Spring naar bijdragen

zonDAG 1 aug

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vraagje,
Ik wilde Tort nog even een pb'tje sturen om te vertellen dat ik haar een fijne vakantie wens, achteraf dus... maar nou kan ik helemaal geen pb'tjes meer versturen opeens.
Als ik op het slotje klik krijg ik een klein geel sterretje met een rode rand erom heen en een uitroepteken er midden in .....
Het helpt niet als ik uitlog.. en daarna weer inlog en ook niet als ik het hele programma afsluit en daarna weer opstart.
Lekker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Dar.
Ja, is heerlijk weer nu buiten, af en toe een licht wolkje, maar veel zon, fijn.

Probleem met privéberichtje is inmiddels ook opgelost:
ik klik nu met rechtermuisknop op het slotje, en vervolgens op koppeling openen en dan lukt het wel...
Gek hoor, zou het te maken kunnen hebben met het feit dat ik gisteren google earth er op heb gezet???
Maar goed, maakt niet uit, probleem is de wereld uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Yvonne

Op die fiets ...

Snap die mensen niet hoor.

je hebt een kat en je zorgt er dus niet goed voor.

Iedere @#$*# weet toch dat fout gaat als je ze niet laat helpen?

Ongelooflijk hoe harteloos mensen kunnen zijn.

Vonnie, ik denk niet dat deze mensen harteloos zijn maar niet verder na denken, wat de consequenties zijn als je een diertje neemt. Ja en dan komen de onkosten en dan dumpen ze zo'n dier. Of zo'n dier wordt groter, heeft de uitstraling niet meer van zo'n klein ukkie.
Ze zouden moeten verplichten om ieder dier te laten chippen. Huis aan huisbezoeken afleggen. Niet gechipt dan een fikse boete.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen PP.

Tuurlijk mag jij zijn die je bent Pietje.

Als men alles goed leest heb je in de loop van de afgelopen maanden aardig wat van jezelf laten zien , dat klopt.
Maar over het algemeen vertel je niet echt veel over jouw situatie, je gaat meer in op de 'problemen' van een ander, en daar is helemaal niets mis mee.
Soms kom je wel een beetje over als een schoolmeester heb ik het idee en dat kan op 'verzet' stuiten.
Misschen dat er daarom , EN omdat je dus door de bank genomen niet veel over jezelf vertelt in het gewone gepraat op de manier wordt gereageerd zoals je net aanhaalt.
Maar ik ben het daar dus ook niet mee eens.

Klinkt makkelijk, maar is het niet altijd: gewoon langs je rug laten afglijden meid.
JIJ weet dat je het goed bedoelt, en vele anderen hier ook.
En dat is het belangrijkste. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens Bol,
Maar inmiddels weet men toch ook wel dat zo'n schattige kitten opgroeit tot een grote kat.
Dat je zo'n beestje niet voor decoratie hebt, maar om een band mee op te bouwen, om van te genieten;
en dat daar ook financiele gevolgen aan vast zitten.
En er is ook wel aardig wat informatie de wereld ingestuurd over het probleem van 'overschot' aan katten door ze maar nestjes te laten krijgen.
Als je een auto koopt ben je ook niet van de kosten af als je hem betaald hebt, moet je ook brandstof betalen en hem in onderhoud gooien.
Sorry, ik kan er met mijn pet niet bij dat je je kat, een levend wezen dat van jou afhankelijk is, dat van jou houdt, dumpt als er kosten aan te pas gaan komen.

aanpassing: 'd'tje vergeten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vonnie, dat komt gewoon omdat er sommige mensen denken dat een dier een gebruiksvoorwerp is. Onderdanig aan de mens, en dat je er zo maar mee kunt doen wat je wilt. Men heeft inderdaad niet in de gate dat, als jij een dier koopt, je er voor verantwoordelijk bent. Net zo goed als dat je kinderen hebt.
Als ik zo s'avonds met mijn katje op de bank lig, dan realiseer ik me heel goed wat voor 'n plezier ik van haar heb. Een heel eigen kartakter, ondeugend, en een eigen willetje. Maar ze is zo ontzettend lief.
Likt aan m'n handen, en als ik s'nachts naar toillet ga en daarna nog een paar trekkies doe, bijt ze altijd in m'n teen. Dus ben ik gelijk wakker.
Nee ik zou niet zonder mijn dieren kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook niet Bol,
Hebben altijd honden en katten gehad.
EN kinderen.
Maar de honden en katten zijn ook gewoon als kinderen voor ons hoor.
zouden die mensen ze dan nooit ECHT in de ogen hebben gekeken?
Goeie genade, wat missen die mensen dan veel.
En nee, ik ben geen lichtelijk gestoorde zwever , hihi, sta met beide benen stevig op de grond ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonnie ik denk dat sommigen, ook al zouden ze recht in de ogen van een dier kijken, ze niets zien. Dan hebben ze die klik niet met een dier. Dat is een groot gemis bij deze mensen. Dat lukt niet. Ik denk ook dat het te maken heeft met de opvoeding. Hoe gaan ouders met dieren om. Kinderen nemen dat gedeelte vaak over.
Wij hebben vroeger thuis alles gehad, van honden tot en met varkentjes, geiten schapen enz.
Ik heb toch geleerd om een dier te respecteren en het moois wat je ziet bij hun te zien.
Want je kunt heel vaak aan de mimiek van een dier zien, hoe hij zich voelt. Je kunt zien als een dier verdrietig of depri is, je kunt aan de lichaamstaat zien hoe een dier van karakter is. En daaraan zie ik heel vaak, hoe een dier het thuis heeft. Ik denk heel vaak, je kunt aan een dier zien, hoe zijn eigenaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tatum. Misschien heb je je eis te hoog gelegd. Maar je kunt vandaag weer opnieuw starten. Misschien zou je kunnen proberen om tegen jezelf te zeggen, vandaag niet, en morgen zien we wel. Kijk eens naar de dagen dat het wel gelukt is, dan weegt het minder zwaar. Probeer het vandaag droog te houden dan zie je dat je het ook kunt. Het is niet makkelijk om niet meer te drinken, maar straf jezelf niet.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Tatum, dacht dat ze nog veel jonger was.
En ja, op die leeftijd slapen ze graag behoorlijk uit, hihi.
Dan zelf misschien de fiets pakken en een eind er op uit gaan?
Briefje voor dochter neerleggen dat je er even tussenuit piept....
Lekker eind fietsen en ergens op een terras een bak koffie of thee drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bus rijdt, de ferry vaart en de vliegtuigen mochten vanochtend ook nog landen.
De toeristen keken vanochtend een tikkeltje argwanend om zich heen
"gaan wij het hier wel leuk vinden". Maar ja wat doe je tegen een dhendro met een :D
probeer dan maar eens een slecht humeur te houden en natuurlijk de
niet-stakende :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIhi, niet te hard zeggen Tatum....
Maar zou het je zo gunnen om nu met volle teugen te kunnen genieten van je eigen huis, je eigen plekkie.
Probeer het gewoon.
Jullie verdienen het toch?

Hannah, dan is dat gewoon heerlijk voor jou, geen enkel probleem dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...