VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi Akelei!¨Pinda kaas bij de noodles!Type ik tss twee rondes door! (bbq-rondes). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleurtje Hoorde ik mijn naam roepen? Of was het iets anders?Hallo allemaal,Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 beks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Gaat ie niet goed Fleur? Heb niet alles teruggelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ketchAp Akelei:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Voor mezelf..Ik heb een enorme hekel aan. Ik dacht rust te vinden en ben verzeild in..Ik hoor mensen praten en het ging me allemaal voorbij. Kind off crap..Ik begrijp kruimel..Hoe hard je ook duwt, sommigen houden de façade zo hoog..It's kind off sad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik heb je geklasseerd Wing..Je spreekt jezelf tegen..heb ik niets aan. Ik heb het beleefd gevraagd. Niet enkel aan jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Winchi, goede tip, dank. Ga ik zeker doen. Wat ik ook gelezen heb over de hekserij is respect voor de seizoenen. daar kan ik me erg in vinden. Beetje banaal voorbeeld, geen erwtensoep in de zomer. Dat gaat natuurlijk veel verder dan dat, en lijkt me heerlijk. Ze hebben zelfs 8 x per jaar een seizoensritueel. Mooi. Ga opzoek naar een ander boek, want wat ik nu gelezen heb was beetje jonge heksengedoe. Nix mis mee, maar zoek wel iets volwasseners dan 14 jarige heksjes. Met alle respect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleur kun je me vertellen wat er op dit moment aan de hand is? Gewoon even in je eigen woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi Jane !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goeie avond Bekkie Goed mensen ik ga weer afsluiten. Heb morgen D.A. dienst dus een beetje bijtijds de koffer in. Slaap lekker allemaal en morgen weer gezond op.Hoi hoi, Akelei, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik ben gewoon droevig beks.Dit forum is niet oprecht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Sweet dreams bolletje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Kan ik iets voor je doen Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleur heb je gedronken dat je zo aan het duwen bent ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 funny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Slaap lekker Bolletje xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 SSSSttttt laat Fleur maar even lekker tieren Wing en Woman, heb er ook vaak behoefte aan en kan dan ook geen kant op.Meis ik snap je wel, je krijgt hier niet de antwoorden die je wil, stel concrete vragen Fleur, misschien is het dan makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ben ik aan het duwen woman? Natuurlijk heb ik gedronken..gek hoe het één automatisch met het ander wordt gelinkt.Ik zou net hetzelfde denken als ik niet gedronken had. Misschien zou ik gewoon lachen en niets zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik geloof dat Fleur oprecht isMaak er van wat je wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Womanonder de trap ligt tussen de troep nog een goed wicaboekjeen als he daar niet ligt dan onderin de secretaireHoi Akelei ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hallo Wing,Fleur wie zegt er dat je niet oprecht bent? Not me, stel eens een concrete vraag aan degene aan wie je hem wil stellen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Gadver... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleur pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Het is maar wat je wil zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden