lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 tuurlijk is Willie een kanjerik mis zijn schrijfstijl en humor somsdus Willie als je nog leest:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Jaja Jane, Het heeft wel wat.Je spioneert niet hè.Ik ben in Utrecht, dus ik kan je niet op de koffie vragen.Anders zou ik het zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik snap niet waarom je zo kattig doet Pietjeparel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Slaap wel ? wat is dat nu weer. Pietjeparel, volgens mij had ik het toch duidelijk over drank.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En de mossel kiest partij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dank je Winchi. Stom van mij dat ik over drank begin. Dan kan je stijgerende reacties verwachten. Ken het, was zelf nog erger. Check het forum deze tijd vorig jaar. Ik ga even lucht scheppen. Ofwel een sigaret roken. Maar dan wel weer buiten in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Daar gaat zijn...onpartijdigheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En als het dan toch zo moet op zaterdagavond!Dan kies ik ook partij, hoewel ik daar liever niet aan mee doe (tegenstrijdig, nee).Woman, ik wou dat je hier was, dan kon je voor ons dansen!!! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En daar gaat woman met een hoe zullen we het noemen? Steekje toch? FF tussendoor...Spreken in de welke vorm ook weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 spioneren, nee dank jekreeg ronleiding van goeie gidsUtrecht is ook mooiik heb daar jaren gewerktin de inktpot van NS en jugenstil-gebouw van Amev en op een schoolop Kanaleneiladgoeie herinneringengoeie ouwe tijd:Dgroetjes daar aan Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Is dat zo wing?Nou denk dat je niet genoeg in de spiegel hebt gekeken dan...Het is gemakkelijk wat jij doet. Je koos partij..zo leek mij het toch.Ik las niets dat me sterken zou..guess I am blind. Heb er geen boodschap aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Groetjes terug van Anna. Ze zit Nova te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Misschien was het gewoon niet in het nederlands?Fleur is goneJij en jij en jij don't talk to me again..please Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleur, wat mij betreft ben je mensen aan het wegjagen.Nu is er alweer een onaangename sfeer hier.Telkens een weerwoord van jou. Ik heb het in elk geval even gehad hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 I don't mind cat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Er komt zo een film op rtl 5Die ga ik kijken. Kom straks nog hierToedeloe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Holy evening!Hier spelen we de hele weekal spellen zonder dat het bordook nog maar één keer door dekamer is gevlogenEn als ik vertel van toen en toenDan volgt de slappe lachOf een bekentenis van die keerdat er willens en wetens een kaartwerd achtergehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Don't go thereYou are not meyou would'nt understand.You kickIt's just in a different wayIt's time...I'll be backClean and new Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 HEYYYYYYYYYY, Coco,Alles goed??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hee Fleur!Take carefor joeDo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Bye Woman. Je doet het uitstekend.Mede gezien het moeilijke verleden.Dus vervolg je pad en ga lekker een fillempie kijken.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goedenavond allenVMja goed hoor, in the blue you know:Dwerkt nog steeds!Lekker musicje van jou net! relaxed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 PP zegt wijze dingen..Ik zie mensen er steeds overheen gaan. Vanuit hun eigen hoekje..wijzen flink naar een ander.Ik neem de schuld niet meer op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 beetje meegelezen..boomhut WAUW, GAAF!!sardines en heerlijke pancakes op advies van Bollie op het zilveren papiermossels... mosselen... mmm heerlijk, zonder wijn met veel groenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden