fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik heb geen nood aan pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Het is weer de zaterdagavondblues...?Goodevening all.Ik ga nog even teruglezen van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ok Fleur duidelijk, ga er weer vantussen.Bye bye all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Soms vraag ik me af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ja Fleur je bent aan het duwen. Ik herken het duwen. Ik heb namelijk ook weleens gedronken in mn verleden. Leuk Jane, ik ga meteen zoeken !Heb je al gepakt ? Ik nog niet.Stel het zo lang mogelijk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Het is niet moeilijk...het is gemakkelijk.En toch...Het is duidelijk en triest in één woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Heksenwijsheden ? Klein blauw boekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Toch vreemd hoe diegene die gedronken heeft altijd diegene is die duwt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hallo allen, ben ik weer even.... Heb teruggelezen, maar nu even geen puf om te reageren...Zoals ik al bij het pactdraadje heb aangegeven neem ik nu effe tijd voor mezelf en mijn sorrows...Niet dat ik me niet geraakt voel door jullie sorrows, maar hoe kan ik jullie helpen als ik zelf nog moeite heb om mezelf te begrijpen soms...Vandaag een ******************************* dag gehad...Alles zat tegen... Ook niet op verjaarsdag van mn pa en zus geweest, want de auto stopte er halverweg mee (accu en dynamo naar zn grootje)ook mn kids dus niet gezien, die vol verwachting op me zaten te wachten bij Opa & oma op mijn komst:(Nu dus effe geen behoefte om verder te reageren... Lees wel af en toe om een hoekje mee, maar te verdrietig nu om reacties te geven op alle onenigheden nu... Ga goed, nog niet gedronken en ga dat ook niet doen... Zou het alleen nog maar moeilijker maken !!! Dus mn 3 weken is een feit !!! Liefs blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Je zit toch op een andere vibe, Fleurtje. Net als bv iemand die geblowd heeft tussen nuchtere of dronken mensen gaat zitten. Is toch een andere mood waar hij of zij zich in verkeerd. Ik vroeg het me ook altijd af, kon me erg onmiskend voelen, onrecht werd me aangedaan, schandalig ! Totdat ik erachter kwam dat ik gewoon echt strontvervelend was met een slok op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Zijn er onenigheden? Klaar als een klontje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En pietjeparel is het er weer eens niet mee eens. Zal eens wel zo zijn. Beetje moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 sorry Woman was aan het bijlezenblauwe boekje is volleygrapje van vriendinnee een wit boek, iets groter dan pocket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Is dat zo woman? Je vult in..Niet meer dan dat. Nogmaals..morgen ben ik zo nuchter als het zijn kan. Stel me de vraag opnieuw en je hebt hetzelfde antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Willie, hoe gaat het met je?Ik zie je af en toe ingelogd, maarje schrijft niet eer,er zijn hier nog mensen uit jouw tijd hooren aagjes ook (ik zei de gek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Het doet je geen kwaad eens te luisteren naar woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Blondie, ik geef je een Goed werk!!En nu niet té euforisch worden.Rustig doorgaan. Dag per dag.Ik zou zeggen, dan moet het goedkomen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=yH8koG6brAQStaat voorlopig op! Hoewel ik hier niet meer zo goed zie wat ik schrijf, buiten het vuur is er geen licht!(leve de lab top)Pannekoekjes waren heerlijk! Nog mmer de sardines, sweet-potatoes, courgetten en aardappelen rechtstreeks in het vuur!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Gevonden Hoe zit het met jou dan Pietjeparel, drink jij nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Jane, Willie schreef verleden week, dat hij acht maanden droog was.Is het geen kanjer.Dag Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ha die Soothenog langs gefietstin jouw buurtwist niet dat A zo mooi is daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 PP, OIOIOIOI, doen we vandaag maar niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat was fout geschrevenHet doet je geen kwaad te luisteren naar, woman.Maakt een heel verschil toch Ik zie dat soothe er is..knap wat je eerder deed kerel. Ik hoop....Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Luisteren naar ?Wees eens duidelijk, Fleur, luisteren naar WAT ? waar heb je het over ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Laag womanZover moet je gaan toch?It's a jokeSlaapwel jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden