Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Doggies wachten, ga nu. Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 open maken Woman, durf je dat aan?haal je wel de stroom eraf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing, Het is het resultaat dat telt.Met meer of minder gepruttel.Pruttelen kan soms leiden tot overkoken wat moeilijker op te kuisen is.Hoewel soms noodzakelijk om de juiste kooktijd te kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nu ga ik op de bank crashen doehoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Kan me heel goed voorstellen Jane, dat dat spannend isMaar je hebt het toch aangedurfd, en Woman ook.Echt leuk.Ga zelf niet op vakantie dit jaar,Nog niet eens wegens het geld, maar gewoon echt geen zin.Heerlijk half aug. een weekje niks.Keutelen in mijn nieuwe flatjeOpstaan, wanneer ik wil, even naar het dorp lopen als ik er zin in heb.Vriendinnen uitnodigen omdat ik gewoon eens thuis ben.Nee, ik vermaak me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Woman, Jane, 2 mensen waar ik veel respect voor heb! C. dat jullie het zo leuk hebben gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi!GefietstMuseumPicknick enzo..Uurtje voor onszelfDan weer spelletjes!!!Ben zenuwachtig of dat dochterook gaat komen, zoon gaat paardaagjes naar vriendje morgen metde treinEen hele week alBen gewend geraaktaan het alleeen zijnNoet plannen makenMaar er komt steedsiets tussen dit hier gaat me ookals velen niet in de kouwekleren zittenGrmmbblll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hier gaan woorden soms verloren.Hoe komt dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Omdat het vaak moeilijkis precies te zeggen wat je voeltOntoereikendBiber does better Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 wat bedoel je Madelief?Hoi Marjo.Nieneke knuffel.den Niwi se. Ja jullie schrijven dat zo dus ik aap maar na se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 wat zijn we gezegend het Nien:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Marjo!Lieve Bol,Soms heb ik het idee dat ik alleen in de ochtend gehoord word.Dan heb ik een wisselwerking.Het komt heel vaak voor dat ik in de middag of avond iets zeg, en er word overheen gelezen.Misschien is dat omdat ik hier vrij "nieuw" ben?Typevoutje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 We zijn gezegend met alle forummers die nu aanwezig zijn, Jane. Weer ff goed om dit ook weer te ervaren. Dat sterkt me weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Marjo, gewend aan alleen zijnken ik ook erg goeden af en toe de horizon weer ff verruimenkan ook heel voedend zijnvoor de ziel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Of dansen op blote voetenkijken hoe de wolken drijvenI must goI must go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nee hoor Madelieverdje, dat komt ergens anders door. Maar je kunt natuurlijk ook naar het pactdraadje gaan. Ik ga daar ook wat meer naar toe als het hier te druk wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja, dat is het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Madelief,is het niet zo dat mensen reageren op degeneof het stukje dat raakt aan waar we zelf mee bezig zijn?Bij mij meestal wel, en dat betekent dat ik op de meesten niet reageerik krijg hier al vaak erg veel indrukken, ze doen allemaal wat met memaar van sommige stukjes raak ik van mijn aproposen ik word steeds selectiever,dat zegt niets over hen die ze schrevenalles over mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Borretje en Bolletje,Misschien wil ik er te graag bij horen....zou heel goed kunnen!En ik kom nog maar net kijken, is gewoon waar!Maar het komt goed!!!Ben niet depri ofzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hmmm heb maar in één draadje liggen aan te passen en ben het nu al beu..Beter niets zeggen dan moet je ook niets aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ah die will Nou je kon moeilijk nog iets anders zeggen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dat was toen FleurNu is nuOoit wellicht eens herlezenIn een sentimentele bui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Teruglezen?? Moi?? Nope..no no no..Er moesten een paar weg, moest gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden