Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Hier in Zaanstad, das vlakbij Amsterdam.Reken maar dat het een spectakel wordt jihoe !!!
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Héhé Kore, kom je ff vragen hoe het met iedereen is, en je bent weer weg. Was juist zo benieuwd hoe het met jou vandaag is gegaan.O Jane dat wist ik niet dat gember ook kon. Wat leuk. Helpt dat ook voor mensen?
lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Ja juist voor mensen Bolik hoop dus ook voor pups:D
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Oké Jane.En dan moet ik denken aan de zoete gember die in potjes zit of gemberwortel?
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Blondie, 4 maanden lijkt misschien lang maar zoals je nu bezig bent denk ik dat je het wel aankan. Lekker forummen en aa. Voordat je het weet zijn die maanden voorbij en denk je: tjee ik kan toch meer dan ik dacht
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Hier in de Kempen is een bio gemberwortel kwekerij!Hannah ik ben aan het spelen met de pokemon kaarten.
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Dar, de fotootjes komen der aan! Lab werkt voorlopig niet mee!
smart Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Fotoos van de boomhut Nien?Ik val er zomaar in hoor.Ben wel benieuwd natuurlijk.
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Dhendro en Bol : Hihihihi, misschien moet ik nog meer tegenslagen krijgen... Krijg dan een vechtlust over me heen niet te geloven... Niwi
lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 gemberwortel Bol.en misschien is het in capsules ook verkrijgbaarmaar dat soort dingen zijn altijd duur.gewoon door je eten doen, thee van zetten en als je het lustop stukje wortel kauwen, maar das wel pittig.In mij AD-Groene hart staat precies vandaag een leuk stukje over een zorg-villa in wassenaarvan Jack Driessen, hij heeft studio's van 40 tot 70 M2 en is erg uitgebreid, zelfs een chauffeur om ze eens te rijden om te shoppen ofzo. Kosten wel tussen de 5 en 7duizen per maand. Maar altijd vakantie volgens die man. In Den haag zelf gaat hij ook een woonvilla plannen op het Belgisch Plein Nien voor je ouders?), maar naar brabant zal hij wel niet komen. Wel leuk om zo te lezen.
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Hoi!Igor: je lijkt tevreden met de aangeboden therapie, goed. Je zult e.e.a. nog wel op je in laten werken natuurlijk. W.b. je hondjes ben ik met je eens, dat redt zich wel.Blondie: taaie rakker! Ken het gevoel dat kwaadheid kracht geeft om door te vechten. Pluim hoe je negatieve in positieve energie weet om te zetten!Sorry voor slechte typen heb schele koppijn en onwillige vingers.
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Ja Cat, van de boomhut en ook van mijn moestuin.Hoe gaat het?Dhendro, hoe is het met de groene, nieuwe blaadjes aan je boompje?
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Igor ; Hoop dat het voor jou niet zo lang gaat duren als bij mij, maar goed dat weet je tegenwoordig niet !!!Ik zie het maar zo dat er eindelijk iets gaat gebeuren, of in de planning staat zal ik maar zeggen...Gebruik hier trouwens voor mn pup bij lange reizen Reisfit van Beaphar... Hoef je maar een half uur voor vertrek te geven en werk minimaal4 ,maximaal 6 uur... Jimi doet het er erg goed op !!! Hoop dat je er wat aan hebt...
smart Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Met mij is het MWOAHH...Rare en veelzeggende dromen gehad... Ik kijk vanavond nog of er fotoos zijn.Nu eten en dan weg....werken!xxx
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Bol: wat ben ik blij dat er weer een betere toekomst voor Jos binnen bereik ligt, fijn, meid!Gember aan pups/honden? Hm.........zou ik niet doen maja.Cath, Jane, Kore denk en lees ook wel met jullie mee hoor.Kan gewoon niet overal op reageren.Er is hier iemand die dat héél plichtsgetrouw wel doet, wewet echt niet meer wie, en daar ben ik als neuroot dan ook stinkend jaloers op. Helaas.....mij lukt t niet.Maar hou van jullie allemaal.Woman: dansend door het leven Ga honden uitlaten want moet om 20 uur weg voor kerk.Eten?Vandaag brood. Zoals gebruiklijk Dagdag zal me vanavond nog wel melden alst niet te laat wordt.Heb behoefte aan jullie want merk de vreemde neiging om, juist nu het zo goed gaat, alles "kapot" te willen maken. Te lang verhaal. Ga nu.Laterssssssss
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Lees zo effe terug... Heb nu al tranen in mn ogen van jullie reacties...Emoties wisselen zich af...Ga nu eerst effe eten... Effe de H van HALT verzorgen...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Vm, ja mooi blad maar ik mis het bloeien toch wel een beetje, nu ga ik zitten wachten op bloei en dat voelt niet zo goed, ik doe er liever wat aan. Maar ja, natuur laat zich niet dwingen he ?
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Maar je kan de natuur wel foppen Dhen.
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Ja Dhendro das waar!!Wing de rechte stokjes staan naast de 1 heb ik (allez m'n zoontje) ontdekt!! |||||||||||||||||||||||||
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Wing, komen der bij jou nog ketellappers langs??Schere sliepers noemen ze dat hier ook dan kan je ALLES laten slijpen wat je wil.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden