Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 shalom, boker tov:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bol,In principe is er geen medicatie vooralleen voor het impulsieve gedrag wordt er vaak oxazepam ed voor geschrevenje wordt dan wat rustigermaar de meeste borderliners hebben ook een verslavingsproblematiekdus ook niet echt medicatietrouwgeef mij een doosje oxaik voel me slecht en ik slik ze allemaalik vergeet dan even dat dat weinig effect heeftje wordt gewoon na een uurtje of vijf wakkerje pillen zijn op en het enige wat je er aan hebt overgehoudenis een gevoel van onmacht, zelfs je eigen beschadigen lukt nietals er pillen worden geslikt door een borderliner, dan is dat meestal voor andere dingenalcohol, adhd, depressie, slaapproblemen etc etckwestie van opnieuw leren levenmaar dan met een positieve instelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Shalom boker en nog wat Zo Bol gaat ff aan de gang. Ik ben nu al moe zeg, tijd voor actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hey Bollie, Zon en alle anderen!Alles goed Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Suus, je bent geen freak.... Je bent Suus en ik accepteer je om wie je bent... Een lieverd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ik zit me nog mooi te maken voor de fotocursus Ook zoietsik heb geen foto's van mijzelfvreselijk vind ik datde familie verschuilt ze zelfswant ik een rare bui kan ik zomaar de pc wissenwilde mijn eigen ikketje totaal niet tegenkomen.....in welke vorm dan ookwaarempel ga ik zelfs daar anders over nadenkenals het drama dan toch moet geschieden.........dan maar met een gestyled koppie en big smile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dank voor je reactie Tassie. Ik weet wel dat mensen met borderline verslvingsgevoelig zijn. Ik vind het daarom zo knap van je dat je er sterker door bent geworden. Ik heb het gevoel dat ik met een heel stabiel, sterk iemand praat.Ik denk Borrie dat je alles nu veel meer voelt. En zeker de fijne dingen van het moederschap. Dat dat in het begin wat anders aan voelt is normaal denk ik.Geniet maar lekker van en samen met je kindje hoor, je hebt dat gedeelte zo lang moeten missen. Ga nu maar alles inhalen, je hebt het echt verdiend.Zo nu echt weg.Laterzzzzzzz.Neienke, nou vooruit nog ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liaa Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoi Suusje, laat je niet van de wijs brengen door een naam(stempel). In principe veranderd het niets aan wie ja al was. Hooguit kan het je helpen naar een weg waar je je prettiger voelt.Het maakt niks uit wie je ben of wat je doet, er zijn altijd mensen die een oordeel over je klaar hebben liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liaa Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dankje wingchun, ik heb me ook aangemeld bij adb , met toestemming om info door te geven naar huisarts. Weet je klinkt * maar dacht ik geen probleem had. Hahaha lekker naief he. Maar dat komt ik dacht iemand met een alcohol probleem drinkt al ver voor vijf uur smiddags. Pffff sorry en ja wat een suffe * om zo te denken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Goeimorgn mensenen alweer de .Wing KetchAp bedoelde ik voor in soep!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bol,dat is een cadeautje die ik achteraf pas heb kunnen waarderen.ik was gewoon zo slechtzo vastgelopenzo verdwaald op een padik kon alleen nog kiezen tussen leven of doodde middenweg had ik 100 keer vertraptwaarschijnlijk is het wel een voordeel dat ik altijd leef in de veronderstelling "alles of niets"Ik heb dus gekozen voor het levendan maar mooi en gezellig en het onderste uit de kan willen hebbenals ik nog langer deprie op de bank zou moeten zittendan had ik beter voor de dood kunnen kiezenmaar zo zie je ook maar dat het altijd een keuze blijftmet welk labeltje er ook op geplakt zit.......ik moet toch iets van mijn leven maken en dat is niet anders dan bij jou of bij wie dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Heee Morge Janebevalt je weekje nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jane : Geef mij maar pindakaas !!! Verslaafd eraan... maar niet schadelijk zegt men !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wing ik ben het volledig eens met Uw visie op Ketch-up!Verder is de zon hier terug! Gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liaa Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik ga er zo vandoor, heb een hoop plannen voor vandaag. Wil jullie alle een fijne en gezonde dag toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 suusooit lang geleden (ongeveer 50j) zagen psychiaters en psychologen het niet meer zitten over de toestroom van al die psychiatrische ziekten.ze hebben toen de dsm-iv "uitgevonden" als handleiding waar ze op basis van een aantal criteria mensen in hokjes konden plaatsen, zoals jezelf noemt "een etiketje" konden opplakken. niet meer; niet minder. het was en is nog steeds een houvast voor diagnoses. maar in tegenstelling tot de beginperiode ziet men nu verder dan dit zogenaamd etiketje!!!het geheel is meer dan de delen; kortom je bent méér dan borderline!!!ps: nog een kleine anekdote om de dsm-iv in zijn totale context te plaatsen; toen ik startte met mijn studies psycho zei de prof ik raad jullie aan dit boek met het nodig sceptisisme te hanteren want zoals jullie zullen ondervinden heeft ieder van ons deze criteria inzich om onder een psychische stoornis te vallenen nog dit, borderline is een op persoonlijkheidsstoornis cluster B dus ik vraag me af welke andere persoonlijkheidsstoornissen ze nog hebben gediagnosticeerd????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Zon,Borderline heb je weer in diverse variantennarcistisch, theatraal en nog een paarach, als je de dsm erbij gaat houdendan ben je net een klein kind in een snoepwinkeldat past ook bij mij.......hebben!!oohhhh, mijn vriendin heeft die..........die wil ik ookwat da heckik ben toch al gek, dan moet het ook wel extra duidelijk zijnik ben dus de theatrale versie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Lieve Frummers!Ben er vandoor!Vrijdag boodschapjes halen dag.Dag dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 hello VM hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik moet weg, weer afspraak.Maar eerst nog ff lekker een bordje spaghetti met saus met ketchup eten:P;)Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Madelief : Je gaat goed he !!! Wekker vandaag op 1700 uur weer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wing, probeer en weet:heart:Tas, vandaag naar Castricum/strand fietsen, (de duinen dus Wing;))het typt hier niet lekker, dus ik houd het kort (voor de verandering, ja ja .....)morgen??? Schans, A'dam? Suus, rustig aan met alles nu, zie aan Tas wat mogelijk is/wordt als je stopt met drinken ziet het er minder dramatisch uit. Suus kan dan meer Suus worden en minder een labeltje. Handvatten geven rust als je ze accepteert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik ben fietenfijne dag allenen de zon schijnt voor ons allemaal vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 tas narcisme, theatraal, anti sociaal gedrag en borderline zijn persoonlijkheidstoornissen; dus bij deze geen "varianten" op boderline maar... een persoonlijkheidsstoornis erboven op; dat was eigenlijk mijn vraag naar suus... welke heb je nog???is zelden maar ja uitzonderingen zijn er steedsmaar don't mind deze pietluttige zeveraar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden