Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja, Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zal ik nu vragen of jij een tikje teut bent? Is dat een leuke vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Luitjes, ik ga er weer vandoor. Igor, ik hou de foto nog tegoed hoor !!! En Alf, goeiemorgen, klinkt heel goed zo. En jij houdt mij antwoord nog tegoed, don't worry komt echt. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tatum, en nu doe je wel degelijk vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik log wel uit. Niet helpend zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 mooi Alf, het is een fijn gevoel, vertrouw op dat gevoel, zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja Yvonbinnen 1 uur ben ik weg hierdus ff alles opruimen, account weer verwijderenenz en een rondje maken als afscheid.Het ewas fijn hier en ik ben blijweer in mijn eigen bedoeninkje te komen, mooi toch?zo ff bijlezen verder.Dhen, thnx voor de boodschap aan Wingheb ik ook wel wat aan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Yvonne, miisschien heb je gelijk, misschien was Igor vervelender! Ik hoef niet alles te pikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Alf,Hoe dan ook: vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Iemand enig idee hoe ik al mijn berichten kan weghalen? Lukt vast niet...PietjeParelIk kan een heleboel troep opschrijven maar dan wordt het waarschijnlijk melig. Tijdens de ban waren er veel mensen die lieten zien hoe graag ze me hadden. Ik schrok daarvan en heb niemand bedankt maar ik vergeet niet hoe ze daar stonden. Na mijn terugkomst waren er veel mensen die lieten zien hoe graag ze me nog steeds hadden ondanks dat Fleur niet altijd netjes is. Sommigen heb ik waarschijnlijk op dat vlak teleurgesteld. Maar ook ik moet een pad bewandelen..op mijn eentje.En tussen die mensen stond jij, op een totaal andere manier. Je leest dingen zoals ze gelezen moeten worden..je bent opmerkzaam en attent. Je stribbelt wanneer je stribbelen moet. Je hebt een tijdje naast me gelopen op een andere manier..Je bent oprecht. Ik vind jou een bijzonder mooi iemand maar dat wist je al vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 J Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Mooi Alf, heel mooi, als je het weer kwijt denkt te zijn, weet dan waar het is, het is nooit weggeweest, ik/we/men was alleen een held in het verstoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 K Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 GoedemorgenEen voedzaam ontbijt hierWaarvoor dank, ik neem hetmee op de fiets zometeenTatum, rustig aanLeg de lat niet te hoogHet heeft tijd nodigGun jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Het is geen keuze Alf.Natuurlijk zie ik meer mooie mensen rond me maar het bewandelen doe ik alleen. In dat opzicht dat ik de stappen zet, soms gooit er iemand er rots op, soms haalt iemand er eentje weg..PP is me, zoals nog een aantal anderen, bijzonder.Iemand enig idee of ik al mijn berichten kan weghalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing een half jaar terug ofzo hadden we het over de maatschappij en inzichten in ons zelf etc. Ik zei toen: voor de maatschappij ben je dan gek of je bent een kluizenaar. Jij zei toen: ik ben een kluizenaar. Ik heb me tijden lopen afvragen hoe dat dan voor mij was en ik dacht ja idd een kluizenaar. Ik moest wel naar binnen anders begrijp ik mezelf niet, de wereld niet, het is daar eenzaam maar dat is niet erg, het is er ook mooi, levend, zacht. Buiten is dat lang niet altijd, toch wil ik uiteindelijk met dat open hart naar buiten: kijken wat mijn binnenblik buiten doet; kom ik laat het je zien, laten we samen het leven mooi vinden. En dan knal je tegen weerstand: nee het leven is kommer en kwel, bek op het stuur, afzien etc. Die weerstand roept weerstand in mij op, zoiets bij jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Gelukkig heb je maar 2 schouders, Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Fleur, meestal haal ik alles weg (delete) en plaats een *, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Eén voor één FleurOf ze blijven staantot in eeuwigheidWat geen schande is:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 PPDe dag dat ik zo sterk ben als jij...dan drinken we een glaasje sinaas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden