Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 hahahaIndeedHeb nu al een paar keer gehad dat er eentje naast me begon te snurken, daar kan ik zooooo niet tegen. Altijd weer tijdens het lekkerste stukje, met een mooi muziekje lekker liggen en alles loslaten. Grrrrrrrr quote: Originally posted by: wingchunHee Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Sara, het is een beweging van een andere orde, buikdansen of yoga. Not my cup of soupIk merk ook dat ik het geduld niet heb. Ik wil lekker uit mn plaat gaan, muziek ! dansen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 En ja, buikdansen is ook echt heel zwaar ! Zonder demuziek zou ik het veel te zwaar vinden. De muziek staat gelukkig snoeihard aan. Ben vorig jaar gestopt met dansen bij Yonina, omdat ze nooit muziek aanhad. Tsja op het droge kan je ook niet vissen he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Goeienavond iedereen. Ik spring even binnen, het is druk in de haven !Fleurtje, drooggebleven vandaag ?? Mooi, mooi mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Slape kindje tijd!!!Hey Vieeeeeeeeeeeeee ik vind m'n dibbertrje Dap verhaaltje niet mer terug!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hoi Will! Druk dus.Realiseerde me vanavond ineens dat ik vandaag op 5 weken zit (gek eerste keer dat ik er niet aan dacht) en dat betekent dat jij op 5 weken plus 2 dagen zit, toch? Kanjer! Hannah: wat is de reden dat je geen huisdier(en) meer hebt/wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Idd wing to much for ma miror!Tke captain is C; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Sara, arm in arm hé, week na week. Gaan we verder ??Alles okay met je ??Hoi VM. Wanneer kom ik eens af naar Limburg met mijn stalen ros ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Lieve mensen ben moe ga nog ff tv kijken.Alvast welterusten en morgen vrolijk en gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 oooook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Bijzonder aardig je berichtje Wing.Dank je wel.thnx Hannah enne ik kan je edb aanbevelenIk ga afsluiten, fijne chat nog allemaal.Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Nog ff op Will reageren: tuuuuurlijk gaan we verder, wat dacht jij dan Hier gaat het goed al voelt het soms nog onwennig en eng maar dat went ook weer!Werkze nog hè! Oja, was je vrouw blij met de bloemen en de uitnodiging?Nu ga ik uitloggen hoor.Dahag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ojee nu word ik ook en H.Davids maar moet nog effe op Hannah antwoorden.Je verhaal is duidelijk en je hebt idd al heel wat dieren gehad.Tuurlijk kan geen dier de plek van je retriever innemen maar misschien.............een nieuw hondje?En als je de puppietijd te bewerkelijk vind kun je ook wel een wat oudere hond vinden.Hoewel als je de verhalen van Igor leest zou je toch zo weer een pup nemen, of niet?Nee op de kinderen kun je niet meer rekenen lijkt me, maar het zou ook jóúw hond moeten zijn.Hm, zou er toch eens over denken? Een kleiner ras misschien?Maar nu ga ik op de bank,ben echt moe.Jij ook een goedenacht gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ja hoor sara, zo leek het toch, maar ben van niets meer zeker. Went ook wel hoor. Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hond uit, kom zo nog hier. Krullebol zwijgt, niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ik ga slapen. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Jemig, wil ik ff welterusten komen zeggenzie ik datr ik hier met drie mannen ingelogd sta,zo'n gelegenheid krijg ik niet elke dag;hallo mannen en welterusten mannentijd voor mannenpraat:Dbye:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Welterusten Jane, slaap zacht, fijne dromen xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 welterusten jane. It's raining men.playboytriumphpenthouse:.D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Toch maar even gedag gezegd, op msnDe bal ligt nu bij hemBegint het circus weerpfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 trusten hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Woman, ik hoop dat je het hoort. Ik heb dochter écht vertekd dat ik van haar hou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hoi TatumHey, ik zie smidje, hoe is het kerel ?Heer Alf, good evening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Het komt zo vreemd over, zo anders dan Hannah beschrijft. Ik wist ook niet van een dochter, maar weet dat je wel n "houden van" hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden