ekstertje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Igor:Sport zè Ofwel gáán! Ik ga zo eens een half uurtje roeien op ons roei apparaat. Probeer dat alle doordeweekse dagen te doen, maar heb al 3 dagen gesmokkeld:$Madelief:Er is gisteren genoeg gereageerd, ook door mij. Hoop dat je vandaag op je gemak alles nog even doorleest en dan daarna gezellig inlogd. Dan een bakkie koffie en verdergaan met waar je was gebleven. En of dat dan een wekker is op 17.00 uur of later? Met of zonder instemming van je hubbie? Dat is aan jou. Dus koffie?Hà die Fleur, Yvonne, Will, Bolletje, Blondie en Tatum, Frans en alle anderen!Iedereen een fijne dag. Hoop dat het goed gaat met jullie allen. Vandaag maken we er weer een mooi dag van toch? Nu eerst roeien en dan met de kinderen weg. Zal er dus niet veel zijn vandaag!Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Vonneke............KICK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Thanks Will. Werkt wel ni maar allez Btw ik heb voor de lol eens geantwoord..straf hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Morning All Het regent hier weer een moesson dus maar even met de zon beginnen.Hier ook iemand die naar de sportschool zou moeten ivm met het intapen van schouders kan ik alleen op de dagen waarop de pleisters worden vervangen en dat is 2x per week.2x p/w Naar de sportschool zou toch geen opgave moeten zijn maar pffffffffffff, heb geen sin.....Affijn, hoef pas om 4 uur dus ik heb nog de tijd.Gisteren met 5 pillen p/d begonnen en er is weinig uit mn handen gekomen. Ben wel begonnen met het headboard bekleden maar gestopt omdat het niet werkte zoals ik hoopte dat het zou gaan.Toen opgezocht waar ik Carnibest hondenvoer kon kopen. Er zijn in mijn omgeving niet zoveel leveranciers maar 11 km verderop via een gemakkelijke route wel beschikbaar. Kon niet rijden..te duf en koffie hielp ook niet.Was ontevreden over mezelf.Ook de discussie tussen mij en Bor hield me bezig. Daarna Madelief gelezen. Vroeg me af of e.e.a. met elkaar te maken had.Soms heb ik weinig geduld. Kom al zeker 10 jaar op diverse fora en heb dit soort weggaan vaak gezien. Heb het zelf ook eens zo gedaan, met veel woorden enzo. Toen kreeg ik een PB dat als ik wilde weggaan dat gewoon moest doen maar zonder aankondiging omdat het dan, bij spijt/puur gemis, moeilijker is om terug te komen. Af en toe een forumpauze inlassen vind ik een prima zaak. Even helemaal op eigen benen staan Dat gevoel heb ik bij Madelief niet. Als iemand permanent wil gaan houd ik hem niet tegen. Zo'n beslissing moet je zelf goed overwegen, smeken om te blijven heeft in mijn ogen geen goed effect. Je blijft voor jezelf, niet voor anderen.Zie mij maar een beetje zoals Hannah, tenminste, ik herken me vaak in Hannah's manier van reageren.Vaak werkt diplomatiek reageren op anderen het beste maar soms, vind ik, mag er weleens de zweep overheen. Soms heeft iemand een flinke schok nodig om de ogen weer te openen. Als je daar niet tegen kunt dan heb je een 'probleem' er bij. Dan schiet je in de verdediging en voel je je verongelijkt, gekwetst, onbemind. Ik weet er alles van!In dat opzicht ben ik erg veranderd. Dat is bijvoorbeeld ook de reden waarom ik niemand persoonlijk wil kennen. Ik houd van de afstand die het virtuele met zich meebrengt. Op die manier lukt het mij veel beter te leren begrijpen zonder dat ik me steeds aangevallen voel.Oh ja, de naaimachine is terecht Ding is al 30 jaar oud en ben benieuwd oftie na wat olie weer voor me wil werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Fijne dag Eks.Pietje Zo, net ff een kruiwagen zand gehaald. Wat is dat allejemig zwaar zeg, als het nat is.Ik heb er weer zin in om te beginnen met de rand. Hoop dat ik vandaag een eind verder komt.O Zag dat Bam. er ook weer was. Hoe is het met mevrouw Bam? Gaat het nog goed met haar? En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Een goeden morgen aan allen maar speciaal voor Alf:Van Harte Gefeliciteerd man en ik wens je een heel goed jaar toe met afnemende pijn en ongemakken en veel vreugde en geluk!Pfoei heb getracht bij te lezen maar er is sinds gistermorgen zoveel geschreven dat het niet doenlijk is, sorry.Begrijp dat Madelief overweegt niet meer hier te komen, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goeie morgen lieve Bor.En Saar natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goh..Ik geloof niet dat Madelief op een bepaald moment moest aangesproken worden met 'please, cut the drama!'. Als dat mee onder de noemer 'zweep' valt. Nou dan kan ik hier aardig wat dingen lossen waar mensen hun maag van gaat keren. Het is niet opbouwend en eerder neerbuigend. Madelief trok zich bepaalde dingen heel fel aan. Kan ik inkomen. Het was goedbedoeld, kan ik inkomen. Een beetje respect mag ook nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Nou moe, vergeet ik nog ALF te feliciteren: Van Harte, Jongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Sssjjjjjjjjjjjtttttttt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 gekke borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Je doet het knap hoor!! (I know..I know..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Lieve allemaal,hier komt een uitermate zwartgallige Madelief om de hoek kijken.Hopelijk heb ik het niet verbruid.Heb alles teruggelezen, heb er over gedroomd vannacht en loop steeds te piekeren.In heel veel reacties zit een kern van waarheid.Confronterend voor me.Maar ik ga mezelf herpakken.Dank voor jullie lieve reacties. Iedereen een fijne dag en werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeGoh.. Ik geloof niet dat Madelief op een bepaald moment moest aangesproken worden met 'please, cut the drama!'. Als dat mee onder de noemer 'zweep' valt. Nou dan kan ik hier aardig wat dingen lossen waar mensen hun maag van gaat keren. Het is niet opbouwend en eerder neerbuigend. Madelief trok zich bepaalde dingen heel fel aan. Kan ik inkomen. Het was goedbedoeld, kan ik inkomen. Een beetje respect mag ook nog.. Heb je het nu rechtstreeks tegen mij of bedoel je het algemeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goed zo, Madelief. Gewoon doorgaan op de weg die je bent ingeslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik breide verder op het woord zweep van je Tida. Het was een gedachte van me, meer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Madelief.... mag ik hier hopelijk uit opmaken dat je blijft???? Zou mooi zijn. ( Dit was de eerste piep om de hoek, ben weer weggggggggggg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Madelief.... mag ik hier hopelijk uit opmaken dat je blijft???? Zou mooi zijn. ( Dit was de eerste piep om de hoek, ben weer weggggggggggg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Sorry, lappie doet een een beetje vreemd, twee van mijn soort vind ik zelf ook iets te veel van het goede, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Is ze daar weer zenne!! (von hé)Goed zo Madelief! . En wat zou je in godsnaam verbruid hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Kee, FleurDank je wel PP en fijn dat je er zelf iets mee kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeZit jij hier nu nog??!!! Ja maar epileren in het gezicht blij zo'n klein mutske vind ik dan weer zo drastisch..straks heeft die meid nergens nog haar staan Fleur, ik heb altijd gehoord dat, als je haren weg haalt ze vlugger terug komen, en veel langer. Tenminste dat heb ik van moeders gehoord.Ikzelf ben heel erg behaard maar er eigenlijk weinig aan gedaan. Altijd het gevoel gehad, dat hoort bij mij, en ze zitten er niet voor niets. Maar van de andere kant kan ik me voorstellen dat zo'n jonge meid niet appart wil zijn.Misschien toch beter om met verdund waterstofperoxide te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Fleurtje,Ach gevoelsmatig.Was misschien een verkeerde woorkeus.Ben depri.Daarom ga ik nu de ramen lappen, die zien blauw van het roken.Alleen heb ik ontzettend veel ramen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Madelieverdje. Wat ben ik blij dat je weer terug bent meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden