Spring naar bijdragen

dinsdag 27 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 505
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai iedereen, heb net vluchtig het draadje van vandaag gelezen. Was hier maanden niet meer geweest, er zijn mensen weg en er zijn nieuwe maar de sfeer is als vanouds. Ben nu vanaf 16-11-09 gestopt en had de eerste maanden moeite om mijn studie bij te houden en had een tijdje geen werk wat ik nogal frustrerend vond. Had net zo mijn leven gebeterd en liep de studie en werk niet goed. Inmiddels echt alle studiepunten gehaald en ben redelijk tevreden op mijn werk in de bejaardenzorg. Sport 3-4 keer per week en geniet nu van de vakantie. FF rust en ook tijd om hier eens te buurten. Ik ben hier wel niet vaak meer maar ergens op www is een plek waar ik kan komen als ik moeite heb met drank. Dat weten is nu genoeg voor mij en kies ervoor om juist niet met drank bezig te zijn wat ik wel weer heb als ik hier ben.

Zo dat was het weer....Grtz aan alle mensen die ik nog ken qua naam en aan alle mensen die ik nog niet ken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winchung ik heb verder geen begeleiding.Behalve mijn huisarts.Ik ga er om de paar weken heen hij weegt me en hij is op de hoogte van mijn alcoholprobleem.
verder hoop ik te leren door ervaringen van jullie te lezen.
Bedankt voor je welkom in ieder geval,

bolletje en vlaams meisje, bedankt voor berichtje, ik hoop hier meer te leren over refusal en ik zal wel zien of de klachten minder gaan worden binnenkort.

Het is allemaal zo nieuw voor me, ik wist niet dat ik er zo slecht aan toe was, ik kon vannacht niet slapen...van de ontwenning..??
Heb inmiddels wel heel veel zin in een glas wijn.
We houden vol, moet wel met de refusal natuurlijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tes, ik heb vaak gedronken met refusal. Ik nam er een in en 5 dagen daarna kon ik wel drinken maar had wel last van de bijverschijnselen.
Is je ook uitgelegd wat er gebeurd als je toch gaat drinken?
Maar natuurlijk heb je in het begin last van slapeloze nachten, zweetaanvallen en dan weer koud worden. Het zijn allemaal dingen die er bij horen hoor, maar deel maar waar je mee zit. Er is altijd wel iemand die dingen herkend.
Ik hoop dat je gauw wat hersteld en daardoor ook wat positieve ervaringen krijgt van het stoppen. Want die gaan er zeker komen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd. Tesje, zoals Bollie al zei.

Het hoort erbij in't begin, dat warme en koud, hartkloppingen, nachtmerries............

Ikzelf ken niet zoveel van refusal enzo en of dat soortgelijke bijwerkingen geeft.

Bij mij, vond ik dan was het fysieke gedeelte helemaal niet zo erg, heb erger gekend (iemand ooit gehoord van wiebelbenen oftewel restless legs sndr). Maar het is vooral achteraf, je leven op een andere manier aanvaarden ne inrichten! Maar ook dat lukt wel hoor!

Veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tes, ik vind het wel heftig hoor, stoppen met roken, drinken en ook nog afvallen....weet je huisarts dit ook ??
Ik maak me beetje zorgen. Tenslotte is Hungry een onderdeel van HALT en een grote trigger om te gaan drinken.....
Je hebt nu helemaal niets waar je op terug kan vallen, is dat niet veel te zwaar ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tes ik weet niet of je van warme melk houd of wat bouillon, want anders moet je dat eens nemen als je gaat slapen.
Je bent al zo lang gewend om door de alcohol, in een soort van slaap te geraken, dat het nu in het begin , wat moeilijk is om op een natuurlijke manier te gaan slapen, maar dat komt ook wel weer goed.

Nien, vannacht weer in je eigen bed? Wat zal jij pitten zeg.

Lieve mensen ik wens jullie nog een prettige voortzetting van de avond, en tot morgen weer.
Trusten.:sun::lips::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...