf! heb ik altijd willen hebben!
Berenklauw is overigens behoorlijk giftig, bij allergie zelfs dodelijk (mens en dier).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag heb ik weer een "alcohol-gerelateerde-hobbel" genomen: mijn zus ingelicht.

Ik ging het weekend naar mijn vader, met mijn zus. Tot op heden waren we gewend aan een glaasje (of 2...)
Zij wist nog niet van mijn poging tot stoppen.
Afijn, we waren in de supermarkt om o.a. alc. te kopen. Daar vertelde ik haar dat we voor mij niet hoefden te kopen omdat ik al een tijdje niet drink en dat vol wil houden.

En wat zegt ze: "wat goed van jou! Ik heb wel eens gedacht dat het niet zo verstandig van je was om te drinken met AD"
Ik weet niet wat ik had verwacht, maar dit zeker niet!!!! Het was meteen klaar :huh::):D
Verder uitleg was/is niet nodig op dit moment.

Dus zij heeft lekker haar b**tjes gedronken en ik NIET.
Wel mijn 1e alc vrije wit b**tje, was best lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antibiotica zalf tegen infectie en vooral niet aan krabben!!
De anti-jeuk pillen kan ik gaan halen maar voorlopig zal het wel goed zijn denk ik.

Idd. Sara, berenklauw is erger dan het lijkt als je alergisch bent!!!

Ik ben zo trots op mijn perfecte boomhut!!!

Zoals Woman met haar Belly-Dance!!!!!!!!

Met vast gesnoerde (of hoe noemen jullie dat in nederland) touwen, geen spijkers in de bomen, een echt plat-form, en zelfs een slaap-plaats!

En hoooooooooog! Echt!! Ik ga daar slapen vanacht!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah Jannigje zie nou...........wie heeft dat ook al weer als onderschrift "de mens lijdt het meest........";
maar ben heel blij voor je!!!
Weet je dat dat voor mij inmiddels een heel gebruikelijk excuus is geworden? Als mensen vragen waarom ik niet drink zeg ik dat dat niet kan met mijn medicijnen. Wordt nooit moeilijk over gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sara

Nah Jannigje zie nou...........wie heeft dat ook al weer als onderschrift "de mens lijdt het meest........";


maar ben heel blij voor je!!!


Weet je dat dat voor mij inmiddels een heel gebruikelijk excuus is geworden? Als mensen vragen waarom ik niet drink zeg ik dat dat niet kan met mijn medicijnen. Wordt nooit moeilijk over gedaan.



Ha Sara, dat zeg ik ook regelmatig, maar mijn zus was me voor ;)

En ja, mijn mem zei altijd:
De mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest
En dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
dan God te dragen geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...