rapilos Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Valentine,Bij deze wil je je van harte feliciteren met je jaar alcoholvrij.Super gedaan, een een grote pluim van mij.Geniet van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Waarom zijn wij het weer zo eens, Dhen....proces van nuchterwording..??...genieten van de weelde om niet te hoeven drinken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Vertrouwen in mezelf heb ik wel, Dhendro. Vind mezelf best een tof mens. Maar inderdaad, van huis uit door mijn ouders, niet geaccepteerd dat ik ben wie ik ben.En ik kan mezelf niet in essentie veranderen. Dat wil ik ook niet trouwens. Maar ik ben ook hard voor mezelf. En voor mijn omgeving ook. Daar moet ik nog hard aan werken om er enige mildheid in te kweken. Lukt me nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 als je jezelf niet wilt veranderen wat is dan het probleem, Mupke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Niwi, zijn we het eens? owww dat is mooi. Maar oneens mag ook, als we maar in gesprek blijven, denk ik.Ik las eens: het gaat niet om gelijk hebben, het gaat om gelukkig zijn.Ik weet niet meer van wie maar ik vind het wel waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 We kunnen het er over eens zijn dat we ieder het recht hebben om het met elkaar oneens te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 quote: Originally posted by: niwials je jezelf niet wilt veranderen wat is dan het probleem, Mupke ? Probleem is dat ik moet veranderen Niwi, omdat ik anders een buitenbeentje blijf, een Einzelganger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 ja idd, dat was m, niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 nuchter worden en leven vergt ook een aanpassing, Mup...heeft tijd nodig...het komt wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Mupke, jezelf in essentie hoef je ook niet veranderen, denk ik, dat is gewoon goed. Dat harde voor jezelf, eerst accepteren. Door acceptatie wordt het zachter, maar bij verzet: ik ben hard, ik mag niet hard zijn wordt het steeds zwaarder. Met acceptatie; vriendelijk kijken naar iets wat je misschien niet mooi vind, wordt het toch vriendelijker en minder zwaar. Elke emotie waar je tegen verzet wordt groter, maar je mag best boos zijn of verdrietig wees er lief voor, veroordeel het niet van jezelf, dat helpt, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Dhen,als nou de overige forummisten de berichtjes van 18.30 en 18.32 in acht zouden nemen...dan zou het misschien wat aangenamer kunnen worden/zijn...????(persoonlijke mening) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 het zou het allicht wat plezanter kunnen maken, niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Acceptatie ja. Ik was even aan de afwas net en dacht na over acceptatie.Was dat al genoemd hier voordat ik aan de afwas ging of las ik daar ergens anders akl iets over. Het zat in mn hoofd opeens.Mijn gedachten terwijl ik de vaat deed: accepteren wie ik ben is door de buitenwereld altijd afgewezen. Niet door mezelf. Maar ik vind het daarentegen wel vaak moeilijk ook de ander te accepteren, met al hun gebreken (noem ik maar even zo). Terwijl ik zelf wel verwacht van anderen .. enz. Goeie denkrichting en belangrijk leerpunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ha Niwidesertflowerfor 24 years now:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 ça va Wing?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Hier ook famillie-dag Wing!Maar ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Wat gaat Wing nog doen vanavond???In mijn hoofdje is de rust weder gekeerd!Praten met Pa, geeft me toch rust!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Phillepinnes op Canvas Wing!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ik kijk, denk maar alles is goed!!Tot ziens ofzo!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Jij altijd! Ofzoooooooooooo!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9-OLtSEjjJsEn nu gaat ikke echt naar bedje!!Misschien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 dus wat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ik las terug en dacht....euhmm...nederlands aub? I don't get itZoveel woorden..Fleur kan niet volgen..is er ook een handleiding voor dummies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Heb je dan ook mijn link over de eenheden teruggelezen Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Was er een link? Damn! Het enigste dat ik waarschijnlijk wel had begrepen heb ik weer gemist Nou ja..ben al over mijn eenheden heen denk ik.Vraagt een kleine aanpassing. Ik denk na en toch maar niet . Klinkt héél forumachtig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden