Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 VM, ik woon ook in het zuiden, op een eilandje.Misschien dat hier de meeste zonuren zijn, ja dat kan kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hey Co,zie je naampje de laatste tijd weer vaker staan bij de "gebruikers"! Maar alles ok vast en zeker! Je weet toch dat je een van m'n grote vb. den was (en bent)!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hey Co,zie je naampje de laatste tijd weer vaker staan bij de "gebruikers"! Maar alles ok vast en zeker! Je weet toch dat je een van m'n grote vb. den was (en bent)!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Sara : Mijn kids komen dan terug, mn ex mag blijven waar die is;)Igor : 7 september komt snel dichterbij hoor... Ik mag de 21e sept bij de psychiater komen voor bijstelling van mn AD wat nu door de huisarts geregeld wordt... Nog 1,5 maand dus nog even aanklooien, maar goed ik kom er wel...Fleurtje : Wat kunnen kinderen toch gemeen zijn naar elkaar toe he !!! Ook mijn dochtertje heeft er last van, van zo'n snorretje...HalfbloedjeMaar wordt er gelukkig nog niet om gepestZou je ook niet echt kunnen adviseren, maar zou het zelf eerder bleken dan harsen, lijkt me zo'n rotgevoel vooral om je kind pijn te doen al is het dan maar voor een paar seconden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 En zie Co, normaal beheers ik me tegenwoordig met het plaatsen van 1 post en nu met jou, nostalgie twee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hier de Kempen Madelief, zanderig heet enz...Maar nu vooral nat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hey Blondy, ik heb heel vaak van Jos gehoord dat psychiaters veel meer gekwalificeerd zijn op deze soort medicatie dan een h.a., dus heb maar goeie hoop lieverd. Duurt nog wel ff maar daar trek jij je wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Klopt Bol, Ik voel me sterk nu dus kom ook die 1,5 maand wel door !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zo en nu eten en daarna gereed maken voor de AA... Tot laters allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 De Niwi en de Will se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 da vlaamsmeisje se...welkom bij de woestijnbende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Touareg sjaal om het hoofd Niwi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 ik sta van die Masai-sprongen te maken heel de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 En waar blijft onze vriend Will?? Dromedaris met motor pech?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 hij is er misschien achter gekomen dat hij meer kan leren van te luisteren dan van te spreken????.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 den Will is weer weg...hij zal toch niet afdwalen van de kudde ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik hoop het niet Niwi!Maar toch een beetje vreemd, zo kennen we de Will nie se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Fleur en blondie waarom laten jullie je dochter niet zien hoe je moet epileren dan kunnen ze het zelf doen, en zijn ze zelf verantwoordelijk voor een 'beetje' pijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 nee, beslist niet...meestal is hij nogal spraakzaam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Alf Proficiat met je verjaardag:heart::light::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Awel ben toch maar dat bleekspul gaan halen. Prima resultaat! Je ziet het nog een heel klein beetje en dochter was al op zoek naar andere plekjes dus vree content . Mama ook dan Ah ze heeft juist zo het stukje tussen de twee wenkbrauwen geëpileerd Igor. Ze vond het pijn doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Wat fijn Fleur. Dit is veel gemakkelijker en hier heeft die meid, tenminste geen pijn van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Das waar bol..we zullen de benen nog maar ff afwachten tot het terug school is.Voor ik het weet staat ze hier voor een bikiniwax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 God sta me bij!Denk ineens aan de pil In- en uitademen Fleur..In en uit..in en uit...nee toch ff paniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 mijn moeder zei altijd wie mooi wil zijn moet pijn lijden. (ik wou dus ook nooit een mooi meisje zijn ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden