bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goeie morgen laatst ingelogden,Borrie, ga jij vandaag nog iets leuks voor jezelf doen lieverd? Ik heb niet de hele d.d. van vandaag al gelezen, misschien heb je het al wel geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Morgen Bol, je klinkt actiefSaar ik ga duimen voor jeSuusje het lijkt mij ook een goed plan om langs de huisarts te gaan.Jij een fijne dag vandaag Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Toi toi toi Saar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik probeer wel om rustig te blijven maar het kookt van binnen! Maar ik zal mijn best doen. Net naar de bank gebeld en zonder paspoort krijg ik niks mee. Voel me zo wanhopig nu! Ik ben al naar de ehbo geweest,vinger gekneusd en de wond op mijn knie schoonhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik ga ook nog een dagje vakantie vierenfijne dag en sterkte voor die dat nodig hebben:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ja maar dat is een vervanger en die kent de situatie niet. En de klineik kan ik ook niet bellen want door dat conflict met die begeleider mag ik alleen bellen als ik een afspraak heb die dag en dat is pas donderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ja Bor,Ik ga straks lekker een heel eind fietsen.Ik heb mezelf voor dit jaar hard werken met adb en edb een elektrische fiets kado gegeven, dat komt tenslotte mn gezondheid ook nog is ten goede.Het is hier in de polder altijd zo tegenwind in fietsen, dat ik daar geen zin meer in had.Maar nu voel ik de wind niet meer en fietst het heerlijk.Oh ja en daarna ga ik de moestuin in.Dus redelijk druk daggie.Maar ja das zowat een vereiste he als je andere patronen moet aanwennen ivm adb en edb, want voor je t weet schiet je weer terug in oude patronenHet is makkelijker om er weer in te schieten dan om eruit te komenzeg ik altijd maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik ga eens een poging doen om de stijve spieren en gewrichtenwat soepeler te maken:DBen over een uurtje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Heb je niet een goeie vriendin suusje waar je vannacht en morgen ff terecht kanom tot rust te komen en je niet alleen bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Het zit hier nog een beetje dicht, maar t komt wel goed volgens mij vandaag.Wat heerlijk zeg dat je je zoon nu vaker ziet omdat het vakantie is.Jij nog plannen met hem om iets leuks te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Waar zit je in de buurt, bos, duin, strand, speeltuin?Tenminste ik zou in ieder geval naar buiten gaan met mooi weer.Bor zonder dat je t weet heb je een primeur!!!Berichtje 5000 van mij was dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Moghu Witje. O ja Bor, das waar ook, wat heerlijk voor je meis. Ik hoop dat je een paar dagen weer heerlijk kan genieten van dat kereltje, je hebt het dik en dubbel verdiend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Wat je ook gaat doen maakt eigenlijk niet uitfeit is dat jullie weer lekker samen zijn en dat is al het genieten waardIk hoop in ieder geval dat jullie een heerlijke dag samen hebben.Is suusje weer weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Nee Witje ik ben er nog,radeloos, weet gewoon niet wat te doen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik vroeg net of je niet een vriendin hebt, waar je even tot rust kan komen??of iemand anders waar je t goed mee kan worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Fijne dag lieve Jane.Suus kun je niet naar een soort opvanghuis? Dan ben je tenminste niet alleen. Ja en het is nooit goed te spreken dat iemand jou lichamelijk letsel toe brengt. Maar soms kan het betekenen dat je man zich zo machteloos voelt naar je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Suusje, dat is het beste wat je nu kan doen meisje. Ga naar een vriendin of vraag of er iemand naar jou thuis kan komen. Niet alleen blijven is de boodschap en tracht kalm te blijven. Ook dit gaat over !!Wat betreft mijn zet tegenover T vanmorgen. Blijkbaar een schot in de roos !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik ben intussen ff an die arbeidIk spiek zo nog wel ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik ga ook eens aan de gang mensen. Laterzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Heb lekker uitgeslapen...Ga zo mijn jongste naar zijn logeeradres brengen en wat boodschappen halen. Verder niks gepland staan voor vandaag.Ben meteen weer weg, misschien wel tot later.Fijne dinsdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 haha Wil geniet van dit succes.Gelukkig heb je t niet druk vandaag ekstertje,kun je je lekker verdiepen in je nieuwe mobiel.Kunnen we in ieder geval meegenieten van je vakantie.He jammer dat suusje geen antwoord geeft.Dan ga ik er maar een eind aan breien.Bor fijne dag met je zoontjeen alle andere schrijvers, maar ook alle lezeres hoor, een fijne dagLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Optimist ?? Moi ?? Antabus is al binnen sé.Ik zal me al opwarmen om de massage van mijn leven te geven, en oh ja, ben er best goed in Hoi Eks, het ga je goed.Bor, ik tel mee met je af tot de hereniging met je zoontje hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sjjjjjjjjjjjjjjjjjttt...ben hier niet....Kreeg dit toegestuurd van een lieve vriendin..Wou het ff delenhttp://www.youtube.com/watch?v=yn22miUZqrA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Dankje witte, ik zou kunnen zingen van blijdschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hahaha, bor, ze staat nu onder de douche. Nog eventjes Goed zo fleurtje, ik hou ook van mij...............en nog vele anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden