Spring naar bijdragen

zaterdag 31 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 431
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allen, ben ik weer even....
Heb teruggelezen, maar nu even geen puf om te reageren...
Zoals ik al bij het pactdraadje heb aangegeven neem ik nu effe tijd voor mezelf en mijn sorrows...
Niet dat ik me niet geraakt voel door jullie sorrows, maar hoe kan ik jullie helpen als ik zelf nog moeite heb om mezelf te begrijpen soms...

Vandaag een ******************************* dag gehad...
Alles zat tegen... Ook niet op verjaarsdag van mn pa en zus geweest, want de auto stopte er halverweg mee (accu en dynamo naar zn grootje)
ook mn kids dus niet gezien, die vol verwachting op me zaten te wachten bij Opa & oma op mijn komst:(
Nu dus effe geen behoefte om verder te reageren... Lees wel af en toe om een hoekje mee, maar te verdrietig nu om reacties te geven op alle onenigheden nu...

Ga goed, nog niet gedronken en ga dat ook niet doen... Zou het alleen nog maar moeilijker maken !!!
Dus mn 3 weken is een feit !!!

Liefs blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zit toch op een andere vibe, Fleurtje. Net als bv iemand die geblowd heeft tussen nuchtere of dronken mensen gaat zitten. Is toch een andere mood waar hij of zij zich in verkeerd.
Ik vroeg het me ook altijd af, kon me erg onmiskend voelen, onrecht werd me aangedaan, schandalig ! Totdat ik erachter kwam dat ik gewoon echt strontvervelend was met een slok op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...