Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 OkeeKlaar dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Madelief,Natuurlijk hoor je er gewoon bij.Dat heeft niets te maken dat je hier relatief nieuw bent hoor.Soms schrijf ik ook wel eens iets waar niet op gereageerd wordt.Nou jammer dan, betrek dat gelukkig al lang niet meer op mezelf.Moet jij ook niet doen hoor.Andersom, reageer ik ook niet op alles en iedereen, dat is ook haast ondoenlijk.In elk geval, gewoon gezellig mee blijven kletsen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Niet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Natuurlijk komt het goed madelief. Geef jezelf de tijd. Je wordt zeker gehoord hoor. Misschien een keertje herhalen als je het gevoel hebt, dat men je niet hoor. Het komt vaker voor hoor, ook bij anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Welles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Betweter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hey Bollie Madelief, ik volg, hoewel ik niet reageer, jou verhaal steeds met plezier hoor! Chappeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Yep Dansen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Fleurtje, het is echt gemeend hoor, hoe kan ik je dat nu toch eens duidelijk maken. Misschien met een Ja bolletje, we zitten in een soort van chalet, alles voorzien, keuken, slpkmr, douchen living, tv en dvd, en wachten daar op de telefoon om uit te rukken in gans de haven. Met ons bootje of auto. We draaien shiftjes van 12 uur, eerst de dag gevolgd de dag nadien met de nacht, dan 2 dagen thuis and so on !!De boten zijn geladen of leeg, dat maakt voor ons niet veel uit, ze moeten vast of los, en daar komen wij in de picture.Ik woon zo'n 30km van die chalet en het zijn grote of kleine zeeschepen.Vraag maar raak hoor.Ikzelf voel me vandaag heel slecht, heb email gekregen van T en tussen de regels door denk ik dat dit het begin is van het einde. Het gaat gewoon niet meer. Wil er niet teveel over kwijt, temeer daar de heren tactive het nodig vonden om weer eens grondig te gaan kuisen in het relatiedraadje. Ben er redelijk pissed over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Oh ja, goedenavond aan iedereen, maar ik ben al gelijk weer terug weg. Moet pizza's gaan halen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ho ff Will,dat kuisen was ivm iemand die als partner vandaar zat en er niet hoortde reakties op die persoon moesten ook wegdat is ok want het gaf onrustHet had dus niets met ons als schrijvers van doen.Ik vind het jammer als hier nu ook onrust door komt.Het froum is wat wij ervan maken!!!Wat T betreft, jullie hebben toch die afspraak van 1 okt.probeer daar in te rusten, ik ken de mail natuurlijk nietdus je kunt het juist aanvoelen, uiteindelijk ken jij haar!Maar afspraak is afspraak en het is nog lang geen 1 okt.Ook daar kun je rust voor vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Will,Haalt pizza's marjoOoh ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dansen? Wil E-mail? Hoezo via e-mail? Tussen de regels lezen is heel gevaarlijk. Het is ertussen namelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik ga ook ff rust zoekenin mijn eigenste saunaatjeheb m best gemistal realiseerde ik met datpas vandaag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Lieverds!Rapi, Marjo, VM, Bol, Bor, Fleur, Jane!!!Het is oke!!Ben ongesteld dus overgevoelig!Even relativeren!Dank voor jullie woorden.Ik besta dus wel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Eronder,- en inhouden helpt niet is mijn ervaringMag zo gek als je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Das just wat jane zegt, had niets met jouw draadje te maken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Natuurlijk besta je madelief!! gekke kippebil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Fleur! Je laat me lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi AkeleiDe rol Makes meBit joe knowEruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi Akelei,Alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Lieve Will!Wat moeilijk voor je nu!Als je op je werk een e-mail van je vrouw krijg!Dat snap ik niet helemaal.Het is toch beter om elkaar in de ogen te zien?Heel veel sterkte! En blijf geloven in jezelf! Lieve Belg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 En met jou Akeleimooie bloem!Nu moet ik weer op ballet oeh i k moet echt even weglater! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goed zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tutu niet vergeten Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden