VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ah,Harry, dat we alle proportioneel moeten bekijken! De juiste proporties om het evenwicht te bewaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Tortilla , leuk je onderschrift. Je had hem bekeken dus. Ja, die dag sloeg ik helemaal om, heb 'm alleen in today verandert . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Late-night shift..Time to call it nighty night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ok, Meisje,Dat had ik niet gezien maar inderdaad, alles in proportie, relativeren en nuanceren...Mooi, dank je,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 GoeienavondIk doe niets en ergebeurt van allesWe fietsen en kijkenHier en daarWe timmeren, zagen en hakkenWe koken en doen de afwasWe spelen en we pratenSamen en alleenHij vond het wel lulligdat het een omweg bleekte zijn, maar toen was het alweer klaarPoeh, ik heb al twee films gezienBen ik hier goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Fleur welterusten,Heb jij nog De arend en de eend gelezen, vind het ook wel wat voor jou, jij arend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hi Marjo,Klinkt heel gemoedelijk, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hee hannah!We know bothit's just a gameHij komt met erachter vragenIk vertel es watWe hebben lolVerzorgen per ongelukom de beurt ontbijt op bedWant zo gaat dat hier Ik kom er weer uit!We ontdekken nieuwe paadjesJij ook las ik?Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Woman, Sleep tight tonight I know you meen well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Was ik bijna slapen gaan...ga ik toch ff het verhaaltje lezen.Hou wel van eendjes . Slaapwel tort..Slaapwel mossel..To all the others...Slaapwel indeed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoezo Wing?Recursief, je herhaalt je zelf of gaat terug naar een van te voren bepaald uitgangspunt, een soort subroutine bij een "Hold" of "Error" in een computerprogramma.Waarom zou dat de mens interessanter maken?Vertel, ik leer graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hé, mijn wekker loopt af,tijd om naar bed te gaan!Buenas noches!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja, vet relaxed TortillaNiet meer duwen en trekkenEn ik herken de neiging natuurlijkIk fiets het best met zonder handenMet een dansje en een liedje erbijMahà à à m!Hij kan het ook!Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Jammer, ze is al weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Buenos noches!Ik kan ook lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Mijn t0etsejb0rd doet niet wat ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Dank je TatumHet valt soms niet mee, wel daar weet jij alles van. We worstelen door, soms voelt het als zwemmen in het zand. Maar het zal beter worden ooit. Zeg, even, mis ik iemand vandaag ? Of heeft hij zich absent gemeld en heb ik dat gemist.....Onze Wilrijk ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Zinnen die willekeurig diep binnen andere zinnen worden ingebed: de grammaticale categorie van de zin is recursief. (Zinnen zelf zijn dat niet.) Voorbeeld:Het feit dat je horloge stuk is betekent niet dat je te laat mag komen. Afgezien van de afwijkende woordvolgorde zijn de ingebedde delen volledige zinnen. Het proces van inbedding is recursief omdat het (in theorie) willekeurig vaak herhaald kan worden: "je horloge stuk is" kan uitgebreid worden naar "je horloge stuk is omdat het gevallen is waarna er een auto overheen reed die ...".In de taalkunde op die manier Harry. Co related ook aan programeertaal zoals CC+ enzo, maar ook toepasbaar in het dagelijkse leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Buena noche, Tortilla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Zonder Woman had ik dit huis nooit gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoewel taalliefhebber, Vlaams Meisje, dacht ik alleen aan programmeren.Maar taal is veel ouder, mooier en waarschijnlijk interessanter dan computerprogramma's... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoe zou het komen dat het me niet verbaasd dat Wing Guthrie C. vind!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja, ik zie wat er gebeurtHet drammend achterhoofdis aldoor daar, maar ik laat me'niet van de wijs brengenDe vraag als hij straks als naarde middelbare school op dat en datberekende punt, net iets dichter bijhuis maar toch aan het midden strand met een lekke band hebben we behoorlijkkunnen uitdiepenZonder! gebruik maken van mobiel ofandersoort navigatiehulpmiddelnLopenNaar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 En mijn vertellingen gaan verder dan een Utube . Dit gaat over het echte leven en ermee omgaan!5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ah! The old Woodie!Godfather van R.Zimmerman alias B. DylanSpeelde de liedjes van Guthrie op mijn eerste gitaarDrie akkoorden, goed te doen.Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden