rapilos Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Leuk woman,Heerlijk, dat je zo van je eigen huisje geniet.Ik herken dat hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goeienavond (?).Heb bijgelezen van vandaag.Wil jullie bedanken voor de warme en steunende reacties op mijn sollicitatie en dat ik gisteravond niet met buuf heb gedronken.Moet me van t hart dat ik nu, zonder alcohol, wel alle emoties keihard binnen krijg.En omdat ik ongeveer tegelijkertijd uit mijn schulp de wereld ben betreden sta ik soms zeer onwennig en onthutst te kijken wat er allemaal aan interactieve gevoelens in t rond vliegt.Hier.Daar.Overal.Slik, help?! Nee hoeft niet, ben sterk.Zou zo graag op jullie allemaal persoonlijk willen reageren maar in mijn hoofd lukt dat niet dan wordt het 1 brij.Heb jullie allen lief zoals ik mezelf lief zou moeten hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wat leuk Woman dat je hele huis vol met bloemen was. En inderdaad toevallig dat je de krullenbol tegen kwam. Misschien heeft hij het wel per ongeluk expres gedaan.Zowie aan de rees? Heeft hij iets gegeten wat niet goed viel? Als ie maar goed blijft drinken, dan kan het nog geen kwaad hoor. Maar erg vervelend voor zo'n dier. Hopelijk kan hij het vannacht op houden meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja, Bol,Gezellig was het zeker ook.En goede afspraken, geeft zeker eengevoel van vrijheid hoor.Een tuintje..Nee Bol, ik zit op de zesde verdieping, met een mooi balkon, en geniet van een prachtige mand met geraniums die daar staat,En natuurlijk van het schitterende uitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik laat Zowie vannacht beneden, Bolletje, dan kan ze de hoge nood op het balkon doen. Ik hoop dat het niet het eten was, want dan kan ik het morgen bij mezelf ook verwachten. Zowie krijgt de restjes van mij altijd, ze mag mn bord schoonlikken, en verder gewoon dagelijkse brokjes. Ik heb haar wel steeds een heel klein stukje van de kattenpaté gegeven, omdat de katten dat ook kregen. heel klein stukje maar hoor, voor het idee. Maar dat zou het wel kunnen zijn, omdat ik ook met hondenpaté in het verleden deze ervaring met haar had. maar een heel klein stukje kan dus blijkbaar ook niet. Nou ja maar even aanzien. Nu de katten ernstig knuffelen. Poesje zat tevreden op de bank dus het gaat prima met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Oké Rapi. Ja een balkon is ook erg mooi. Zeker als je er bloeiende planten hebt staan. heerlijk Rap. ik ben blij voor je. hier heb je nog een bloem. Die is voor in je huiskamer.Lieve lieve Saar toch, je bent so'n scheetje hé. Wat zou ik je knuffelen als ik voor je zou staan en je een beetje onwennig de wereld in zie kijken. Ik zou je mee willen nemen naar plekken waar je je veilig zou voelen en waar je zou kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.Je doet het zo goed, en het is zo normaal dat je, nu je niet meer drinkt, veel meer aan gevoelens binnen krijgt. Het is normaal dat je je wat onzeker voelt als je die grote wereld in stapt. Ik heb dat ook gehad hoor. Maar bij mij is dat na verloop van tijd minder geworden, en het is nu helemaal weg. Ik voel me niet meer onzeker, omdat ik letterlijk voel aan mijn lichaam dat ik steviger op m'n benen sta. Ik ben niet meer bang. omdat ik gegroeid ben. Ik gun dat jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 lieve mensendomme mensenmensen-mensenhet leven is zo kortwe zijn ziende blindhorend doofzieleleed zo grootals de grootste oceaandonker als de nachtlicht in ons bestaandruk me wat vreemd uit vandaaggeen zorgen; niet gedronken hoorgewooneen beetje gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Bol: laat me graag door jou meenemen!Je bent een schat Woman: kattenvoer is hoogwaardiger dan hondenvoer, Zowie kan du eigenlijk niet zo snel van de kattenpaté dunne krijgen. Miss gewoon reisstress?Iemand had het vanmorgen over advocaat aan de hond en dat dat raar was:neenee dat is het niet dwz niet indien als zeer tijdelijke tranquillizer, echt waar hhor zelf geef ik mn oudje bijv. op Oudjaar een paar lepels advocaat, is ze niet meer zo bang voor de knallen. Kan ook geen kwaad. Bovendien: het is van ei gemaakt en daardoor zijn de meete honden er gek op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hahaha Saar, dat was ik van die advocaat. Ik had daar over gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Thanx Alf voor de herinnering: ga vanavond ook ZG kijken, zeker weten, had de eerste gemist maar kon gisteren gelukkig de herhaling zien: mooi! Verheug me op vanavond.Drup, lieve Drup ik denk zo vaak aan je............heb geen woorden om je te steunen maar heel mijn gevoel leeft met je mee en wens je toe dat je na alle drukte en afscheid rust en vrede kunt vinden op je nieuwe stekkie. Dapper wijffie Maar wat je zegt is toch ook gewoon waar: het leven is afscheid nemen, telkens opnieuw, telkens in een andere vorm totdat we zelf afscheid van het leven nemen. Hard mss maar tis niet anders, toch?Al die vechters hier die het zo zwaar hebben in hun gevecht tegen de drank, met zichzelf, in de maatschappij, door het verleden, uit angst voor de toekomst...............Wat zou ik iedereen graag al die kracht willen geven die hij/zij nodig heeft om uit het dal te komen, zich los te trekken en omhoog te klimmen. Bij dezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi hoiwelkom thuis Womanenne toeval bestaat niet he(vooral niet als je die toeval zo graag ziet:heart;)en wat is het weer lekker vertrouwd in het eigen stulpje heik moest ff mijn draai weer vindenmaar nu is het weer alsof ik niet weg ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Leuk die woningruil!Heb er ook wel aan gedacht, maar het is ook moeilijk.Je weet nooit wie je in je huis krijgt.Toch ga ik eens op die website kijken.Er zijn er meerdere geloof ik.Ze moeten wel van katten houden en van enorme stilte! hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi Bor Jane: ook weer trug op t nest Fijn meiden dat jullie van elkaars huis hebben mogen genieten maar nu zo happy terug zijn op je eigen stek!Hoorde laats een oudere man vertellen over de enige vakantiereis die hij ooit had gemaakt (naar Oostenrijk): "Joa, twas héle mooi doar moar ut mooist was dat ik pas toen we terug waren kon zeen how mooi of t hier iegnlijk is." Hij hoefde nooit meer op vakantie en nu zie ik hem regelmatig met zijn vrouw door de omgeving fietsen, mooi hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goeie avond Heer Wingeling. Hoe is het? Heb je vandaag een beetje rustigaan gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ha Wing, fijn dat je er weer bent Mossel; je geeft veel van jezelf te zien de laatste dagen.Ben er verrast door en blij mee want nu heb ik het gevoel dat ik jou soms ook een keertje zou kunnen steunen (illusie?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Oh jee het stroomt hier ineens helemaal vol, ff wat rommel van de banken halen hoor, lag net zo uitgebreid hier Hihi welkom avondfrummers!Ga zo de honden uitlaten.Doegh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Avond allen.Vanavond is het rustig, geen boomhutten, geen pannekoeken.Mag ook wel eens!Alles naar wens verlopen vandaag Wing? Sara, ik weet zeker dat je word aangenomen (heeft de hazelaar me gezegd! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Thanks voor de bloem Bol,Staat leuk op mijn witte bureautje.Heej Jane,Had wel gelezen dat je woningruil deed als vakantie, maar begrijp nu pas dat je met Woman hebt geruild.Wat leuk is dat zeg.En dan kan je op het forum gewoon weer verder kletsen.Hoi Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 morgen maar eens stoeien met beeldscherm, want dit is idd zwaar irritant....sorry Jane....maar dan ga ik eerst die grote eens openmaken, want die is toch kwalitatief beter dat dit kleine ukkiepuk ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Piekeren Wing,Toch geen al te nare dingen hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 VM thanxx, heb ook goede hoop.Wing ik ga het nog een graadje erger maken, zit je vast?Voor mij ben jij helemaal geen mossel maar een oester.Binnenin jou zit een prachtige parel die nog steeds groeit.Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 En den niwi is er ook se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja rapi, kan het je aanbevelen hoor.Ook erg spannend om te doen, want jaje denkt dat je elkaar kent maar op t forumzie je toch maar een deel van de ander uiteindelijk.Maar het is natuurlijk veel persoonlijker dan een hotel, veel luxer ook en het kost alleen reisgeld, niks dus eigenlijk.Eten en drinken moet je thuis ook en de uitstapjes zijnzo nieuw maar wel op een goeie fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 en ons Nina oek se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden