bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey woman you go girlNu de rest nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Morgen les 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ook goeienavond Alfjammer :)geheimpje ontrafeld, vd ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Welnee Witte had het eerder al opgeschreven hoor gaan jullie naar maar proberen om bløf te schrijven zoals het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 wat gaan we behandelen in les 2 bekkie¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Les 2 staat al op de rit witte, dus doe je best.Wie het eerst komt krijgt een 10. zonder kopieren en plakken uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 HALLELUJAH voor Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bluf!Een 10... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey, da's nie eerlijk!!Mijne apans sprekende lab tob wil geen ondersteboven vraagtekens doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Het geeft niet VM die van is mij niet japans sprekendtja zo hebben we allemaal watenne is dat geen bløf trouwens dat je een japans sprekende laptop hebt¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja Alf, geweldige filmbedankt voor de tip!leuk Womanen het raa gaat el open, het is hier best warm.en die vraagtekenslaat maar, graag of niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik heb een russisch toetsenbord vm en het werkt bij mij ook.Dus bløf wie het eerst komt krijgt eeuwige roem, wel even vertellen hoe je het hebt gedaan, iedereen zit nu te typen als een wezenloos neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goeienavond.... ik log nog even in.Speciaal om de vragen naar en over Wing.Was me ook opgevallen. Mooi, contact en vertrouwen, ik geloof daar ook in.Fijn Wing!¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿en nu les 2!Ik ben loom en moe van de sauna, ga lekker mijn bed in.Dahag allemaal. Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Witte tell me how you did it, en Jane4 als je ff terugleest heb het al uitgelegd hoor niet zo ongeduldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 goed lezen of lukt dat ook niet meer jane??Het antwoord is gegeven op twee manieren zelfs...stt niks zeggen hoor bekkie, maar het begint met een g en het eindigt op een l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 My lips are sealed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Seg Witteeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil ook mee spelen, ben ik nu niks met een Japans sprekende lab!En ik kan nog niet eens, ocherme, mijn Japanse lettertjes hier schrijven, ADB forum is daar blijkbaar niet voor uitgerust (met rugzakken enzo ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: bekkieIk heb een russisch toetsenbord vm en het werkt bij mij ook. Dus bløf wie het eerst komt krijgt eeuwige roem, wel even vertellen hoe je het hebt gedaan, iedereen zit nu te typen als een wezenloos neem ik aan. Ik typ me suf, krijg allerlei prachtige tekensmeer geen bl*f.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ctrl + / + o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 øøøø Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik wacht les 3 af Bekkie:DJij ook bedankt voor je les Wing.een lesje vertrouwen is nooit weg.Ik ga ook afsluiten,fijne chat nog allemaal.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 En nu ................. bedtijd voor mij. Morgen weer sportief wandelen. Dat betekend bijtijds opstaan Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Beheeks, contr alt doet niks hier!????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 kan veel makkelijker tatum, les 3 volgt morgen Witte, goh had nooit moeten stoppen geloof ik met lesgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden