Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Over 5 minuten goeie film op rtl 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tsja W. dat hebben we hier nie op de kabel en m'n sateliet staat anders georienteerd!Canvas??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 al 3 x gezien Womanidd steengoeduiteindelijk zelfs aangeschaftdus ik ga toch de sauna maar in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Volgens mij wacht mijn dochter tot de laatste minuut om terug te komen :$Vandaag ging redelijk goed. Niet over een leie dakje maar soit het niet gedaan wat ik niet ging doen. Winkel is al gesloten en zou toch te lui zijn om naar de nachtwinkel te gaan. Dag 1 zit er voor mij dus op . Ongeduldige ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 huh??? Er klopt iets ni aan diene zin... Kijk het begint al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 En daar zijn de pizza's!!!!Eentje met veel look pour moi will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hey Akelei. Hoe is het vandaag gegaan met je? Heb je het een beetje rustig gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Thanks! Alle kruimels opgegeten die in de kast lagen . Hoefde ik niet eens naar de winkel se.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Okee kolonisten!Het is weer vaagOf ik ben vaagWahteverStom spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Oesje Ake..das niet fijn..Morgen is maandag en een nieuw begin van een nieuwe week toch? Mooie start Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Maakt niet uit Akelei,morgen komt er weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nou dat red je nog wel!Laat dat roken nou maar evenWat is nou 10 jaarKijk wat je doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Het kan als je morgen neemt voor wat ie staat. Namelijk een nieuwe start toch? Elke dag is er morgen, dat is waar..Neem je iets te eten mee als je daar toch bent? Will deelt de pizza niet zie ik..en de kruimels waren vrees ik toch niet genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Idd. Akelei met morgen X zoveel zijn er ineens 10 of meerdere jaren voorbij.Zoals 1 dag 20 jaar kan duren en 20 jaar op 1 dag voorbij lijken!Enneeeeeee, stoppen met roken staat zeker nog op m'n programma!Succes in het tank station! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Is dat malig? Ok sorry dan!Ik, ik rust uit!Hoewel ik soms moet roepen: Niet voetballen binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Over tot de ordeNix aan de handLijkt maar zoPompidom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik kom ook nog even weer om het hoekje gluren hier.Fleurtje, het is goed gegaan he? Akelei, je slaat de spijker op zn kop. Altijd maar weer de belofte van morgen. En als je dan opstaat ben je vergeten dat wat gisteren morgen was, opeens vandaag is. Er komt altijd wel weer een morgen. Ach, zo heb ik dat ook jaren gedaan. Nogal zinloos eigenlijk he? Maar ik vertel niks nieuws nu.Wie gaf net de filmtip (Shawshanks redemtion). Tnanx, ik had hem laatst opgenomen maar te kort en dus het laatste half uur gemist. Neem ik nu dat laatste deel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zie ineens en hele scene met sjef vanoekel in een tankstation voor m'n geestesoog,maar ik voel me vandaag idd. wel redelijk malig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja Akelei als de spanningen te hoog op lopen moeten we leren daar mee om te gaan maar dat is zo verdomd moeilijk. Ik denk dat het in mijn geval, een van de grootste triggers was. Spanningen waar ik niet mee om kon gaan. Ik wilde dan maar één ding, rust, hoe, dat maakte niet uit maar rust, dat is wat ik wilde. Even helemaalweg van die onrust in me.En dat bereikte ik toen alleen maar als ik dronk. Om een of andere reden, heb ik in de loop van de tijd, toch leren om te gaan met spanningen. Ook omdat ik een beetje beter kon relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 En die scene bestaat nog niet dus kan ook met iemand anders voorlopig!(sorry Akelei, hoop dat je me niks kwalijk neemt!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Maar Akelei je schreef dat het nooit je grootste vrienden kunnen worden, maar dan is het toch ook logisch dat je je eenzaam voelt. Ja en als je dan ook nog geen partner hebt, ben je eenzaam. Dan is het toch normaal dat je je rot voelt, je kunt niets delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nog niet Akelei, nog niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zijn er helemaal geen andere mogelijkheden waar je naar toe kan gaan? Heb je helemaal geen vriendinnen of zo?Maar je werkt toch ook of vergis ik me? Ik bedoel, je zit toch niet de hele dag alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Akelei, maar je had toch een job dacht ik? Of is het vrijwilligerswerk, hoewel dat natuurlijk niks uitmaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden