Spring naar bijdragen

Maandag 2 Augustus

Frans

Aanbevolen berichten

Ikzelf merk, na het bezoek vanmiddag bij Jos dat ik me ook veel prettiger voel. Ik heb het vaak niet in de gate dat ik toch loop met een hoop frustatie. Dit merk ik alleen als die frustratie weer minder is. Hoop doet leven zeggen ze wel eens maar ik ervaar nu lijfelijk, veel minder belasting. Zalig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er nog wel hoor VM

Als ik op de pc bezig ben, staat altijd adb ook aan.
Al vraag ik me soms met tussenpozes af of mijn inbreng
er nog wel toe doet?
Dat bedoel ik niet negatief hoor, lijkt me ook heel gewoon na een jaar.
Maar ik merk wel dat ik t nog wel nodig om hier te komen, om scherp te blijven.
Vandaar dat het forum gewoon nog aanstaat.
Je bent nog niet van me af, want ik ga gestaag door;)
(en ik wacht natuurlijk op je boomhutfoto)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

exact VM:heart:

Wat heerlijk bol dat je jezelf er nu ook veel beter bij gaat voelen.
Ik hoop dat Jos het gaat accepteren, als er daadwerkelijk een plekje voor hem vrijkomt
Dat zou een hele uitkomst voor jou en letty zijn denk ik.

Heerlijk dat je nu zo kan genieten Frans van lowlands
Lekker relaxed op t veld zitten en dubbel genieten dus maar nu
van alle bandjes en de mensen om je heen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer eventjes...

Heb mezelf een cadeautje gegeven: een nieuw mobieltje:) Waarschijnlijk is t'ie er morgen al. Ben er blij mee al moet ik er nog het e.e.a. voor regelen. Wil graag internet op die telefoon, maar kom maar niet ingelogd op mijn provider. Wordt dus bellen morgen:( Maar met een beetje mazzel kan ik dus wel internetten op mijn vakantie adres:D Kan ik dus toch ff langskomen;)
Ik heb meestal simpele en goedkope mobieltjes, nu dus voor het eerst een duurdere...Duimen dus maar....

Iemand hier een Blackberry? (de goedkoopste?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Kore:)
Ben er ook erg blij mee... Het is echt een kadootje voor mezelf.
Heb ook wel de mazzel dat ik werk èn dus zoiets kan betalen. En ik had wat korting vanwege mijn deelname aan het NIPO daar krijg je nl. kadobonnen voor deelname aan de onderzoeken.
Ik zit dus morgen rond de klok van 15.00 uur hijgend achter de deur;) Pakketpost.....
Ik kan me erg op zulke dingen verheugen, stom hè?:$

Ik ga nu met het vriendje tv kijken....
Iedereen een fijne avond!

Blondie:
Heb niet bijgelezen, maar hoop dat je gesprek goed ging!

Kore:
Zorg ook goed voor jezelf:heart: Doen hoor!

Tot morgen maar weer:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yoga was zwaar zeg pfff
Als ik geen fysieke klachten had was ik er al mee gestopt. maar ja het mot maar ....
Balanseren in standje hopeloos op 1 arm en 1 been en de rest in een kronkel.
Zo gauw het kan ga ik er af. Goed mn best doen dus, dan ben ik snel weer fit haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wing, hij stelde het zelf voor. Ik heb een tijd geleden toen hij nog thuis was, eens voor gesteld om daar eens wat informatie over te krijgen, heb ook op internet alles uitgeprint maar hij had daar toen geen oren naar.
Het zou te duur zijn, enz. Maar nu wil hij wel dus gaan we er weer voor. Dank je voor je aandacht.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond alle nog aanwezigen!
Ben weer trug van vergadering.

Frans: hèhè wat n opluchting zeg, gefeliciteerd hoor.
Ze zal wel op moeten letten met wat ze eet of niet? En wordt de pancreas (alvleesklier) ook gecontroleerd? Nou, die schrik heb je ook weer doorstaan en zonder drank, goed man :present:

Zag bij inloggen het profiel van een nieuwkomer open staan maar kan die nu niet meer terug vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah wat goed dat je actie hebt ondernomen, je zult zien als je eenmaal door de cirkel van de impasse heen bent gebroken ga je je alleen maar beter voelen, vast! :present:
Zelf heb ik er ook heel lang over gedaan hoor maar ik had wel de honden waar ik wel mee lopen móést en dat scheelde al heel veel. Heb jij huisdieren eigenlijk?

Woman: jee wist niet dat yoga zo intensief was zeg. Maar jij moet toch erg beweeglijk zijn alleen al door het buikdansen? Dat is toch ook best zwaar? Wat ben je toch een actieveling :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...