VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nogthans,In die ontstane ruimte, of vacuum, kunnen nieuwe, onvoorspelde conecties ontstaan die kunnen gaan buggen bij de in-put, en later dan ook weer bij de output.Wat op zich niet erg is, zolang je die ruimte omkaderd houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Mijn toetsenbord werkt niet mee!/// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Zodat het niet iets ongestructureerd zonder doel wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Leuk liedje van Woodie:Mean talking bluesmeanEn te beluisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Redelijk vaag Wing,Hoewel ik niet uit het hoofd (hart volgens de Fransen en Engelsen) zou kunnen herhalen wat je zegt en zeker niet uitleggen begrijp ik de strekking en ben het er mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 That's true Tatum, daarom deed ik het ook voor jou. Het is eigenlijk een burgerplicht om een medemens te helpen die in nood is. Je bent er ongeschonden vanaf gekomen, dat was mijn streven. Mensen zijn er in het verleden ook voor mij geweest, hebben mij een zetje gegeven. Mooi is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hey Woman!Ik hoop dat je het leuk hebt daar!!!Ik ga m'n bedje zoeken, ergens!!!Slaap lekker allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 In je boomhut Vlaams Meisje??Welterusten, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Woman, Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Woman, Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 dubbel? Dat was niet de bed0eling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Tatum, je hebt zelf geknokt he, en je zat nou niet echt in een paradijs huis, zo ondergedoken in mn kelder. Weet nog dat je dochter zei: dit lijkt het achterhuis van Anne Frank wel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Slaap zacht Vlaams Meiske xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Sorry allemaal dat ik heel lang niets heb laten horen van mijzelf, maar wil toch even melden dat ik niet gedronken heb of zo iets maar gewoon heel druk ben met mijzelf, de kinderen, de honden en de echtscheiding.Ben vanaf afgelopen maandag de ziektewet ingestuurd omdat ik gewoonweg dingen vergeet en mijn hoofd er dus niet bij heb.Verder gaat alles redelijk......ik hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat, groetjes flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Owja ik zag in het voorstukje van Hollands Got Talent een buikdanseres. Kijken, vrijdag !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoi Filipa Ik ga even de hond uitlaten. Tot straks nog even xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Mooi!Ik lees en ik herkenIk vertaal het samenmet mijn zoonDat is waardevolIn dit momentThank joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 ben net geweest gelukkig, want nu regent het hier pijpenstelen !! hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Woman, dankzij jou heb ik alles kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: womanOwja ik zag in het voorstukje van Hollands Got Talent een buikdanseres. Kijken, vrijdag !!!! Wist niet dat je meedeed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Het zij u vergeven Wing-sanHet kan gebeurenzo in het heetst der dingenEen mooie parabel van die monnikenoverigensEn zo herkenbaar...Van recursie en zo heb ik geen verstand men kan niet alles wetenzo blijft er nog wat te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ben weer weg, fijne avond allemaal flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Welterusten Filipa.En goedenanvond aan de anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik sluit ook afWelterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Truste Flip, en je gaat goedal gaat het zwaar;het kan niet anders helaas,Mupke helloen frummers goodnight:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden