bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goeie morgen lieve mensen,Alf voor jou een grote slinger :light::light::light::light::light::light::light::musicnote:vv :light::light::light::light::lVan harte gefeliciteeerd, en nog veel droge jaren.Fleur, last van je ogen? Hoe kot dat nu? Nou heef veel suc6 meis.Heeft iedereen een beetje goed geslapen? Het is gelukkig niet zo heel warm meer s'nachts.Ik ga vandaag, tussen de buien door, weer eens metselen. Huisje is schoon dus ik kan aan de gang.Het is heerlijk weer buiten, niet zo warm dus we kunnen vandaag opschieten.Will gaat jouw pilletje er ook weer in vandaag, kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 ik ga druppels tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Igor en Vonneke deze is speciaal voor jullie. Gewoon omdat ik jullie lief vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 hmmm dank je Bol, terug voor jou . Lekker he dat het snachts niet meer zo warm is. Hier schijnt het zonnetje alweer heerlijk. Gisteren bar slecht weer hier gehad, vandaag weer gewoon mooi, hoop dat we het zo houden, kunnnen de bloemetjes zich weer wat herstellen, sommige waren gewoon aan flarden geregend zag ik net. zat me trouwens van de week nog af te vragen Bol: als je aan het metselen bent en het gaat regenen, kun je dan niet een groot stuk plastic eroverheen leggen, van dat dunne plastic dat je bij de jiwarK kunt kopen om je vloer en meubels te beschermen als je aan het verven bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Bolletje jij grote schat van me Alf jarige, Happy Birthday, you hairy alien:musicnote:; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Dat gaat er vanavond in bolletje, zonder faut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Dank je Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Lieve luitjes, Ik ga me verdienstelijk maken. Kom nog wel om een hoekje piepen , maar ga nu eerst even aan de slag. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Vonnie ik leg er, als het gaat regenen vuilniszakken overheen. Dat past precies.Will we doen het met z'n tweetjes zo goed hé. Heerlijk als je een pact hebt met iemand. Zo vergeet ik het nooit.Ik las de draad van gisteren. Madelieverdje gaat weg hier als ik het goed begrepen heb. Ik hoop echt dat ze een beetje veranderd en toch blijft, het is zo goed voor haar.Ja en jaloezie????? Ik zie dat niet maar ik heb daar ook weinig oog voor. Dat is een beetje een blinde vlek.Ben zelf helemaal niet jaloers van aard. Misschien te simpel hoor maar ik heb dat hier nog niet gezien.Ik hoop echt dat ze vandaag iets laat horen. Desnoods blijft ze alleen op het pactdraadje schrijven. Daar is het toch wat rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Okido, komt op hetzelfde neer dan Bol, zou inderdaad zonde zijn als je werk dan wegspoelt. Wat betreft Madelief, ik zou ook niet weten waarom je weg zou moeten blijven of je niet op je gemak zou kunnen voelen hier. Weet niet of je mijn reactie gisteren nog hebt gelezen Madelief, maar zet hem nog maar een keertje neer nu, ik hoop dat je nog meeleest:"Madelief.... Zag je mededeling dat je hier niet meer wilt zijn.... naar aanleiding van letterlijk 1 negatieve opmerking???? (Als ik er naast zit welgemeende excuses, ben door alle berichten 'gevlogen') Met alle respect, ik had het gevoel dat jij steviger in je schoenen stond. Je hebt van alle kanten alle lof toegezwaaid gekregen tot vandaag...... .... en je voelde je hier thuis. 1 negatieve reactie.... een twijfel aan jou.... Kom op Madelief, gewoon blijven en gewoon doorgaan ..... " Je gaat gewoon goed, je geeft aan dat je hier veel steun hebt gevonden ..... hoop dat je dat gevoel weer terug kunt vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zo, en nu trek ik aan mijn stutten (waar die ook mogen zitten) en ben weg. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goedemorgen allen:)Voor Alf:"Lang zal hij leven...Lang zal hij leven...Lang zal hij leven in de Gloria.In de Gloria, in de Gloria!Hieperdepiep hoera!Hieperdepiep hoera!!!!"Zelf voor je gezongen. Wel een pietsie uit de toon, maar dat mag de pret niet drukken Alf;)Het moge duidelijk zijn: GEFELICITEERD en een gezellige dag samen met je dierbaren:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Piep Zit op het werk...olaola.Hey will gekken kiekenbil. Kan je me de prijzen eens doormailen? Weet jij het volgende misschien...dochter wordt nu blijkbaar gepest om de lichte 'snor' die ze heeft. Nu dacht ik..ok daar kan ik dat bleekspul voor kopen. Maar gaat dat wel bij kindjes met een getinte huid? Jij als expert moet da toch weten hé . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zuchhht, zo kom ik noooit weg:$Fleur, dat epileer apparaat dat ik heb heeft een apart opzetstukje voor gezichtsbeharing, werkt prima, hoef je ook geen enge dingen met bleken te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Oei fleur wat triest dat ze daarom geplaagt wordt. ze kan de haren bleken hoor en als het nog een beetje meevalt toch maar epileren.ik hoop ook dat MADELIEF vandaag meeleest, ik sluit me bij yvon aan, ik zou het jammer vinden als je niet meer komt .zo en nu ga ik richting sportschool. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zit jij hier nu nog??!!! Ja maar epileren in het gezicht blij zo'n klein mutske vind ik dan weer zo drastisch..straks heeft die meid nergens nog haar staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Toppie Igor, geef ze van Jetje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ze moet het ook niet boven op haar hoofd doen natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Alfje Palfje, van harte kerel. Weer een jaar ouder, wijzer(?) rijper, belegener enzo:huh:Zonder drank, woohoo. Ik wens je een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Jij bent wakker Yvonne.Sportschool, sportschool.....wat is dat ook alweer:huh:Koffie met Mem, latersssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Euh??Hoor ik jou nog??? Hups!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goeiemorgen Pietje, Laten we maar gewoon hopen dat Madelief de positieve reacties er uit pikt en op haar schreden terug komt om het daftig te zeggen. Tuurlijk zit ik hier nog Fleur, moest toch even wachten of je veilig op je werk was gekomen? Kan ik nu aan de slag dus, voorlopig ben je binnen, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hoi Bam, en tot laters dus. Lekker genieten met mem even hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 VON.............. OPZOUTEN NU, ANDERS KRIJG JE NOG EEN BAN VAN JEZELF.........Sorry luitjes, mijn alter ego begint ongeduldig te worden, en zij is de baas:DLATERRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zie pb fleurtje Je bent echt goe bezig nu hé, mon chéri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden