Spring naar bijdragen

zonDAG 1 aug

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeienavond (?).
Heb bijgelezen van vandaag.
Wil jullie bedanken voor de warme en steunende reacties op mijn sollicitatie en dat ik gisteravond niet met buuf heb gedronken.
Moet me van t hart dat ik nu, zonder alcohol, wel alle emoties keihard binnen krijg.
En omdat ik ongeveer tegelijkertijd uit mijn schulp de wereld ben betreden sta ik soms zeer onwennig en onthutst te kijken wat er allemaal aan interactieve gevoelens in t rond vliegt.
Hier.
Daar.
Overal.
Slik, help?! Nee hoeft niet, ben sterk.

Zou zo graag op jullie allemaal persoonlijk willen reageren maar in mijn hoofd lukt dat niet dan wordt het 1 brij.
Heb jullie allen lief zoals ik mezelf lief zou moeten hebben.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk Woman dat je hele huis vol met bloemen was. En inderdaad toevallig dat je de krullenbol tegen kwam. Misschien heeft hij het wel per ongeluk expres gedaan.
Zowie aan de rees? Heeft hij iets gegeten wat niet goed viel? Als ie maar goed blijft drinken, dan kan het nog geen kwaad hoor. Maar erg vervelend voor zo'n dier. Hopelijk kan hij het vannacht op houden meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Bol,
Gezellig was het zeker ook.
En goede afspraken, geeft zeker eengevoel van vrijheid hoor.
Een tuintje..
Nee Bol, ik zit op de zesde verdieping, met een mooi balkon, en geniet van een prachtige mand met geraniums die daar staat,
En natuurlijk van het schitterende uitzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat Zowie vannacht beneden, Bolletje, dan kan ze de hoge nood op het balkon doen.
Ik hoop dat het niet het eten was, want dan kan ik het morgen bij mezelf ook verwachten. Zowie krijgt de restjes van mij altijd, ze mag mn bord schoonlikken, en verder gewoon dagelijkse brokjes. Ik heb haar wel steeds een heel klein stukje van de kattenpaté gegeven, omdat de katten dat ook kregen. heel klein stukje maar hoor, voor het idee. Maar dat zou het wel kunnen zijn, omdat ik ook met hondenpaté in het verleden deze ervaring met haar had. maar een heel klein stukje kan dus blijkbaar ook niet.
Nou ja maar even aanzien. Nu de katten ernstig knuffelen. Poesje zat tevreden op de bank dus het gaat prima met haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Rapi. Ja een balkon is ook erg mooi. Zeker als je er bloeiende planten hebt staan. heerlijk Rap. ik ben blij voor je.:present: hier heb je nog een bloem. Die is voor in je huiskamer.

Lieve lieve Saar toch, je bent so'n scheetje hé. Wat zou ik je knuffelen als ik voor je zou staan en je een beetje onwennig de wereld in zie kijken. Ik zou je mee willen nemen naar plekken waar je je veilig zou voelen en waar je zou kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.
Je doet het zo goed, en het is zo normaal dat je, nu je niet meer drinkt, veel meer aan gevoelens binnen krijgt. Het is normaal dat je je wat onzeker voelt als je die grote wereld in stapt. Ik heb dat ook gehad hoor. Maar bij mij is dat na verloop van tijd minder geworden, en het is nu helemaal weg. Ik voel me niet meer onzeker, omdat ik letterlijk voel aan mijn lichaam dat ik steviger op m'n benen sta. Ik ben niet meer bang. omdat ik gegroeid ben. Ik gun dat jou ook.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen
domme mensen
mensen-mensen
het leven is zo kort
we zijn ziende blind
horend doof
zieleleed zo groot
als de grootste oceaan
donker als de nacht
licht in ons bestaan

druk me wat vreemd uit vandaag
geen zorgen; niet gedronken hoor
gewoon
een beetje gek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol: :heart:
laat me graag door jou meenemen!
Je bent een schat :present:

Woman: kattenvoer is hoogwaardiger dan hondenvoer, Zowie kan du eigenlijk niet zo snel van de kattenpaté dunne krijgen. Miss gewoon reisstress?

Iemand had het vanmorgen over advocaat aan de hond en dat dat raar was:
neenee dat is het niet dwz niet indien als zeer tijdelijke tranquillizer, echt waar hhor zelf geef ik mn oudje bijv. op Oudjaar een paar lepels advocaat, is ze niet meer zo bang voor de knallen. Kan ook geen kwaad. Bovendien: het is van ei gemaakt en daardoor zijn de meete honden er gek op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Alf voor de herinnering: ga vanavond ook ZG kijken, zeker weten, had de eerste gemist maar kon gisteren gelukkig de herhaling zien: mooi! Verheug me op vanavond.

Drup, lieve Drup ik denk zo vaak aan je............heb geen woorden om je te steunen maar heel mijn gevoel leeft met je mee en wens je toe dat je na alle drukte en afscheid rust en vrede kunt vinden op je nieuwe stekkie. Dapper wijffie :heart:
Maar wat je zegt is toch ook gewoon waar: het leven is afscheid nemen, telkens opnieuw, telkens in een andere vorm totdat we zelf afscheid van het leven nemen. Hard mss maar tis niet anders, toch?

Al die vechters hier die het zo zwaar hebben in hun gevecht tegen de drank, met zichzelf, in de maatschappij, door het verleden, uit angst voor de toekomst...............
Wat zou ik iedereen graag al die kracht willen geven die hij/zij nodig heeft om uit het dal te komen, zich los te trekken en omhoog te klimmen. Bij dezen :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bor :present:

Jane: ook weer trug op t nest ;)
Fijn meiden dat jullie van elkaars huis hebben mogen genieten maar nu zo happy terug zijn op je eigen stek!
Hoorde laats een oudere man vertellen over de enige vakantiereis die hij ooit had gemaakt (naar Oostenrijk): "Joa, twas héle mooi doar moar ut mooist was dat ik pas toen we terug waren kon zeen how mooi of t hier iegnlijk is." Hij hoefde nooit meer op vakantie en nu zie ik hem regelmatig met zijn vrouw door de omgeving fietsen, mooi hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja rapi, kan het je aanbevelen hoor.
Ook erg spannend om te doen, want ja
je denkt dat je elkaar kent maar op t forum
zie je toch maar een deel van de ander uiteindelijk.
Maar het is natuurlijk veel persoonlijker dan een hotel, veel
luxer ook en het kost alleen reisgeld, niks dus eigenlijk.
Eten en drinken moet je thuis ook en de uitstapjes zijn
zo nieuw maar wel op een goeie fiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...